Zo 21/02/2010 Marathon Bergen op Zoom

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
TCM
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: di 13 jan 2009 12:01
Rijdt met: Focus
Contacteer:

Zo 21/02/2010 Marathon Bergen op Zoom

Bericht door TCM »

Op Zondag 21 februari 2010 wordt voor de vijfde keer de ATB toertocht van Bergen op Zoom georganiseerd door TC de Markies.

Ook dit jaar kun je kiezen uit 4 afstanden: 31, 50, 61 of 90 kilometer! Zoals je ziet organiseren we ook deze keer weer een Marathon afstand. Maar uiteraard zijn de andere afstanden net zo de moeite waard! Het parcours voert je door de vele natuurgebieden rondom deze Westbrabantse stad op de Branbantse Wal. Dus ook de nodige hoogtemeters zijn weer voorzien!

Start en Finish zijn aan de Boulevard 6. Er is ruim voldoende parkeergelegenheid.

Deelname aan de Marathon kost 5 euro (voor de kortere afstanden 3 euro) en kinderen tot 15 jaar mogen gratis deelnemen!)

Voor meer info: www.tcdemarkies.nl/ATB2009
Laatst gewijzigd door TCM op do 28 jan 2010 12:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
SD2E
Mountainbiker
Berichten: 1833
Lid geworden op: wo 07 jan 2009 22:40
Rijdt met: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005

Bericht door SD2E »

ja, ,normaal gezien dit jaar terug aanwezig voor de 90!
Gebruikersavatar
BonoCross
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: do 07 jan 2010 13:16
Rijdt met: Stevens Cyclocross Prestige '04

Bericht door BonoCross »

Vorig jaar schitterende maar loodzware tocht (reed de 65km)! Organisatie, hou er rekening mee dat het dit jaar weer aardig druk kan worden dus de tussenstops mogen goed bevoorraad worden (vorig jaar was er bij de laatste stop bijna geen eten meer)!
Gebruikersavatar
TCM
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: di 13 jan 2009 12:01
Rijdt met: Focus
Contacteer:

Bericht door TCM »

BonoCross schreef:Vorig jaar schitterende maar loodzware tocht (reed de 65km)! Organisatie, hou er rekening mee dat het dit jaar weer aardig druk kan worden dus de tussenstops mogen goed bevoorraad worden (vorig jaar was er bij de laatste stop bijna geen eten meer)!
Als organisatie gaat ons dat geen tweede keer overkomen, of jullie moeten opeens met meer dan 1500 man op onze stoep staan.....

Wat we in ieder geval gewijzigd hebben is dat we zowel voor de 63 km als de marathon (90 km) een extra bevoorraadingspost hebben gepland. De 63 heeft er in 2010 dus nu 2, de marathon zelfs 3! Kom gerust zou ik zeggen en overtuig uzelf!

Voor verdere info: http://www.tcdemarkies.nl/ATB2009/
Gebruikersavatar
rocco
Mountainbiker
Berichten: 297
Lid geworden op: zo 05 sep 2004 15:11
Rijdt met: xesco tix,specialized FSR s-work carbon 2007
Contacteer:

Bericht door rocco »

hoeveel hm heeft de 90km?
Gebruikersavatar
TCM
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: di 13 jan 2009 12:01
Rijdt met: Focus
Contacteer:

Bericht door TCM »

rocco schreef:hoeveel hm heeft de 90km?
Beste Rocco, ik heb me een slag in de rondte gezocht in mijn mails van vorig jaar want ik weet zeker dat een aantal deelnemers GPS trackings hebben gemaild. Ik kon er slechts één vinden en die kreeg ik niet (meer) geopend. Ik moet je het antwoord dus helaas schuldig blijven. Indien een andere biker ons kan helpen, graag mailen aan info@tcdemarkies.nl. Bvd!!
Gebruikersavatar
TCM
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: di 13 jan 2009 12:01
Rijdt met: Focus
Contacteer:

Bericht door TCM »

LET OP: WEGOMLEGGING!!

Sinds enkele weken is de toegang tot de start via de A58 gewijzigd! De spoorovergang is afgesloten en daar is een tunnel voor in de plaats gekomen. Op zich een verbetering, zij het dat je nu wel een paar kilometer om moet rijden met de auto! Kijk op onze site voor de nieuwe route!

http://www.tcdemarkies.nl/ATB2009/node/1
Plaats reactie