ETIXX

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
3000
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: di 10 feb 2009 11:51
Rijdt met: Zannata

ETIXX

Bericht door 3000 »

Hallo,

ik ben nieuw hier op het forum. Ik ben heel geïnteresseerd in sportvoeding en voedingssupplementen om mijn prestatie te verbeteren. Ik heb gehoord van mijn apotheker dat ETIXX SPORT NUTRITION zeer goede producten heeft, en dat zij leverancier zijn bij ASTANA.

Ik weet niet goed wat ik precies moet nemen van al die producten?
Wat zijn jullie ervaringen of kennen jullie ETIXX ook niet?

Groet!
Gebruikersavatar
viperke
Mountainbiker
Berichten: 1212
Lid geworden op: ma 07 apr 2003 22:08
Rijdt met: Merida flx 5000
Contacteer:

Re: ETIXX

Bericht door viperke »

3000 schreef:Ik ben heel geïnteresseerd in sportvoeding en voedingssupplementen om mijn prestatie te verbeteren.
Man, ga toch wat meer trainen ipv pillen te pakken [-X
le prépareur
Mountainbiker
Berichten: 73
Lid geworden op: di 09 dec 2008 23:44
Rijdt met: Bulls

Bericht door le prépareur »

Verkeerd ingelicht 3000, de sponsor van astana is een andere firma. Dat ze die producten dan ook gebruiken, dat is nog een andere vraag. Gedeeltelijk zullen we maar zeggen. :wink:
3000
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: di 10 feb 2009 11:51
Rijdt met: Zannata

Bericht door 3000 »

Heb het dan toch snel even ge-googled:

Op de website van ASTANA zelf staat ook dat zij leverancier zijn van hun voedingssup...

http://www.astana-cyclingteam.com/mehlt ... press.html

@ Viperke: Trainen is één ding, sportvoeding een ander... Daarom zitten we toch op dit deel van het forum. of niet soms? :lol:

Voorlopig nog niemand die het kent dus???
le prépareur
Mountainbiker
Berichten: 73
Lid geworden op: di 09 dec 2008 23:44
Rijdt met: Bulls

Bericht door le prépareur »

ah okee, etixx behoort tot vita fitea, weet wel dat de deal om veel geld draait. inside information. Maar daar draait het steeds om.
de Maasvallei
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: do 23 okt 2008 10:17
Rijdt met: TREK

Bericht door de Maasvallei »

Ik heb de energy gel van etixx tijdens toertochten gebruikt en ik moet zeggen dat het mij wel helpt. Anders heb ik rap last van slappe benen.

En het is nog lekker ook :-) Niet zo plakkerig als die andere gellekes :-?
rollemol
Mountainbiker
Berichten: 297
Lid geworden op: zo 24 feb 2008 18:50

Bericht door rollemol »

Als onder toezicht van Johan Bruyneel Astana deze producten gebruikt , dan zullen dit wel heel goede producten zijn !
Wie weet hoeveel x er de ronde van Frankrijk al mee is gewonnen ! :lol: :wink: =D>
George
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: do 12 feb 2009 21:36
Rijdt met: Trek

Bericht door George »

Ik ga voor trainings - en voedingsadvies langs bij dr Van Elslande uit Waregem en klopt wel degelijk dat etixx de verdeler is bij Astana.

Van Elslande kan het weten want hij is de ploegdokter van Astana.

Ik neem al een tijdje enkele producten en ben er zeer tevreden over.
Diene recovery shake om na de inspanning in te nemen is echt lekker en is optimaal voor te recupereren.

Energy gel ook al eens geprobeerd en is inderdaad niet plakkerig en ge kunt er extra tegenaan gaan.

Hij vertelde mij ook dat de renners man power gebruiken, schijnt voor natuurlijk aanmaak te zorgen van testosteron.
Ik gebruik dit ook al een tijdje en voel mij er echt goe mee!op alle vlakken! :-D
Gertus
Mountainbiker
Berichten: 805
Lid geworden op: wo 18 sep 2002 02:00
Rijdt met: Lokeren

Bericht door Gertus »

Dat stinkt hier serieus naar vette sluikreclame, beter nog, ik noem dit gewoon schandalig!!! Denk zelfs dat je dit gerust misleidende reclame kan noemen, wat dan weer rechtstreeks strafbaar is.

Just of nie 3000? of moet ik George zeggen?????

druif!
George
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: do 12 feb 2009 21:36
Rijdt met: Trek

Bericht door George »

Op wat slaat die reactie?!

is enkel info meegeven en ik zou begot nie weten wie al die anderen zijn.

Ben enkel serieus fan van Astana ( en vroeger discovery channel ), vandaar mee hierop terecht gekomen.
Gesloten