14/02/2015 5de poldertocht oudenburg !!vernieuwd parcours!!

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
jobal
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 09 jan 2013 18:51

14/02/2015 5de poldertocht oudenburg !!vernieuwd parcours!!

Bericht door jobal »

We zijn reeds toe aan onze 5de editie!

Dit jaar is het parcours hertekend, de uitstap naar plassendale ,zandvoorde en aansluitend de schorre en Snaaskerke is geschrapt, we vertrekken aan de sporthal, richting put senesael, gevolgd door privé-stukken in Westkerke en Roksem, dit jaar gaan we verder naar Bekegem (privé stuk) gevolgd door Snellegem naar de bevoorrading, hier verschillende splitsingen.
Grote toer (47km) trekt naar vloethemveld en beisbroek en dan terug naar bevoorrading, bevoorrading met sportdrank van BIOVER (https://www.facebook.com/BioverBelgium" onclick="window.open(this.href);return false;) , daarna richting Zerkegem, nog een uitstap naar Ettelgem en dan komt de sporthal terug in zicht.

Eerste 300 inschrijvingen krijgen een olieflacon van Fietsen Wim (http://www.fietsenwim.be/. Iedereen krijgt een boterham met beleg.
Hopelijk dit jaar minder zuidwesterwind en regen !!!!!!

Iedereen van harte welkom.

Locatie: Sporthal Ter Beke, Bekestraat te Oudenburg
Afstanden: 30km, 36km en 47km
Starturen: 8u tot 14u
Douches aanwezig
Afspuitstand
Boterham met beleg
Parking aan de sporthal

Komende van de autosnelweg (A10) kan men de pijlen volgen tot aan de Sporthal!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
jobal
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 09 jan 2013 18:51

Re: 14/02/2015 5de poldertocht oudenburg !!vernieuwd parcour

Bericht door jobal »

na de uitpijling van zaterdag ll., hebben we vandaag nog eens parcoer gecontroleerd, alles is vlot berijdbaar
nu nog morgen bevoorrading ophalen en vrijdag de zaal klaarzetten en de 5de editie is startensklaar
weerbericht verandert nog voor zaterdag naargelang bezochte site : globaal bewolkt en nu en dan een spetter
alleszins niet voor excuus te gebruiken
syn nevs
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 01 mar 2013 11:17

Re: 14/02/2015 5de poldertocht oudenburg !!vernieuwd parcour

Bericht door syn nevs »

ik ben op deze tocht mijn garmin 510 verloren
ben nog naar de organisatie geweest en mijn gsm nr doorgegeven maar niks meer gehoord
hopelijk heeft er hem iemand gevonden en is hij zo eerlijk om me te kontakteren
ik zou het fijn vinden om hem terug te hebben want er staan nog een aantal tochten op van me en ook men strandraces staan er op
graag seintje van de eerlijke vinder of eventueel doorvertellen zou vriendelijk zijn
kontakteren op het nr 0477791888
mvg
hopelijk heb ik hem terug
jobal
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 09 jan 2013 18:51

Re: 14/02/2015 5de poldertocht oudenburg !!vernieuwd parcour

Bericht door jobal »

Bedankt aan de 400 deelnemers van onze rit. Dit jaar veel positieve reacties over vernieuwd parcours, niemand mist de schorre. Elk heeft natuurlijk zijn eigen mening : dus soms teveel baan ,andere teveel modder.......
Afspuit,douches,bevoorradingen en après waren unaniem goed .Bepijling mocht er soms nog een pijltje bij ( wij kennen het parcours!!!). 300 mensen gelukkig gemaakt met olieflacon ( was soms de eerste vraag aan de inschrijving), stand van biover-samplingman Johan werd eveneens druk bezocht ( voor herhaling vatbaar).
voor allen hopelijk tot volgend jaar(waarschijnlijk een zomerrit dan).
De verloren voorwerpen zijn niet opgedoken, wel een eenvoudige kilometerteller van het merk union gevonden in de zaal ( hiervoor bellen naar 0474333457).
De getrokken foto's komen nog op internet, als ie terug is van reis.
Plaats reactie