Het gat vanbinnen gewoon plakken zoals je een binnenband repareert.zyves schreef:Na voorband vorige maand, vandaag ook achterband proberen tubeless leggen.
Het is ne RR 2.25 en er zit al een iets te groot gat in, waardoor daarnet 100ml latex naar buiten is gespoten. Het dicht dus langs geen kanten...
Iemand een oplossing hiervoor?
No Tubes Informatie en ervaringen
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- Madeiros
- Mountainbiker
- Berichten: 414
- Lid geworden op: vr 15 jun 2007 22:29
- Rijdt met: Scott Spark 10
- Contacteer:
- BramDR
- Mountainbiker
- Berichten: 2480
- Lid geworden op: za 31 mei 2008 10:12
- Rijdt met: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
- Contacteer:
Ben van plan om de mijn ook tubeless te maken. Is dat ( http://www.bike-components.de/products/ ... elgen.html ) een goede set voor mijn bontranger velgen. Er staat bij enkel voor ztr en olympic velgen ...
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Berichten: 5033
- Lid geworden op: za 31 jul 2004 12:27
- Rijdt met: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Bericht door madskatingcow »
a) deftig product kopen (Eclipse of Joe's NoFlats)shiva schreef:ik heb nieuwe wielen (dt w-swiss XCR 1.4 )
opgeblazen met compressor, vloeistof er in
op ene wiel ust band NN 1.8 evo: geen probleem
ander wiel een tubeless ready hutch toro 2.1
deze band staat plaat na 4u...
oorzaak? een keer opnieuw installeren??
b) wiel uit de fiets nemen, heen en weer mee klotsen, gevolgd door 5 min op de zijkant leggen. Daarna herhalen en op de andere zijde leggen
-
- Mountainbiker
- Berichten: 49
- Lid geworden op: wo 28 feb 2007 23:41
- Rijdt met: Endorfin Rohloff
DAt 'heen en weer klotsen' van het wiel/de band, is dat ook zinvol als je me een tubeless/notubes-band toch voelt dat je lek aan het rijden bent?
Ik bedoel: is het in zo'n geval beter om te stoppen en het wiel eruit nemen en dan te 'klotsen', of kun je beter meteen beginnen pompen in de hoop dat zo de vloeistof/latex z'n werk alsnog zal doen en dus het lek dichten?
Ik bedoel: is het in zo'n geval beter om te stoppen en het wiel eruit nemen en dan te 'klotsen', of kun je beter meteen beginnen pompen in de hoop dat zo de vloeistof/latex z'n werk alsnog zal doen en dus het lek dichten?
Hoera hoera, mijn eerste 'post' op deze site.
Ik ben van plan om volgend jaar een nieuwe bike aan te schaffen.
Heb echter gn ervaring met tubeless wielsets.
Heb hierover wat vragen.
-een UST velg, zit hier dan een soort veglint met ventiel in, want hoe blaas je dit anders op?
-als je lek rijdt, kan je er dan gewoon een bb insteken, en moet je dan ev de vloebare latex uithalen?
- hoe zit het dan met je ventiel van je UST velg?
Kan me iemand ook info geven over een lichte, doch betrouwbare setup.
Betrouwbaarheid primeert boven gewicht!
Koop ik best een volledige wielset (vb mavic crossmax), of bestaan er goeie velgen (vb dt swiss) die ik dan kan afmonteren naar keuze?
Het doel is om marathon gebruik.
Merci
Ik ben van plan om volgend jaar een nieuwe bike aan te schaffen.
Heb echter gn ervaring met tubeless wielsets.
Heb hierover wat vragen.
-een UST velg, zit hier dan een soort veglint met ventiel in, want hoe blaas je dit anders op?
-als je lek rijdt, kan je er dan gewoon een bb insteken, en moet je dan ev de vloebare latex uithalen?
- hoe zit het dan met je ventiel van je UST velg?
Kan me iemand ook info geven over een lichte, doch betrouwbare setup.
Betrouwbaarheid primeert boven gewicht!
Koop ik best een volledige wielset (vb mavic crossmax), of bestaan er goeie velgen (vb dt swiss) die ik dan kan afmonteren naar keuze?
Het doel is om marathon gebruik.
Merci