Officiële opening MTB-route "Mario De Clercq"

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Gebruikersavatar
Wacko007
Mountainbiker
Berichten: 801
Lid geworden op: za 06 dec 2003 12:50
Rijdt met: Marin Pine Mountain 2 '16, Klein Attitude '92

Officiële opening MTB-route "Mario De Clercq"

Bericht door Wacko007 »

Gelezen op de site van Bloso.

Officiële opening MTB-route "Mario De Clercq"

Op zaterdag 26 juni wordt in het gemeentelijk domein de Ghellinck, Kortrijkstraat 74 te Wortegem-Petegem de mountainbilkeroute "Mario De Clerck" officieel geopend in aanwezigheid van Mario De Clerck. Vanaf maandag 28 juni kunnen de kaart en de beschrijving van de route in pdf op deze site worden gedownload, onder de rubriek "Alles over Bloso", "Dienstverlening", "Mountainbikeroutes".


Vraag mij nie waarom nu juist in Wortegem-Petegem, net waar er juist een bekende CYCLOCROSSER woont terwijl het over een MOUNTAINBIKEparcours gaat.
Maar laten we niet zagen en het initiatief van Bloso hard toejuichen!!!
De media doet misschien niets voor onze sport, maar de Bloso perst er alles uit wat ze kan om toch maar MTB bekend te maken bij de jeugd van nu!!! Dank u manne!

Greetz,

Julien.
Gebruikersavatar
idtmp
Mountainbiker
Berichten: 182
Lid geworden op: wo 30 okt 2002 21:03
Rijdt met: KLEIN

oh nee

Bericht door idtmp »

toch niet mario de clerc zo ne ette als de parcours ook zo is brrrr nee hoor geef mij maar de mijnterril van winterslag waar het GP Roel Paulissen is !!!! veel beter en veel klimmen !!! lekker afzien !
Gebruikersavatar
Wacko007
Mountainbiker
Berichten: 801
Lid geworden op: za 06 dec 2003 12:50
Rijdt met: Marin Pine Mountain 2 '16, Klein Attitude '92

Bericht door Wacko007 »

IDTMP...

...volgens mij komt gij mij bekent voor!
WC Houffalize 2004 na het fuifke zaterdag, zegt da niets?
En inderdaad Winterslag is een stuk mooier, tis maar een recreatieve tour voor tochtjes denk ik.

Greetz,

Julien.
Gebruikersavatar
idtmp
Mountainbiker
Berichten: 182
Lid geworden op: wo 30 okt 2002 21:03
Rijdt met: KLEIN

piep

Bericht door idtmp »

hahaha da kan zijn ;)

allé ja er waren er veel hé

met die meiskes? waar flip M sliep ?

=D> =D> =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
Wacko007
Mountainbiker
Berichten: 801
Lid geworden op: za 06 dec 2003 12:50
Rijdt met: Marin Pine Mountain 2 '16, Klein Attitude '92

Bericht door Wacko007 »

Kweet nie da dat daar was waar Flip sliep, maar degene die ga daar van da deurdrempel hebt "weggejaagd" me ou fantastisch versiertalent :lol: .
Me de Joris, Rob en zo...?
heh...

Greetz,

Julien.
Gebruikersavatar
beethoven
Mountainbiker
Berichten: 658
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:44
Rijdt met: Specia hard-rock

Officiële opening MTB-route "Mario De Clercq"

Bericht door beethoven »

Het is misschien heel dom te reageren van mij maar op de provinciale dienst afdeling Gent is er iemand die Mario De Clerq noemt. Het adres is dan BLOSO Zuiderlaan 9000 Gent. Naam genoot????? dat is natuurlijk heel toevallig, maar blijkbaar gaat het om een andere persoon. Bvb ken ik zo heel toevallig 3x Luc de Smet, heel toevallig wonen die nog in dezelfde straat en op de zelfde gemeente. Rudy VdE.
Gebruikersavatar
tafelpoot
Mountainbiker
Berichten: 396
Lid geworden op: di 21 okt 2003 18:17
Rijdt met: Granville Mahone SL
Contacteer:

Bericht door tafelpoot »

De mountainbike route miel v Cauter in Meise is genoemd naar een bekend wierenner (dus gewoon opt straat eh, die kerels da genen modder zien en schrik hebben van een steentje :wink: ) dus lijkt mij een mountainbike route die naar ne cyclo-crosser is genoemd toch nog iets betere naamgeving heh
van petegem
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: za 10 apr 2004 14:49
Rijdt met: Trek 9.8 OCLV

Bericht door van petegem »

Een gemeente werkt mee voor de oprichting van een mtb-parcours of fietsroute en geeft daar meestal een naam aan van een bekende inwoner. Wat is daar mis mee?
De Clercq is een cyclo-crosser, en dan?
Mochten er alleen mtb-parcoursen in België geopend worden met een naam van een biker die aan de top rijdt, we zouden niet veel moeten buiten komen he?! Met alle respect voor zij die wel aan die top meerijden. Een beetje meer respect voor de atleten uit andere wielersporten zou hier niet misstaan. :evil:
Gebruikersavatar
nothing 's impossible
Mountainbiker
Berichten: 3368
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:02
Rijdt met: Sandman Hoggar

Bericht door nothing 's impossible »

@ van Petegem

Famillie van?

:wink:
van petegem
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: za 10 apr 2004 14:49
Rijdt met: Trek 9.8 OCLV

Bericht door van petegem »

nothing 's impossible schreef:@ van Petegem

Famillie van?

:wink:
familie van wie??? Ik ben Van Petegem himself! :lol:

sportieve groeten
Plaats reactie