Forumoverzicht Bikemogelijkheden Toertochten 18.06.2017 - Buizingen - Sabboika mtb

18.06.2017 - Buizingen - Sabboika mtb

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

jepe3 Mountainbiker

Zondag 18 juni allen aanwezig voor de 13de Sabboika mountainbike-tocht!!
Dit jaar worden jullie via het prachtige Hallerbos over Beersel naar Linkebeek, Braine recht onze Chimay-bar binnen gestuurd!! Maar niet nadat je de +900hm voor de 58km verteerd hebt uiteraard ;)
Ook 33km (500hm)
46km (700hm)

Dit jaar ook een Kidstour (vanaf 6jaar)!!

PeterG Mountainbiker

Mijn bike: Heeft eindelijk grote wielen

filiep72 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15
Buizingen? Nog nooit geweest. Zou het de moeite zijn om eens over te steken vanuit West Vlaanderen?

_anonymus_ Mountainbiker

Mijn bike: big wheels - steel is real
Lang geleden dat ik deze nog eens heb kunnen rijden, maar is normaal gezien zeker de moeite.

VaMalder Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Ene me 64 spaken en 2 pedalen
Al meerdere jaren na elkaar een vaste waarde op m'n kalender. Zeker de moeite om af te komen :)

Kosovaar Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: orbea h50

Voor een goed begrip ;De grote lus telt dit jaar 64 Km en de hoogtemeters gaan in de richting van de 1000 Hm. Naast het onuitgegeven stukje van Linkebeek wordt er eveneens een stuk door het unieke zonieenwoud gereden.Dit is een unieke kans !

Brede Boskanter Mountainbiker

Mijn bike: batavus

Voor de West-Vlamingen en alle anderen , niet twijfelen , deze twee jaar geleden gereden en zeer goed bevonden . Zeer mooie streek met behoorlijk wat hoogtemeters .Symphatieke organisatie kortom beetje vergelijkbaar met het naburige Huizingen maar dan in de zomer.

HardTail Charlie Mountainbiker

Mijn bike: Lynskey M290; Rocky Mountain Element 950RSL
filiep72 schreef:
Buizingen? Nog nooit geweest. Zou het de moeite zijn om eens over te steken vanuit West Vlaanderen?

En of !!

filiep72 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15
Tja, als ik da ier allemaal lees, moet ik toch eens komen verkennen. @ motorbiker : bij deze is onze wevelgem cyclo chizle dan wel naar de filistijnen. Wa peizde? Toerke buizingen en het zonieenwoud erbij? 1000 hm en 65 km? Bresciani?

matthie Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: BeOne CrD29

filiep72 schreef:

Misschien dat de W-cup classic je iets zegt.
Start in domein huizingen, begin van de herfst.
Zelfde omgeving, organisatie overal top.

Volgende

Keer terug naar Toertochten