Wo 11/11/2009 Wervik

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Fritsie
Mountainbiker
Berichten: 1339
Lid geworden op: za 14 okt 2006 22:08
Rijdt met: Trek

Bericht door Fritsie »

Vandaag ook met een groepje bike- en klimvrienden deze tocht gereden en we hebben ons goed "gejeund". Zoals hierboven reeds beschreven, konden we genieten van een perfecte organisatie. =D> =D> Zelfs de vele deelnemers brachten nergens de bevoorradingen in de problemen. Enkel de "Wambrechies" hadden onze voorgangers met veel geneugte soldaat gemaakt. Het parcours was voor deze kant waarschijnlijk het best mogelijke, daarvoor kennen de Raketmannen de streek te goed. Toch vond ik het aangeboden parcours van twee jaar terug nog iets beter (vorig jaar in Bruyelles gereden). Ik heb wel de indruk dat de wielertoeristen die 's winters op de mountainbike rijden (en die waren in groten getale aanwezig) dit een prachtig parcours vonden.
Laatst gewijzigd door Fritsie op wo 11 nov 2009 21:19, 1 keer totaal gewijzigd.
casa verde
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: wo 28 okt 2009 23:53
Rijdt met: Corratec

Bericht door casa verde »

dik in de sacoche, as usual !!
QM
Mountainbiker
Berichten: 955
Lid geworden op: zo 08 nov 2009 20:43
Rijdt met: Na de rit in gebroken wit

Bericht door QM »

Prachtige rit gereden, had naar mijn normen super benen :-D
Heel veel oude bekenden gezien in Wervik en de meeste verwachten mij niet metteen op een MTB, was superdag 8)
Thx mannen =D>
Gebruikersavatar
den snelle eddy
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 11 nov 2009 20:17
Rijdt met: thompson

Bericht door den snelle eddy »

proficiat aan de inrichters.Ik heb vandaag den 67 KM gereden en het was in den sjakos, ik heb een klopje van den hamer gekregen rond km 40 moa mijn bikervrienden(filiep 72 EN vincierke) hebben me tot over de meet getrokken.Ook ik heb bijna mijn achterwiel gezien op één van de houten bruggen(kon bijna gaan zwemmen) conclusie :het was een toffe voormiddag =D>
gedewe
Mountainbiker
Berichten: 190
Lid geworden op: ma 18 aug 2003 20:36
Rijdt met: Grand Canyon 29 AL 7.9

Bericht door gedewe »

ik denk voor de 7e keer deze tt gereden te hebben en zoals ieder jaar een ander parcours , welke organisatie kan dit zeggen . Dat het dit jaar iets minder was laat me koud . Goede organisatie en terug bijna den boel gesloten na enkele pintjes , we waren dan ook aan een thuiswedstrijd bezig . We hebben nie veel in wervik maar dit was ok , de politiekers in Wervik waren dan ook massaal aanwezig , eentje met een bril die zelf niet tegen al da lawaai kan .is hier eigenlijk niet van doen maar als ze dit leest zal ze wel weten wa ik bedoel ; het strooizusterke van yves leterme notabene
Gebruikersavatar
sofeurken
Mountainbiker
Berichten: 769
Lid geworden op: za 18 mar 2006 17:43
Rijdt met: ene in zwart wit

wervik

Bericht door sofeurken »

een tocht van mtb-ers voor mtb-ers !volledig aan onze verwachtingen voldaan;goed weer,vriendelijke raketmannen en vrouwen,kopje koffie met stukje cake voor de start ,SUPER bevoorr,mini-kroketjes,op welke tocht vind je da?,donuts,soezen,cake,fruit,st-niklaaschokolade en zo veel meer,lekker glibberig parcours waar ik me na de 1ste brug in die lange afzink s tegen de grond legde :oops: ,ook een streek waar men niet alle weken komt(ik toch niet,80km ver)goede afspuitstand(met voorwas :wink: )originele douches in de tent, en nog kans op een leuke prijs,een broodje had je zeker!om 13uur zat de sporthal nog lappende vol,wat een sfeer!ook nog familie acteur peter bulcaen gespot.Het frietkot aan de ingang deed ook goede zaken!We waren er voor de 1ste keer maar zeker niet de laatste keer!
ook nog beterschap aan iemand die een eind voor mij gevallen is en daarbij waarschijnlijk zn elleboog gebroken had
Valti
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 23 aug 2009 11:42
Rijdt met: jin in 'tzwart

Bericht door Valti »

Een prachtige woensdag voormiddag beleefd!!! Alles was TOPPIE!!Mij zien ze hier volgend jaar terug,das zeker!!Bravo aan de organisatie( =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> )zowel de mensen die voor als achter de schermen werkten)Doe zo verder!!!!!
Tiles02
Mountainbiker
Berichten: 384
Lid geworden op: vr 18 jul 2003 12:16
Rijdt met: Rotwild

Bericht door Tiles02 »

Bedankt aan alle 1886 deelnemers + 42 kids om ook dit jaar weer massaal en fris aan de start te komen.
We hebben er hard aan gewerkt en we zijn heel blij om te lezen dat jullie er hebben van genoten.
A la prochaine! :-D
Donavan
Mountainbiker
Berichten: 331
Lid geworden op: vr 10 apr 2009 00:03
Rijdt met: viper scandium

Bericht door Donavan »

1886 deelnemers #-o
Het maximum dat ik meemaakte was de Safety Jogger Classic in Oudenaarde, een heel bekende en ook steengoede tocht + schitterende weersomstandigheden = 1700 deelnemers.

Dat zegt méér dan genoeg =D>
Gebruikersavatar
Bakker69 Krierecrosser
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: di 03 nov 2009 16:22
Rijdt met: Scatto Krypton

Bericht door Bakker69 Krierecrosser »

Voor de raketmannen =D> =D> =D> =D> =D>
Alles was in orde.
Plaats reactie