27/09/2009 Waarloos-Kontich

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
p.j.
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 23 sep 2009 11:24
Rijdt met: merida en nog wat

Bericht door p.j. »

klinkt goed, ik kom zeker af!
carl ongeval
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: di 22 sep 2009 19:36
Rijdt met: specialized

otrxco,taw si tad?

Bericht door carl ongeval »

xtraco schreef:Ik denk dat ik die veteranen zondag door de schorre heb zien scheuren.
Hebben jullie zwarte tenues met als sponsor OWS of zoiets?
Moet zeggen dat jullie wel indruk maakten. Grote groep, spectaculaire afdaling (en val). Ik was diene gast die jullie even probeerde te volgen.
Gebruikersavatar
Bulls-Eye
Mountainbiker
Berichten: 299
Lid geworden op: zo 07 mei 2006 11:09
Rijdt met: Merida Matts Lite

Bericht door Bulls-Eye »

Method schreef:
Bulls-Eye schreef: De afdaling toen op het einde van het test parkoer rechtdoor was bijna even spectaculair, maar normaal moest je rechts en zo verder afdalen, je kwam toen op de asfalt terecht.
Dus er was eigenlijk ook een makkelijkere afdaling ernaast bedoel je?
Ik heb het parcours achteraf gereden via GPS, dus pijlen waren er niet.
Jep, net voor je naar beneden duikt rechts tussen de bomen dan een bijna haakse bocht naar links en dan zat je op het gemakkelijke pad.
den Bospoeper
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: di 22 sep 2009 23:30
Rijdt met: ne zilveren met 2 wielen

Bericht door den Bospoeper »

Eindelijk eens een toerke in mijnen achtertuin. Daarvoor wil ik mijn veloke nog wel eens van onder 't stof halen. 't Parcours komt in grote lijnen overeen met het toerke dat ik vroeger eens heb uitgestippeld. Komt in orde ! Tot zondag.
crasher boas
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: zo 17 feb 2008 23:25
Rijdt met: CUBE LTD RACE

Bericht door crasher boas »

DDT-STAS schreef:=D> DDT-STAS-bikers van Londerzeel willen deze TT zeker ni missen :lol: Het domein in Boom, met vele technische stukken, is zeker de moeite om af te zakken 8) 8)
hmmm ook van Londerzeel?
dan zouden we eigenlijk is moeten afspreken om te rijden hé. wij zijn een nieuwe club sinds een jaar . nu ni berucht ma allé toch opvallend :-D . geef ma een seintje voor meer info hé.
MTB Crashbikers Londerzeel
Gebruikersavatar
DDT-STAS
Mountainbiker
Berichten: 799
Lid geworden op: za 16 mei 2009 12:24
Rijdt met: spark 930 Green

Bericht door DDT-STAS »

crasher boas schreef:
DDT-STAS schreef:=D> DDT-STAS-bikers van Londerzeel willen deze TT zeker ni missen :lol: Het domein in Boom, met vele technische stukken, is zeker de moeite om af te zakken 8) 8)
hmmm ook van Londerzeel?
dan zouden we eigenlijk is moeten afspreken om te rijden hé. wij zijn een nieuwe club sinds een jaar . nu ni berucht ma allé toch opvallend :-D . geef ma een seintje voor meer info hé.
MTB Crashbikers Londerzeel
Aaa.. Londerzeel heeft vele (kleinere) MTB- clubjes (buiten de Palmvelden) zo komen we zeer dikwijls nog wa 'groepkes' tegen : altij tof om dan wa samen te crossen!! (en nadien wa te blijven plakken) We vertrekken in Londerzeel altij om 7u45! Morgen zijn we maar met 2 (te herkennen aan de 2 idd. witte Scott bikes. See you :-D :-D
Gebruikersavatar
Verellen
Mountainbiker
Berichten: 421
Lid geworden op: wo 04 jun 2008 14:40
Rijdt met: Climb, Willier

Bericht door Verellen »

Ga morgenvroeg beslissen of het Wiekevorst, Rijkevorsel of Waarloos wordt. :-?
Wiekevorst is vlakbij, maar bekend, in die andere 2 regio's ben ik nog nooit gaan biken.
Dit spreekt me het meeste aan, maar ik ben zoals steeds weer beperkt in tijd, dus zou ik morgen extra vroeg moeten starten...
Verdoemme, met dat overaanbod aan TT's van tegenwoordig is het elk weekend een luxe-probleem; WAT MOET IK KIEZEN?! :lol: :lol: :lol:
BLACK CUBE
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: zo 02 nov 2008 19:43
Rijdt met: Zanatta Cross

Bericht door BLACK CUBE »

[quote="Verellen"]Ga morgenvroeg beslissen of het Wiekevorst, Rijkevorsel of Waarloos wordt. :-?
Wiekevorst is vlakbij, maar bekend, in die andere 2 regio's ben ik nog nooit gaan biken.
Dit spreekt me het meeste aan, maar ik ben zoals steeds weer beperkt in tijd, dus zou ik morgen extra vroeg moeten starten...
Verdoemme, met dat overaanbod aan TT's van tegenwoordig is het elk weekend een luxe-probleem; WAT MOET IK KIEZEN?! :lol: :lol:

Komt maar naar Waarloos, het is daar voor den eerste keer, da's altijd plezant
Gebruikersavatar
bolle.
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: vr 13 feb 2004 20:29
Rijdt met: specialized stumpjumper fsr comp/specialized tarmac pro/ specialized epic expert 29

Bericht door bolle. »

Terug van waarloos het was een gemiddeld parcours vond ik,een beetje te veel asfalt voor mij.De bepijling kon op sommige plaatsen ook beter.
Al bij al mij goed geamuseerd gem.24.4
Gebruikersavatar
Mr. Stitchen
Mountainbiker
Berichten: 495
Lid geworden op: ma 18 aug 2008 18:05
Rijdt met: kzien 'm zoe geire

Bericht door Mr. Stitchen »

Deze morgen vanuit Duffel afgezakt naar Waarloos om daar 69 km te gaan bollen. Tegen 8u aan de start, vertrokken we over een stukje van het cyclocross parcours. Na wat langere asfaltstroken begon stilletjes aan het echtere werk. Leuke singletracks brachten ons naar domein "De Schorre", waar het aangenaam rijden was.
Het zonnetje deed ferm zn best om er een schitterende voormiddag van te maken. Via Reet en Rumst trokken we naar Heindonk, waar we rond de plas van Hazewinkel reden. Enkele bos- en veldwegen brachten ons iets later naar Walem, waar we Battenbroek aandeden. Op en af, speels de dijk volgen.
Laatste hoofdstuk bracht ons naar domein Roosendaal in Elzestraat. Wederom enkele leuke paadjes, met wat hobbelige veldweggetjes afgewisseld. Van daaruit ging het dan weer terug naar de start.
Ik was zonder enige verwachtingen afgezakt naar Waarloos, maar ze hebben mij aardig verrast. Hier en daar was de uitpijling aan de magere kant, maar dat kon alvast mijn pret niet derven. Ik denk dat alles er inzat wat de streek te bieden heeft.
De bevoorradingen waren voldoende, en het terrasje in de zon deed deugd.
Als de veteranen van Waarloos volgend jaar opnieuw een tocht organiseren, ben ik van de partij. Merci mannen voor de leuke voormiddag alweer.
Plaats reactie