05/09/09 Jabbeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
snook
Mountainbiker
Berichten: 217
Lid geworden op: ma 06 aug 2007 13:15
Rijdt met: trek 8000, scale ltd '08

Bericht door snook »

Zoals hierboven, prachtige rit... had voordien wat 'schrik' dat het enkel rechtoe rechtaan ging zijn, maar niets was minder waar. Mooie technische stukken!!

tot volgend jaar :lol:
Gebruikersavatar
Chiemel
Mountainbiker
Berichten: 128
Lid geworden op: za 17 jan 2004 16:35
Rijdt met: Rood operatiemes "handmade in USA", ongeveerde Decathlon mud/beachbike

Bericht door Chiemel »

Deze morgen ook de 70km gereden, inclusief de rit van en naar huis waren het er 80 in exact 3u30 (incl alle stops).
Dit is -denk ik- de beste TT van de Brugse omgeving, zeker nu er ook 70km kan gebold worden.
Wel een beetje schrik gehad voor de ondergrond gezien de vele regen van de voorbije dagen en uren, maar amai, daar hebben we niets van gemerkt!!!! Integendeel, hier en daar lag het er soms nog zanderig bij!!! #-o
De meeste stukken kende ik al van eerdere TT's, maar dit mag aangezien je een heel deel enkel kan rijden tijdens TT's.
Eigenlijk kan ik heel kort zijn: deze tocht is àf: ideale mix in het parcours, goeie bepijling, goeie bevoorradingen,... SUPER en zeker tot op de volgende TT van WTC Jabbeke. :-D =D> =D> =D>
hans darmstrong
Mountainbiker
Berichten: 61
Lid geworden op: za 22 nov 2008 19:40
Rijdt met: trek

Bericht door hans darmstrong »

Dit is echt een supertocht, proficiat.
Helaas geen tijd genoeg, en dus de 44 gedaan. Volgend jaar terug voor meer!
Gebruikersavatar
BOB DE STOEMPER
Mountainbiker
Berichten: 56
Lid geworden op: ma 26 nov 2007 21:34
Rijdt met: CUBE REACTION HPA 2016

Bericht door BOB DE STOEMPER »

Deze voormiddag de 55km gedaan en het was PRACHTIG !!, proficiat aan de organisatie, dit was TOP!!
Ook nog eens bedankt aan mijn metgezel iemand met wit truitje + witte broek (de keyzer Gistel)hebben deze tocht na eerste bevoorraading
tesamen afgewerkt op een goed tempootje

zeker tot volgend jaar !!
Gebruikersavatar
blomsky
Mountainbiker
Berichten: 414
Lid geworden op: ma 26 feb 2007 17:20
Rijdt met: cube reaction

Bericht door blomsky »

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Ik kan dit allemaal alleen maar beamen!!
Wat een tocht in deze streek!
Ik denk niet dat je hier beter zal vinden!!
Als dit zo blijft rij ik hier altijd elk jaar!!
Proficiat!!!
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
bouten
Mountainbiker
Berichten: 92
Lid geworden op: wo 05 sep 2007 19:06
Rijdt met: ne zwarten

Bericht door bouten »

vennum schreef:vandaag is een belangrijke dag. Vandaag wordt er met man en macht gewerkt om jullie en zo goed mogelijke parcour onder de wielen te schuiven. Na intensief werk van onze parcourbouwer (waar blijft hij het halen) is het een plezier dit voor jullie te doen, zeker als je achteraf de positieve commentaar leest.
ya @ 6/9 te jabbeke
Jullie verdienen dan ook alle lof. =D> Zelden een vtt gezien waar men
naast de baanrit een meer dan volwaardig parcours in elkaar
steekt voor de mtb ers.(Meestal wordt dit er bijgegooid om de
inkomsten te verhogen) :cry:
Dit was een prachtige rit(55 km) met heel mooie privé stukken
(moet veel moeite,werk en tijd gekost hebben) met een uitgebreide
bevoorrading,perfekte uitpijling,borden die de gevaarlijke
punten aanduiden en de offroadstroken met hun lengte.
Om Freddy Devadder te citeren : MACHTIG :-D
Doe zo voort mannen en tot volgend jaar [-o<
MC rage
Mountainbiker
Berichten: 206
Lid geworden op: vr 12 jun 2009 22:06
Rijdt met: Ridley Tiger

Bericht door MC rage »

11/10! Was de beste tocht dat ik tot hier toe gereden heb! Chapeau!
Gebruikersavatar
den mountenbiker
Mountainbiker
Berichten: 4603
Lid geworden op: wo 11 okt 2006 22:44
Rijdt met: Merida matts sport 300

Bericht door den mountenbiker »

Speciaal eens naar de West vloanders af gezakt vandaag en heb het mij niet beklaagt.Bos en nog eens bos :P draaien en keren en af en toe eens een kort klimmeke :P .In het bos was het af en toe vroeten in de mulle ondergrond #-o .Dan de vele prive stukken is mooi mee genomen 8-[ .Bepijling,douche was ok,de drie bevoorradingen waren super =P~ .Bedankt voor de prachtige 70 km doe zo verder organisatie =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
koenvools
Mountainbiker
Berichten: 912
Lid geworden op: zo 06 okt 2002 21:42
Rijdt met: GT zaskar pro

Bericht door koenvools »

Amai mijne frak... Wat een spetterende tocht !!! De privéstukken waren om duimen en vingers af te likken, ongelofelijk... :drunk: Ik was sinds woensdag een beetje sceptisch omdat ik vele pijlen langs de blosoroute had zien hangen, maar jullie hadden er de mooiste blosostukken in gestopt, sommige in omgekeerde richting. Samen met de privéstukken vormde dit een tocht de naam Mountainbike (met een hoofdletter) waardig. Hier kunnen vele organisatoren een punt aan zuigen. Volgend jaar ben ik zeker terug van de partij. Ik heb zelfs enkele stukken ontdekt die ik nog nooit eerder had gereden, en die niet privaat waren. Leuk om ze later nog eens te rijden.
Gebruikersavatar
boesten
Mountainbiker
Berichten: 49
Lid geworden op: zo 17 sep 2006 12:31
Rijdt met: nen zwarten

Bericht door boesten »

Wel , de mannen die de route uitstippelen hebben uitstekend werk geleverd ......ik ben uit de streek en heb toch sommige momenten gedacht "miljaar , wor zitten kik nu #-o "

En ook chapeau voor de mensen van de organisatie =D> =D>
Plaats reactie