Summer Bike Festival 2010

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Summer Bike Festival 2010

Bericht door farmer/cowboy »

Summerbike 2010 gaat dus weer door in De Schorre, en dit op za-zo 3-4 juli 2010 en aangezien we nu ruimschoots op tijd de aanvraag doen en buiten het broedseizoen vallen wordt het parcours nog licht verbeterd tov versie 2009!
Ook zal de weide bij the next edition zo goed als volledig gevuld zijn met fabrikanten met uiteraard een pakske meer testbikes van een verscheidenheid aan merken.

Vanaf zondag 29 november starten we bijna wekelijks met de premature ritten om een aantal bikers vertrouwd te maken met het traject en wie zich geroepen voelt mag uiteraard op het evenement zelf meedoen aan de zonebewaking of evt ook wat hulp verlenen met het be- en ontpijlen.

Wie mee wil rijden (vrijblijvend of course) laat maar weten.

Dus op zondag 29 november op de parking van de Schorre.

Start om 9u30 of 10u ???? best niet te vroeg om van ver komers ook de kans te geven
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

Nie allemaal tegelijk hé! :lol: :lol: :wink: 10 u 30 vertrek ik dan maar...
Als het geen oude wijven regent!!

en voor de grote afstand BUITEN de Schorre, dus das ongeveer 25 kilometerkes met heel weinig hoogtemeters. Het parcours is zoals we beloofd hebben na editie 09 verbeterd voor en na de bevoorrading, die aan de sporthal van Terhagen blijft. Ik moet nog wel eens met de motorzaag twee omgewaaide bomen gaan ruimen. Hopelijk heb ik daar deze week nog tijd voor want ze liggen over een mooie singletrack en een meterke boven de grond. :-?
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

Vandaag de lus 40 km buiten de Schorre weer gedaan en met de moos valt het best mee. Route zal nog iets verder verbeterd worden de volgende weken.
Ondertussen per mail al reactie gehad om door de week ook eens af te spreken. :bounce: Als dat doorgaat zal ik hier de dagen en starturen neerplanten.
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door SusXT »

Als je volk te kort hebt, laat dan maar iets weten, dan zal ik helpen bij de zonebewaking. Wel onder voorbehoud van een degelijk programma op Werchter, maar daar ga ik waarschijnlijk maar één dag naar toe.
mtb117
Mountainbiker
Berichten: 605
Lid geworden op: wo 24 sep 2008 06:43
Rijdt met: gaint atx

Bericht door mtb117 »

ben altijd beried om te helpen om pijltjes te hangen voor de tt
Laatst gewijzigd door mtb117 op vr 27 nov 2009 21:42, 1 keer totaal gewijzigd.
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

mtb117 schreef:ben altijd beried om te helpen om pieltjes te hangen voor de tt
Prachtig, want er zullen veel 'pieltjes' gehangen moeten worden. :lol:
mtb117
Mountainbiker
Berichten: 605
Lid geworden op: wo 24 sep 2008 06:43
Rijdt met: gaint atx

Bericht door mtb117 »

ik ben van niel en ik ken streek uit mijn duimke
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

Nu woensdagnamiddag om 13 u op de parking van de Schorre. maar hou het hier in 't oog want bij hondenweer kan't nog worden afgelast. :wink:
Gebruikersavatar
MC Jo
Mountainbiker
Berichten: 1425
Lid geworden op: wo 07 jun 2006 11:49
Rijdt met: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;

Bericht door MC Jo »

MC Jo schreef:
farmer/cowboy schreef:Nu woensdagnamiddag om 13 u op de parking van de Schorre. maar hou het hier in 't oog want bij hondenweer kan't nog worden afgelast. :wink:
Kan het een kwartiertje later? Ik vertrek om u in Schelle (studio 100) en rechtstreeks naar daar. Verloren rijden ingecalculeerd :-D moet ik er op een kwartiertje geraken!!
mtb117
Mountainbiker
Berichten: 605
Lid geworden op: wo 24 sep 2008 06:43
Rijdt met: gaint atx

Bericht door mtb117 »

farmer/cowboy schreef:Nu woensdagnamiddag om 13 u op de parking van de Schorre. maar hou het hier in 't oog want bij hondenweer kan't nog worden afgelast. :wink:
ik kan niet moet werken
Plaats reactie