Heeft de 70 km een meerwaarde qua offroad? of is de 55 km de ideale mengeling, road - offroad?

Moderators: Reflex, Angelo., Test team
Bericht door aartrijkenoare »
Inderdaad op de rit van 55km zitten bijna alle privé stukken; enkel na de eerste bevoorrading is er een extra lus van 15 km rond de abdij van zevenkerke, met een extra technische lus in privé bos; na deze lus kom je terug bij dezelfde bevoorrading en dan volg je de rit van 55 km;Baeske schreef:Kun je even toelichten hoeveel percentage offroad in de verschillende afstanden zit?![]()
Heeft de 70 km een meerwaarde qua offroad? of is de 55 km de ideale mengeling, road - offroad?
Hoeveel bevoorradingen zijn er? Zo weet ik hoeveel drinkbussen ik moet voorzien..aartrijkenoare schreef:Inderdaad op de rit van 55km zitten bijna alle privé stukken; enkel na de eerste bevoorrading is er een extra lus van 15 km rond de abdij van zevenkerke, met een extra technische lus in privé bos; na deze lus kom je terug bij dezelfde bevoorrading en dan volg je de rit van 55 km;Baeske schreef:Kun je even toelichten hoeveel percentage offroad in de verschillende afstanden zit?![]()
Bericht door aartrijkenoare »
De rit van 28 km wordt er 33 met 1 bevoorrading halfweg.Rvl18 schreef:Hoeveel bevoorradingen zijn er? Zo weet ik hoeveel drinkbussen ik moet voorzien..aartrijkenoare schreef:Inderdaad op de rit van 55km zitten bijna alle privé stukken; enkel na de eerste bevoorrading is er een extra lus van 15 km rond de abdij van zevenkerke, met een extra technische lus in privé bos; na deze lus kom je terug bij dezelfde bevoorrading en dan volg je de rit van 55 km;Baeske schreef:Kun je even toelichten hoeveel percentage offroad in de verschillende afstanden zit?![]()
kon het niet latenHipska schreef:Op zaterdag 5 september organiseert WTC Jabbeke voor de 6e keer al hun "Bos & veldtocht". Ook dit jaar kan je over afstanden van 28, 38, 52 en (vernieuwt) 70 km, zoals de naam al suggereert, langs bossen en door velden rijden. (of hoort men liever ploeteren?)