05/09/09 Jabbeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Baeske
Mountainbiker
Berichten: 99
Lid geworden op: do 05 okt 2006 20:55
Rijdt met: nen Specialen

Bericht door Baeske »

Kun je even toelichten hoeveel percentage offroad in de verschillende afstanden zit? [-o<

Heeft de 70 km een meerwaarde qua offroad? of is de 55 km de ideale mengeling, road - offroad? :roll:
Gebruikersavatar
koenvools
Mountainbiker
Berichten: 912
Lid geworden op: zo 06 okt 2002 21:42
Rijdt met: GT zaskar pro

Bericht door koenvools »

Ik heb gisteren de blosorit van Jabbeke gereden, en merkte grote gele pijlen op langs deze route. Zijn dit de pijlen van jullie rit ?
Als het zo is, dan had ik wel de indruk dat er een groot stuk van het bloso-parcours gevolgd wordt. Aan de andere kant denk ik dan: de rit van 70 (en 55?)km zal nog wel genoeg andere (zo te lezen technische en uitdagende) stukken bevatten, waaronder een groot aantal privéstukken. Dus ik kom zeker af, al is het maar om nieuwe stukken in mijn achtertuin te ontdekken. Bewegwijzering zag er alvast oké uit ! En qua berijdbaarheid is het inderdaad zeer droog en zanderig voor het moment. Er mag nog enige regen vallen vooraleer het herschapen wordt in een modderpoel.
aartrijkenoare
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 25 jan 2008 18:49
Rijdt met: cannondale Rush

Bericht door aartrijkenoare »

Baeske schreef:Kun je even toelichten hoeveel percentage offroad in de verschillende afstanden zit? [-o<

Heeft de 70 km een meerwaarde qua offroad? of is de 55 km de ideale mengeling, road - offroad? :roll:
Inderdaad op de rit van 55km zitten bijna alle privé stukken; enkel na de eerste bevoorrading is er een extra lus van 15 km rond de abdij van zevenkerke, met een extra technische lus in privé bos; na deze lus kom je terug bij dezelfde bevoorrading en dan volg je de rit van 55 km;
MC rage
Mountainbiker
Berichten: 206
Lid geworden op: vr 12 jun 2009 22:06
Rijdt met: Ridley Tiger

Bericht door MC rage »

aartrijkenoare schreef:
Baeske schreef:Kun je even toelichten hoeveel percentage offroad in de verschillende afstanden zit? [-o<

Heeft de 70 km een meerwaarde qua offroad? of is de 55 km de ideale mengeling, road - offroad? :roll:
Inderdaad op de rit van 55km zitten bijna alle privé stukken; enkel na de eerste bevoorrading is er een extra lus van 15 km rond de abdij van zevenkerke, met een extra technische lus in privé bos; na deze lus kom je terug bij dezelfde bevoorrading en dan volg je de rit van 55 km;
Hoeveel bevoorradingen zijn er? Zo weet ik hoeveel drinkbussen ik moet voorzien..
aartrijkenoare
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 25 jan 2008 18:49
Rijdt met: cannondale Rush

Bericht door aartrijkenoare »

Rvl18 schreef:
aartrijkenoare schreef:
Baeske schreef:Kun je even toelichten hoeveel percentage offroad in de verschillende afstanden zit? [-o<

Heeft de 70 km een meerwaarde qua offroad? of is de 55 km de ideale mengeling, road - offroad? :roll:
Inderdaad op de rit van 55km zitten bijna alle privé stukken; enkel na de eerste bevoorrading is er een extra lus van 15 km rond de abdij van zevenkerke, met een extra technische lus in privé bos; na deze lus kom je terug bij dezelfde bevoorrading en dan volg je de rit van 55 km;
Hoeveel bevoorradingen zijn er? Zo weet ik hoeveel drinkbussen ik moet voorzien..
De rit van 28 km wordt er 33 met 1 bevoorrading halfweg.
De rit van 38 km wordt er 43 met 2 bevoorradingen.
De rit van 52 km blijft, en heeft ook 2 bevoorradingen.
De rit van 70 km heeft dan weer 3 bevoorradingen.

Hopelijk blijft het zaterdag droog zodat jullie met velen kunnen genieten van onze 6de Bos- en Veld toertocht.
vennum
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: wo 30 aug 2006 23:01
Rijdt met: cube + scatto+giant anthem

Bericht door vennum »

vandaag is een belangrijke dag. Vandaag wordt er met man en macht gewerkt om jullie en zo goed mogelijke parcour onder de wielen te schuiven. Na intensief werk van onze parcourbouwer (waar blijft hij het halen) is het een plezier dit voor jullie te doen, zeker als je achteraf de positieve commentaar leest.

cya @ 6/9 te jabbeke
kinse
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: vr 19 okt 2007 13:21
Rijdt met: Scott

Bericht door kinse »

ik hoop voor jullie dat het niet zo regent als in het zuiden van west-vlaanderen als je nog veel aan het parcours moet werken :roll:

ik kom normaal voor mijn eerste TT dit jaar ( :oops: ), de 52 km
Gebruikersavatar
MTBley
Mountainbiker
Berichten: 54
Lid geworden op: di 18 nov 2008 22:43
Rijdt met: Ne zwarten

Bericht door MTBley »

Tochtje zo dicht bij de deur mogen we zeker niet overslaan. :bounce:
'T is al geleden van de 85 km in Poperinge dat ik de beentjes nog eens rondgedraaid heb, dus 't zal voor de 70 km zijn. Hopelijk blijft het nu wat droog, dan kunnen we er nog eens invliegen. Tot zaterdag.

@vennum cya @ 05/09, dat de mensen daar de zondag nie staan hé! #-o
VinCe023
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 18 okt 2006 19:11
Rijdt met: Bulls - Flanders

Bericht door VinCe023 »

gisteravond heel mooi stukje aangelegd rond de grot in St-Andries, met mooie beklimmingen (ook privé stuk) Vooral het stukje "durvers" :bounce: man man ...

Het is dus vooral een Bos-tocht, met méér dan 10km privé bos waar je normaal niet op kan.
Gebruikersavatar
Mister T.
Mountainbiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: di 21 nov 2006 14:38
Rijdt met: is schoner dan de uwe!
Contacteer:

Re: 05/09/09 Jabbeke

Bericht door Mister T. »

Hipska schreef:Op zaterdag 5 september organiseert WTC Jabbeke voor de 6e keer al hun "Bos & veldtocht". Ook dit jaar kan je over afstanden van 28, 38, 52 en (vernieuwt) 70 km, zoals de naam al suggereert, langs bossen en door velden rijden. (of hoort men liever ploeteren? :lol: )
kon het niet laten
Plaats reactie