18.06.2017 - Eupen - 23e Randonnée VTT des 2 Lacs

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
assea
Mountainbiker
Berichten: 128
Lid geworden op: di 09 aug 2016 21:11
Rijdt met: Cannondale F29 - carbon 4

18.06.2017 - Eupen - 23e Randonnée VTT des 2 Lacs

Bericht door assea »

Iemand hier meer info over, wij wilden morgen hierheen gaan maar ik heb precies weinig info over deze toer !
Gebruikersavatar
Marc Vde
Mountainbiker
Berichten: 331
Lid geworden op: ma 28 aug 2006 21:58
Rijdt met: Merida Big9 7000 / Rocky Mountain Thunderbold 750MSL / Colnago Ace

Re: EUPEN be 23e Randonnée VTT des 2 Lacs

Bericht door Marc Vde »

assea schreef:Iemand hier meer info over, wij wilden morgen hierheen gaan maar ik heb precies weinig info over deze toer !
Nu wel :-D : Heel veel brede brandwegen, zeer weinig moeilijkere stukken. Vaak met een klein verzet op asfalt bergop #-o. Wel veel volk komen opdagen, blijkbaar worden de technisch eenvoudige tochten toch gesmaakt.
Gebruikersavatar
Edlisjas
Mountainbiker
Berichten: 2852
Lid geworden op: za 18 aug 2007 15:59
Rijdt met: Cannondale, Cannondale, Cannondale en Canyon Racer

Re: EUPEN be 23e Randonnée VTT des 2 Lacs

Bericht door Edlisjas »

Marc Vde schreef:
assea schreef:Iemand hier meer info over, wij wilden morgen hierheen gaan maar ik heb precies weinig info over deze toer !
Nu wel :-D : Heel veel brede brandwegen, zeer weinig moeilijkere stukken. Vaak met een klein verzet op asfalt bergop #-o. Wel veel volk komen opdagen, blijkbaar worden de technisch eenvoudige tochten toch gesmaakt.
Dan ben ik blij dat ik voor Tilff gekozen heb. Hoeveel hm op de langste afstand?
Gebruikersavatar
Marc Vde
Mountainbiker
Berichten: 331
Lid geworden op: ma 28 aug 2006 21:58
Rijdt met: Merida Big9 7000 / Rocky Mountain Thunderbold 750MSL / Colnago Ace

Re: EUPEN be 23e Randonnée VTT des 2 Lacs

Bericht door Marc Vde »

Edlisjas schreef:
Marc Vde schreef:
assea schreef:Iemand hier meer info over, wij wilden morgen hierheen gaan maar ik heb precies weinig info over deze toer !
Nu wel :-D : Heel veel brede brandwegen, zeer weinig moeilijkere stukken. Vaak met een klein verzet op asfalt bergop #-o. Wel veel volk komen opdagen, blijkbaar worden de technisch eenvoudige tochten toch gesmaakt.
Dan ben ik blij dat ik voor Tilff gekozen heb. Hoeveel hm op de langste afstand?
Ik had 872 hm op 49 km (mio) wel 1 keer pijltjes gemist :oops: .
Plaats reactie