Forumoverzicht Bikemogelijkheden Toertochten 20.12.2015 - Zutendaal - Fietspromo VTT

20.12.2015 - Zutendaal - Fietspromo VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht do 26 nov 2015 01:00
Mountainbike.be Forum beheerder

Welkom op de officiële forumtopic van de Fietspromo VTT die op 20.12.2015 in Zutendaal zal doorgaan.

Op deze topic kan je oa. reacties lezen van deelnemers die reeds ervaring hebben met deze VTT, antwoorden en extra info van de organisator…

Heb jij toch nog een vraag ontrent deze toertocht, aarzel dan niet deze hier te posten.
Een antwoord uit onze community laat nooit lang op zich wachten!

Bekijk hier de toertochtgegevens.

JB Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: ne Groene
Nog wat filmke tegen gekomen van 2013
http://www.pinkbike.com/video/342829/

frits motaar Avatar gebruiker
Mountainbiker

goed gemonteerd,maar let toch maar op met de muziek die je gebruikt.....

nero Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Een Niner Air 9 Rdo carbon
Ik ga deze naar jaarlijkse traditie eens rijden. Hoe ist het daar met de Zutendaalse modder gesteld?

Geoffe Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Te veel volgens de trouwboek
Modder of niet (zal toch niet al te veel zijn), morgen midden december rijden in korte broek ;-)

petra67 Mountainbiker

Mijn vader heeft vandaag aan de rust zijn BBB bril verloren. Wit montuur met gele glazen. De eerlijke vinder mag hier een bericht achter laten. Alvast bedankt.

janssis werner Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: granville pulse1 . Canyon Nerve AL 9.9 stealth . Cannondale moterra 3
Mooie tocht met veel volk en toch goed berijdbaar voor iedereen. Met dit weer een mooie zondag voormiddag beleeft met vier man uit Gingelom.

Grtjs .

Den jjag Mountainbiker

Mijn bike: Granville pulse V1, Sensa fiori TNT pro 29er

peimezeiker Mountainbiker

Mijn bike: bottecchia

mooi filmpke , bedankt voor alle aanwezingen en met 1540 bikers was het druk maar wel top =D>

Keer terug naar Toertochten