Fietsen Van den Hauwe IN Melle---Sportbikes Wetteren

Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
Gebruikersavatar
goldentruy
Mountainbiker
Berichten: 99
Lid geworden op: zo 16 nov 2008 22:05
Rijdt met: trek

Fietsen Van den Hauwe IN Melle---Sportbikes Wetteren

Bericht door goldentruy »

Hallo bike vrienden,
naar mijn zoektocht voor een nieuwe bike vergelijk ik ook es graag de bike handelaars. Daarom dat ik hier ff vraag of er iemand al goeie ervaringen heeft gehad met Fietsen Van Den Hauwe in Melle bij Gent. Heeft ook altijd zeer leuke bikes in de virtine staan maar hou staat het met de service?
Alvast bedankt voor de toelichting,
G
Laatst gewijzigd door goldentruy op do 15 okt 2009 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Lely
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 04 sep 2009 23:23
Rijdt met: Stumpjumper

Re: Fietsen Van den Hauwe IN Melle

Bericht door Lely »

goldentruy schreef:Hallo bike vrienden,
naar mijn zoektocht voor een nieuwe bike vergelijk ik ook es graag de bike handelaars. Daarom dat ik hier ff vraag of er iemand al goeie ervaringen heeft gehad met Fietsen Van Den Hauwe in Melle bij Gent. Heeft ook altijd zeer leuke bikes in de virtine staan maar hou staat het met de service?
Alvast bedankt voor de toelichting,
G
Check ook eens sportbikes in wetteren :wink:
Gebruikersavatar
Andybiker
Mountainbiker
Berichten: 36
Lid geworden op: do 02 okt 2008 16:02
Rijdt met: HT SJ - SPECIALIZED

Bericht door Andybiker »

Ik zou je sportbikes in Wetteren aanraden hoor!
zeker kwa service en vooral de vriendelijkheid, bij sportbikes is 1000x beter dan bij vandenhauwe in melle hoor!
geloof me vrij,ik spreek uit eigen ervaring en ook van collega bikers.
sindsdien altijd bij sportbikes met de fiets!
Alexe
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: do 20 nov 2008 21:12
Rijdt met: Ghent

Bericht door Alexe »

van den hauwe probeerde mij als eerste mtb een focus van 21" te verkopen, ben 1m85..
Gebruikersavatar
goldentruy
Mountainbiker
Berichten: 99
Lid geworden op: zo 16 nov 2008 22:05
Rijdt met: trek

Bericht door goldentruy »

Mijn eerste fiets een Trek oclv 9.8 xtr afgemonteerd in 1998 kwam van Sportbikes Wetteren. Ik neem aan dat het over Meirhage gaat?? Ik ben hier niet zo tevreden over, maar goed iedere ervaring is bij iedereen anders, maar mijn fiets was destijds ook te groot verkocht. Een beetje zadel naar voor en stuur omhoog en het zal wel gaan,,zei men toen.
Fietsen Schollaert in Oordegem vind ik nog steeds een zaak met een hele goeie service.
greetz
den daler
Mountainbiker
Berichten: 909
Lid geworden op: zo 02 dec 2007 16:46
Rijdt met: cannondale scalpel ,specialized stumpjumper

Bericht door den daler »

ik ook nie tevreden van sportbikes
ik vraag zijn het goeie wielen
jaja ge gaat er zeker 3 jaar mee doen
achter 4 weken zat er al speling op naaf
achter 3 maand mocht ik al nen andere set kopen
heb dan liever da ze eerlijk zijn en zeggen dat nie top is
had dan direkt andere wielen gekocht
Gebruikersavatar
freezy
Mountainbiker
Berichten: 2328
Lid geworden op: za 06 sep 2003 16:18
Rijdt met: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Bericht door freezy »

Vroeger met pa Meirhaeghe kon je al eens gekloot zijn, dikwijls een serieuze rekening gehad terwijl er weinig aan de fiets gebeurd was. Nu is het veel beter vind ik, veel vriendelijker en minder gericht op dat 'pak toch maar die S-works want die zijn veel beter (lees:duurder)'.

Bij Van den Hauwe kom ik af en toe eens voor kleine zaken. Overschoenen, een tool, ketting... Ze zijn zeker niet slecht maar een beetje nors/stroef vind ik. Zijn prijzen lijken me +- ok. Over service na verkoop van een fiets kan ik niet meepraten.

Wel iets dat ik daar vorige week meemaakte. Ik moest een windvestje zonder mouwen hebben. Bij de mannen enkel lange mouwen maar ik zie opeens bij de vrouwen eentje hangen. Fluo en reflecterend, net wat ik nodig heb voor woon-werk. Uiteindelijk, zo'n windvestje, of dat nu voor mannen of vrouwen is, dat maakt weinig verschil. Als het maar past, die snit is toch zo goed als hetzelfde bij beide modellen! Maar terwijl ik dus aan het passen ben komt de verkoopster opeens af dat ik vrouwenkledij aan het passen ben. Ik zeg dat de maat goed is en je toch niet ziet of het nu wel een mannen/vrouwenmodel is. Maar niets aan te doen, ik moest bij de mannen kijken... #-o Ik heb me omgedraaid en ben weggestapt. Hadden ze mij laten doen, ze hadden 40EUR aan mij verdiend. Nu ben ik bij Van Eyck gegaan en heb daar zo goed als hetzelfde gekocht....
Gebruikersavatar
radical
Mountainbiker
Berichten: 319
Lid geworden op: wo 23 jun 2004 23:10
Rijdt met: hide-in-the-dark
Contacteer:

Bericht door radical »

De vorigen eigenaar (pa meirhaege misschien, begod) heeft mij ooit es begroet met een kwaai bakkes bij de vraag "moetegij nie naar school?!" en dan nog wa commentaar, op ne pedagogische studiedag. Ben er zonder antwoord (en aankoop) buitengewandeld en heb er mij een paar jaar niet meer laten zien.

Onlangs passeerde ik er, blijkbaar dus bij de nieuwe uitbaters, en nen bijzonder vriendelijke mens heeft er mij uit de nood geholpen met een staalke kettingolie tijdes ne langen baanrit.
Anders was ik 5 of 10 euro kwijt voor een (in feite minuscuul) fleske olie terwijl ik er thuis toch nog liggen had.
Gebruikersavatar
goldentruy
Mountainbiker
Berichten: 99
Lid geworden op: zo 16 nov 2008 22:05
Rijdt met: trek

Bericht door goldentruy »

A zooo,
Is dat den papa Meirhage niet meer???
a maar dan heb ik niets gezegd,, ik wist dat totaal niet dat dat andere uitbaters waren... Dat verandert de zaak. Is dat dan geen familie of zo??
Greetz
JohnA
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 29 mar 2019 15:13

Re: Fietsen Van den Hauwe IN Melle---Sportbikes Wetteren

Bericht door JohnA »

De service is waanzinning slecht bij Van denHauwe. het enigste dat telt is geld verdienen en van zodra je een beetje uitleg vraagt snauwen ze je af!
Het werk dat werd gedaan is dan nog eens niet goed gedaan ook. absoluut geen aanrader!
Plaats reactie