Forumoverzicht Bikemogelijkheden Toertochten Zo 25/04/2010 Opwijk

Zo 25/04/2010 Opwijk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht wo 07 apr 2010 10:08
Mojobiker Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: TREK 8000 / CANYON Nerve Al 7

Om ons vijfjarig bestaan extra in de bloemekes te zetten organiseren wij "Straf in Bergaf" voor de eerste keer een toertocht die vertrekt vanop het voetbalveld van Droeshout.

Eigenlijk hebben wij de vroegere Daan toertocht overgenomen die we toch deels naar onze eigen hand hebben gezet.

Afstanden: 15, 30, 50 en 80km.

Meer info vindt u alvast op:http://www.strafinbergaf.be/

MC Tim Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Speci-lover :-D

Mojobiker schreef:
Om ons vijfjarig bestaan extra in de bloemekes te zetten organiseren wij "Straf in Bergaf" voor de eerste keer een toertocht die vertrekt vanop het voetbalveld van Droeshout.

Eigenlijk hebben wij de vroegere Daan toertocht overgenomen die we toch deels naar onze eigen hand hebben gezet.

I'll be there :lol:

Bericht wo 07 apr 2010 14:41
pEtErN Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Zaskar GT

Bericht wo 07 apr 2010 15:02
Jeec426 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Cannondale FS-I Lefty
Ik kom alleszins is naar daar maar spijtig genoeg niet voor de 80 :( :(

Zaterdag familiefeest en zondagnamiddag bekerfinale van de volleybal

Bericht wo 07 apr 2010 20:36
BoXeR Avatar gebruiker
Mountainbiker

Bericht wo 07 apr 2010 21:19
Streets Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Jeec426 schreef:
Ik kom alleszins is naar daar maar spijtig genoeg niet voor de 80 :( :(
Zaterdag familiefeest en zondagnamiddag bekerfinale van de volleybal

De 80 wordt anders een pareltje :P
maandag de laatste verkenningen gedaan, zelfs de ervaren streekkenners zullen nieuwe stukjes single track onder de wielen geschoven krijgen.

Streets

Bericht do 08 apr 2010 18:20
PVDM Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Trek feul ex9
Een klassieker in deze streken, voor de twijfelaars echt een tocht die je niet mag missen. Bergpallieters en Schuimend tandwielers zullen dan ook met een delegatie afzakken richting Droeshout. Ben zeer benieuwd naar de nieuwe stukken....

Zondag 9 mei eerste Bergpallieters mountainbike tocht !!! Afstanden 37 - 48 - 55 en 65 km (omgeving Buggenhout - Merchtem - Meise...) Mogelijkheid tot bbq en vanaf 14h00 gratis hindernissenparcours - death ride en klimmen

Bericht vr 09 apr 2010 15:28
de ware Mountainbiker

bij onze buren en vrienden mtb-ers kunnen wij niet anders dan present te zijn.......en hopelijk met een serieuze delegatie sasbikers.
't is tevens steeds een leuk parcours en der zit weer wat nieuws in naar 't schijnt =D>

weer of geen.......ik zal er zijn

zondag 4 juli 14u: derde 4-urenrace mtb te Humbeek, meer info: www.sasbikers.be

Bericht vr 09 apr 2010 16:02
Streets Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

de ware schreef:
bij onze buren en vrienden mtb-ers kunnen wij niet anders dan present te zijn.......en hopelijk met een serieuze delegatie sasbikers.
't is tevens steeds een leuk parcours en der zit weer wat nieuws in naar 't schijnt =D>
weer of geen.......ik zal er zijn

ik had niets anders verwacht van u :P

Streets

den Bart Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Lynskey m290 - Cannondale Flash 29er
timdelma schreef:
Mojobiker schreef:

I'll be there :lol:

Tim, welke afstand ga je daar rijden?
Ik kom misschien ook af, van thuis uit dan, om de 80km te rijden. Zal dan een goeie training voor de komende marathons zijn.

Volgende

Keer terug naar Toertochten