Forumoverzicht Bikemogelijkheden Toertochten 21.04.2019 - Tangissart - 23e La Trace d'Hez

21.04.2019 - Tangissart - 23e La Trace d'Hez

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

dirty Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Isaac Baryon

één Van de beste tochten van het zomerseizoen :

Tangissart 23e La Trace d'Hez
21/04/2019 Start: 8.00

Afstanden 15 - 25 - 40 - 55 - 80 km
Startlocatie
Salle Notre Dame
Rue Notre Dame 8
1490 Tangissart

http://www.latracedhez.be/

Douches /Kleedkamers Man / Vrouw apart / Afspuitstand / Bewaakte fietsstand /Bevoorrading

Info
6,00 €

jenstmetal Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: trek 3700, gt zaskar 9r expert 2012
Weet je some hoeveel hoogtemeters er zijn op de 80 ?

Mister No Chaïn Mountainbiker

Mijn bike: heeft grote wielen
jenstmetal schreef:
Weet je some hoeveel hoogtemeters er zijn op de 80 ?

1115hm's staat op de website.

DDT-STAS Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: spark 700 tuned
Inderdaad. Deze streek (en ook de organisatie) zijn TOP!
Deze streek heeft alles te bieden..we zien er nu al naar uit! tot zondag :-D

Een bevoorrading zoals hier is nog nooit gezien (ook al komen wij zeker niet hiervoor naar hier)
...is eigenlijk zelfs geweldig vééél overdaad #-o

koppigaard Mountainbiker

Mijn bike: Specialized Stumpjumper
DDT-STAS schreef:
Inderdaad. Deze streek (en ook de organisatie) zijn TOP!
Deze streek heeft alles te bieden..we zien er nu al naar uit! tot zondag :-D

Een bevoorrading zoals hier is nog nooit gezien (ook al komen wij zeker niet hiervoor naar hier)
...is eigenlijk zelfs geweldig vééél overdaad #-o

Dan heb je zeker Rillaar niet gereden vorige week. Maar het klopt wat je zegt: Walen en eten...! ben ook content geen moeilijke keuze te moeten maken dit weekend. Tangissart is de enige optie.

slijkridder Mountainbiker

8u start voor de chrono,zij die niet deelnemen aan de chrono kunnen blijkbaar maar starten om 8u15.

Dickie Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: 29'er Hardtail, singlespeed en fully
Toch een topper, niet te ver rijden en toch Ardense allures en een 'wedstrijdsausje' erbovenop.
In 2017 gewoon de langste rando gereden, maar was wel verwonderd om ergens onderweg plots de kop van de wedstrijd voorbij te zien vliegen. Vandaar dat kwartiertje later starten nu?

Fritsie Mountainbiker

Mijn bike: Trek
Tot wanneer kan er gestart worden voor de langste afstand (80 km)?
Ik zou graag de drukte wat vermijden...

Strijkijzer Avatar gebruiker
Mountainbiker

Dickie schreef:
Toch een topper, niet te ver rijden en toch Ardense allures en een 'wedstrijdsausje' erbovenop.
In 2017 gewoon de langste rando gereden, maar was wel verwonderd om ergens onderweg plots de kop van de wedstrijd voorbij te zien vliegen. Vandaar dat kwartiertje later starten nu?

Dat kwartiertje was bij mijn weten in de praktijk meestal maar 5 seconden :)
Normaal zou je de chrono's (ik dacht zelfs 2 keer, afhankelijk van het moment dat je ergens passeert....) enkel mogen tegenkomen zijn indien je start met de 55km.....aangezien de 80 rando en chrono hetzelfde parcours is.

Stevestrong Mountainbiker

Mijn bike: Cube Reaction GT Race 29, Trek Superfly AL Elite
Die zogezegd latere start voor de rando is elk jaar. Ben zelf 1x al om half 8 vertrokken (inschrijven kan al vroeg), maar dan moet je je echt wel even aan de kant zetten als de kop van de chrono eraan komt. Je kan voor de rando gewoon direct mee met degenen die helemaal achteraan starten voor de chrono. Enige verschil tussen beiden is het nummerplaatje en de tijdsopname.

Bevoorrading Rillaar was trouwens top, maar deze is gewoonweg waanzin... qua eten dan, want qua drank denken ze hier nog altijd dat grenadine sportdrank is. Ook een waals fenomeen ;-)

Volgende

Keer terug naar Toertochten