27/09/2009 Waarloos-Kontich

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
sparkx
Mountainbiker
Berichten: 65
Lid geworden op: za 02 sep 2006 11:15
Rijdt met: Specialized

27/09/2009 Waarloos-Kontich

Bericht door sparkx »

De Veteranen van Waarloos organiseren voor de eerste keer hun Mountainbike tocht met verschillende afstanden 33, 48, 55 en 69 km. Voor ieder wat wils Met fantastische technische stukken in domein De Schorre te Boom en aanliggende kleiputten van Terhagen. Voor diegene die de Summerbike plus te gek vonden, krijgen dus nu de kans dit nog eens over te doen met nog een paar andere onbekende stukken bij, Voor meer info over parcours, lokatie en practische info kan je terecht op http://www.veteranen-waarloos.be/ en dan klikken op de flyer.

Voor en na de rit zijn er bewaakte fietsstalling en bikewash en kan je in het chalet nog terecht voor een natje en een droogje.

We verwachten jullie dus allemaal op zondag 27 september 2009
Gebruikersavatar
scurry
Mountainbiker
Berichten: 159
Lid geworden op: ma 31 mar 2008 00:21
Rijdt met: Prov. A'pen

Bericht door scurry »

Allé, 'k ga mijn goed hart eens tonen... al was het maar omdat ik achter den hoek woon... :wink:
Kan ik deze tour eventueel ook NA de TT blijven gebruiken? Dan moet ik tenminste niet veel asfalt vreten...
Gebruikersavatar
scurry
Mountainbiker
Berichten: 159
Lid geworden op: ma 31 mar 2008 00:21
Rijdt met: Prov. A'pen

Re: 27/09/2009 Waarloos-Kontich

Bericht door scurry »

sparkx schreef:...Voor meer info over parcours, lokatie en practische info kan je terecht op http://www.veteranen-waarloos.be/ en dan klikken op de flyer....
Uwe link (via de flyer) opent volgens mij niet...

Effe nakijken?
bartoli
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: do 10 jul 2008 16:17
Rijdt met: Granville Evo M
Contacteer:

Bericht door bartoli »

scurry schreef:Allé, 'k ga mijn goed hart eens tonen... al was het maar omdat ik achter den hoek woon... :wink:
Kan ik deze tour eventueel ook NA de TT blijven gebruiken? Dan moet ik tenminste niet veel asfalt vreten...
Daar ben ik ook benieuwd naar, dat rood stuk in Willebroek is voor zover ik kan zien alvast de vaste MTB Vaartlandroute, maar van die andere vroeg ik af welke stukken er uitzonderlijk toegankelijk zijn?
Gebruikersavatar
zaskar72
Mountainbiker
Berichten: 2219
Lid geworden op: vr 07 mei 2004 05:08

Bericht door zaskar72 »

verdekke kaner ni bijzijn en da belofd een mooie te worden als ge da parcours bekijkt mmm.. =P~
Gebruikersavatar
Mr. Stitchen
Mountainbiker
Berichten: 495
Lid geworden op: ma 18 aug 2008 18:05
Rijdt met: kzien 'm zoe geire

Bericht door Mr. Stitchen »

Hier in deze streek worden niet veel TT's georganiseerd. Aangezien dit mijn achtertuin zowat is, ben ik echt benieuwd wat de mannen van Waarloos uit hun hoed kunnen toveren. Ik ga alvast voor de lange afstand
Gebruikersavatar
DDT-STAS
Mountainbiker
Berichten: 799
Lid geworden op: za 16 mei 2009 12:24
Rijdt met: spark 930 Green

Bericht door DDT-STAS »

=D> DDT-STAS-bikers van Londerzeel willen deze TT zeker ni missen :lol: Het domein in Boom, met vele technische stukken, is zeker de moeite om af te zakken 8) 8)
sparkx
Mountainbiker
Berichten: 65
Lid geworden op: za 02 sep 2006 11:15
Rijdt met: Specialized

Bericht door sparkx »

Allé, 'k ga mijn goed hart eens tonen... al was het maar omdat ik achter den hoek woon...
Kan ik deze tour eventueel ook NA de TT blijven gebruiken? Dan moet ik tenminste niet veel asfalt vreten..
Normaal gezien wel, er zijn maar enkele stukken waar we toelating hebben moeten voor vragen om er met de " groten hoop" door te mogen. Maar als je er alleen doorrijdt heb je normaal gezien die toelatingen niet echt nodig. De stukken in de Schorre zijn altijd toegangkelijk, behalve als het onkruid te hoog staat natuurlijk :-D :-D Nu alleen hopen dat het weer wat meezit.
sparkx
Mountainbiker
Berichten: 65
Lid geworden op: za 02 sep 2006 11:15
Rijdt met: Specialized

Bericht door sparkx »

...Voor meer info over parcours, lokatie en practische info kan je terecht op http://www.veteranen-waarloos.be/ en dan klikken op de flyer....
Werkt volgens mij wel, je komt eerst op de officiele site van WTC de Veteranen onderaan staat dan de flyer afgebeeld, als je hierop klikt krijg je meer info betreffende de toertocht
Gebruikersavatar
facebreaker
Mountainbiker
Berichten: 205
Lid geworden op: do 07 aug 2008 18:58
Rijdt met: Trek Fuel Ex8

Bericht door facebreaker »

Ben ook eens benieuwd wat ze uit de mouw gaan schudden .

normaal stond Halle op het programma , maar vanuit niel is dit een 10km rijden ( goede opwarming ) en daarna de volle pot van 69Km aangezien je hier minder HM gaat halen. Dus eigenlijk een autoloze zondag

hopelijk krijg ik nog wat bikemakkers mee daar het triestig gesteld is met TT's in onze eigen streek dus Veteranen van Waarloos hopelijk blijft het niet bij jullie 1e MTB tocht [-o< [-o< [-o< =D> =D> =D>
Plaats reactie