Zo 12/01/2014 Esquelmes

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MTBSDVD83
Mountainbiker
Berichten: 433
Lid geworden op: do 26 feb 2009 19:57
Rijdt met: Flanders - Crossbow Grijs/Wit/Groen 22/10/2009
Contacteer:

Zo 12/01/2014 Esquelmes

Bericht door MTBSDVD83 »

De vroegere tocht van Estaimpuis die nu start in Esquelmes, iemand ervaring met deze tocht ??
Richting Frankrijk/Mont St Aubert ??
Gebruikersavatar
mattias de clerck
Mountainbiker
Berichten: 207
Lid geworden op: ma 08 okt 2012 21:36
Rijdt met: canyon grand canyon CF SL 8.9, canyon neuron 8.0

Re: Zo 12/01/2014 Esquelmes

Bericht door mattias de clerck »

ik rij er vrijdag de nighride dus kan zaterdag ochend update geven van het parcour
Gebruikersavatar
mountainbiker66
Mountainbiker
Berichten: 565
Lid geworden op: ma 10 mar 2008 21:15
Rijdt met: Cube Ltd team

Re: Zo 12/01/2014 Esquelmes

Bericht door mountainbiker66 »

Zou hier ook wel wat meer willen over weten. :-k
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1882
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Re: Zo 12/01/2014 Esquelmes

Bericht door patje2 »

Heb deze verleden jaar gereden en ze verwachten toen geen grote opkomst alles was hier zeer klein schalig. Apre in een garage 2of 3 afspuitslangen douche bij de buren in de badkamers Parkoer veel veldwegels en hier en daar een klein stukje om te spelen weet dat ik er verschillende 2 of 3x gedaan heb. Ik spreek dan wel voor de nightride op vrijdag We fietsen ook veel langs een jaagpad zowel stukken offroad als onroad Bij deze weersomstandigheden ga ik deze terug rijden op vrijdag avond. Persoonlijk vond ik het parkoer OK voor een nightride maar voor een dagtocht zou het me niet direkt een wauw gevoel geven. Zie wel dat er op de dagtocht nog een langere afstad is. Denk wel dat er meer uit de streek te halen is.
Gebruikersavatar
mattias de clerck
Mountainbiker
Berichten: 207
Lid geworden op: ma 08 okt 2012 21:36
Rijdt met: canyon grand canyon CF SL 8.9, canyon neuron 8.0

Re: Zo 12/01/2014 Esquelmes

Bericht door mattias de clerck »

net terug van de nightride.
is zoals patje zei niks speciaal. redelijk vlak, veel veldbanen met heel veel plassen in :-D
hier en daar ligt er een leuk singletrackje in.
afspuidstand waren 2 hoge druk reinigers. mss dat er zondag meer voorzien worden dat weet ik niet.
bevoorrading is zoals meestal in wallonie wel dik in orde!
QM
Mountainbiker
Berichten: 955
Lid geworden op: zo 08 nov 2009 20:43
Rijdt met: Na de rit in gebroken wit

Re: Zo 12/01/2014 Esquelmes

Bericht door QM »

Net de 15km avondrit gereden samen met mijn dochterke van 7 en kan bovenstaande bevestigen.
Hier en daar een leuk stukje tussen de bomen, voor een avondritje was dat dik in orde!
Patje2 gespot onderweg en op de apres, tot de volgende! :wink:
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1882
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Re: Zo 12/01/2014 Esquelmes

Bericht door patje2 »

En probeer best rond de plassen te rijden ik ben er door enkele gereden en de voetjes werden nat dus zeker 20cm diep. Heb overal het de sukjes soft recht laten liggen en dus voor de techniche passages geopteerd die zijn best leuk. Ik zou geen groote verplaatsing maken om deze in het daglicht te rijden wel voor een nightride. Het lag op somige plaatsen heel vettig.
Plaats reactie