De inschrijvingen zijn geopend.
Hier de link
Ik zal er niet bijzijn

Blijkt dat ze problemen hebben met de beschikbaarheid van het start-terrein op de 15de en hebben dus verplaatst naar de 22ste.
Voor degenen die wel kunnen gaan, geniet ervan.

Moderators: Reflex, Angelo., Test team
Bericht door Emperor of the Mud »
TOP! Ik was het ook al een tijdje in de gaten aan het houden... Mail gezonden naar organisatie om te vragen of het via bankoverschrijving kan vereffend worden, want dat is me niet helemaal duidelijkBresciani schreef:Yeps,
Hier de link
Ik zal er niet bijzijn, hun datum was eerst op de 15de voorzien en toen zou ik er bij geweest zijn.
Blijkt dat ze problemen hebben met de beschikbaarheid van het start-terrein op de 15de en hebben dus verplaatst naar de 22ste.
Hou ons op de hoogte hé, vorig jaar kon dit in elk geval maar toen was de inschrijving nog niet via Ad chrono. Trouwens, ze hebben precies hun prijs wat opgetrokkenEmperor of the Mud schreef:TOP! Ik was het ook al een tijdje in de gaten aan het houden... Mail gezonden naar organisatie om te vragen of het via bankoverschrijving kan vereffend worden, want dat is me niet helemaal duidelijkBresciani schreef:Yeps,
Hier de link
Ik zal er niet bijzijn, hun datum was eerst op de 15de voorzien en toen zou ik er bij geweest zijn.
Bericht door Emperor of the Mud »
"Désolé non, mais possible par carte visa ou eurocard majoré de 0,70 cts pour frais.kenny schreef:Hou ons op de hoogte hé, vorig jaar kon dit in elk geval maar toen was de inschrijving nog niet via Ad chrono. Trouwens, ze hebben precies hun prijs wat opgetrokkenEmperor of the Mud schreef:TOP! Ik was het ook al een tijdje in de gaten aan het houden... Mail gezonden naar organisatie om te vragen of het via bankoverschrijving kan vereffend worden, want dat is me niet helemaal duidelijkBresciani schreef:Yeps,
Hier de link
Voor degenen die wel kunnen gaan, geniet ervan.![]()
Wat het parcours betreft.
Filmpke
Verslag