Summer Bike Festival 2010

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
lok 36000
Mountainbiker
Berichten: 516
Lid geworden op: di 30 nov 2004 20:55
Rijdt met: MARTELLY hardtail, deore LX, PASSION carbon vork

Bericht door lok 36000 »

Hallo beste vrienden, leuk te lezen dat jullie reeds volop bezig zijn met de voorbereidingen voor de summerbike. Ik ben ook bezig met bepaalde voorbereidingen maar den voor een chirurgische ingreep (niets levensbedreigend maar het houdt mij wel reeds meerder maanden van de fiets). Ik ga zeker verder volgen en wil gerust wel eens een weekend verlof nemen om tegen dan te helpen opbouwen en uitpijlen. Met het parcours laat ik mij graag verrassen.
Ik las echter iets van een winter-bike event te Lommel in het weekend van 12-13 en 14 maart (te lezen in laatste magazine van de VWB). Ik vind echter nog niet hierover terug op onze geliefde site :-?

P.S. sommigen loop ik wel tegen het lijf zeker tijdens velofollies te Kortrijk?,
DonFre
Mountainbiker
Berichten: 559
Lid geworden op: di 22 dec 2009 12:36
Rijdt met: On one scandal custom 29er + PlanetX custom 29er

Bericht door DonFre »

Is er op de summerbike na het rijden van de TT dan mogelijkheid tot douchen? Vind et nergens terug (sorry als ek er heb over gekeken hoor) :-?
mtb117
Mountainbiker
Berichten: 605
Lid geworden op: wo 24 sep 2008 06:43
Rijdt met: gaint atx

Bericht door mtb117 »

DonFre schreef:Is er op de summerbike na het rijden van de TT dan mogelijkheid tot douchen? Vind et nergens terug (sorry als ek er heb over gekeken hoor) :-?
des schore verziet douchens denk ik ander is er de vijver waar de peldos rond vaaren zeg ik dan .ik douche thuis ik ben er op 10 minuten
DonFre
Mountainbiker
Berichten: 559
Lid geworden op: di 22 dec 2009 12:36
Rijdt met: On one scandal custom 29er + PlanetX custom 29er

Bericht door DonFre »

mtb117 schreef:
DonFre schreef:Is er op de summerbike na het rijden van de TT dan mogelijkheid tot douchen? Vind et nergens terug (sorry als ek er heb over gekeken hoor) :-?
des schore verziet douchens denk ik ander is er de vijver waar de peldos rond vaaren zeg ik dan .ik douche thuis ik ben er op 10 minuten
Ben niet van plan over en weer te rijden naar Brugge :-D
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1882
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Bericht door patje2 »

van af waneer gaan er terug verkenningritten door?
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

patje2 schreef:van af waneer gaan er terug verkenningritten door?
Zo gauw de weersomstandigheden weer redelijk zijn, ik ben trouwens nog maar net terug van de Alpense skitrip. :bounce:
Maar we houden jullie hier wel op de hoogte.
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

Het zal ten vroegste 31 januari zijn dat we terug starten, aangezien volgend weekend Velofollies doorgaat, waar wij constant aanwezig zullen zijn als mediapartner.

En 7 feb strandrace blankenberge dus stellen we weer wat uit.
mtb117
Mountainbiker
Berichten: 605
Lid geworden op: wo 24 sep 2008 06:43
Rijdt met: gaint atx

Bericht door mtb117 »

wort er zondag gereden
Gebruikersavatar
Havik
Mountainbiker
Berichten: 297
Lid geworden op: ma 23 mar 2009 18:10
Rijdt met: Cannondale Rush 5 L

Bericht door Havik »

nope nu zondag 7 feb zullen de meeste in blankenberge rondhangen :)
mtb117
Mountainbiker
Berichten: 605
Lid geworden op: wo 24 sep 2008 06:43
Rijdt met: gaint atx

Bericht door mtb117 »

word er de zondag gereden
Plaats reactie