Bikesport.be

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Gebruikersavatar
patje
Mountainbiker
Berichten: 437
Lid geworden op: zo 04 jan 2004 19:14
Rijdt met: specialized epic - stumpjumper

Bericht door patje »

snook schreef:mtb binnen voor onderhoud... ze gingen mij opbellen wanneer hij klaar was!!!

3 WEKEN LATER
...... nog altijd geen telefoon gehad, en tot overmaat van ramp, zelf bellen heeft geen nut... nooit te bereiken!!!! (zeker al 20 keer getelefoneerd)

Dit heb ik toch nog nooit meegemaakt!
Wie brengt er nu zijn fiets binnen voor onderhoud die in Roeselare woont naar Asse. #-o
Doe dat in je eigen streek.
Gebruikersavatar
uncle sam
Mountainbiker
Berichten: 3341
Lid geworden op: za 30 dec 2006 17:14
Rijdt met: canyon lux
Contacteer:

Bericht door uncle sam »

Of zoals Roger van Brico zou zeggen "wat je zelf doet, doe je meestal beter" :wink:
Gebruikersavatar
snook
Mountainbiker
Berichten: 217
Lid geworden op: ma 06 aug 2007 13:15
Rijdt met: trek 8000, scale ltd '08

Bericht door snook »

:bounce: ik deel gewoon mijn ervaring i.v.m. bikesport mee é... maar wonderlijk, na het plaatsen van mijn ber. hier op het forum nam er plots wel iemand op...

Ze hebben er hemels materiaal, maar service vind ik ver beneden alle peil.
Gebruikersavatar
Herder Pete
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: zo 24 jun 2007 09:52

Bericht door Herder Pete »

Ben gisteren mijn fiets daar gaan halen na kleine upgrade.
De verkoper (misschien eigenaar) was verre van vriendelijk,
geen woord uitleg over de rekening, hoeveel het vervangen stuk kost weet ik niet (stond ook niet op het ticket) hoeveel werkuren en ik had eigenlijk al geen zin meer nog veel uitleg te vragen :evil:

Bottom line: ik was beter gebleven bij mijn vertrouwde fietsenmaker,
maar kon door tijdsgebrek er niet heen, jammer #-o
En de prijs ? ik betaalde wellicht hier iets meer dan bij de fietsmaker in de buurt. Gezien ik geen duidelijk ticket kreeg valt het moeilijk te controleren, maar ik ken wel de standaardprijzen dus zeker niet goedkoper.

Trouwens: op de website van bikesport staat letterlijk:
Tip 5: Clubs
Speciaal voor de fietsliefhebbers die hun hobby in clubverband uitoefenen heeft BikeSport enkele bijkomende troeven. Contacteer ons voor de juiste voorwaarden.

Zelfs met mijn lidkaart in de hand, geen korting. Iedereen krijgt korting was droogjes het antwoord. Flauw zenne. Zonder te weten wat iets kost kan je dat altijd zeggen trouwens.

Wel een pluim voor de franstalige technieker die zijn best doet om nederlands te spreken, hij was oprecht vriendelijk. Voor hem zou ik terugkeren. Hoop dat hij snel de zaak overneemt 8)
Gebruikersavatar
JL157
Mountainbiker
Berichten: 746
Lid geworden op: wo 25 jul 2007 18:16
Rijdt met: Ne zwarten en ne roden..

Bericht door JL157 »

ik wacht al maanden op mijn broek..
ik dacht dat ik de enige was met dit probleem, niet dus! :-)
ik hoop dat ik ze binnenkort opgestuurd krijg want t'is redelijk dringend..
Dominicus
Mountainbiker
Berichten: 85
Lid geworden op: zo 12 jul 2009 19:44
Rijdt met: FOCUS Black Rider

Bericht door Dominicus »

Ben nu nog altijd aan het wachten op m'n Ergon Handgrips! 19 Juli had ik de bestelling geplaatst! :-?
Gebruikersavatar
Kr1stof
Mountainbiker
Berichten: 347
Lid geworden op: zo 20 aug 2006 08:25
Rijdt met: Thompson Trail - Belgian Bike power
Contacteer:

Bericht door Kr1stof »

Herder Pete schreef:ik had eigenlijk al geen zin meer nog veel uitleg te vragen :evil:
Bottom line: vragen kost niets, dusja, als ge het ni wilt vragen ligt het toch aan uw eigen lijkt me...
Gebruikersavatar
jandewilder
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: wo 20 apr 2005 17:22
Rijdt met: Cannondale Caffeïne F2

Bericht door jandewilder »

Ik heb 3 weken geleden ook voor de 1e keer via hun site een bestelling geplaatst. Heb er ook voor moeten mailen omdat het na een week nog niet was aangekomen en ook geen mail of iets van reactie ontvangen had. (Ze beloven op hun site een levering binnen de 7 dagen...)
Na zelf een mail te hebben gestuurd heb ik wel snel reactie gehad.. een deel van het materiaal dat ik bestelde was in back-order.. maar de rest ging verstuurd worden. Had ik niets laten weten dat had ik het waarschijnlijk nog steeds niet & wachten ze op de volledige bestellng alvorens het te versturen. Het 2e deel van mijn bestelling heb ik nog steeds niet... na dit allemaal te lezen op het forum wacht ik in spanning af hoe lang het nog zal duren.
Wat hun aanbod, prijzen & site betreft is het wel dik in orde daar.
Gebruikersavatar
koenvgn
Mountainbiker
Berichten: 217
Lid geworden op: di 17 okt 2006 22:16
Rijdt met: Rocky mountain element 999 RSL 2014 - Specialized marathon carbon 29' 2013
Contacteer:

Bericht door koenvgn »

Mijn meest recente ervaring leert me: NOOIT MEER VIA HUN!!!
Ik heb er, omdat ik bij hun promo's de northwave celsius zag staan, verschillende andere dingen besteld (kettingolie, mouwkes van assos, ...)
Na 3 weken en verschillende onbeantwoorde mails en telefoons, kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn. Hij beweerde dat mijn bestelling terug was gekomen omdat het leveringsbedrijf mijn adres niet vond. Goedgelovig als ik was heb ik dan mijn adres van mijn werk opgegeven want al het materiaal was al op het moment van de bestelling betaald via gewoon internetbankieren. Wonderwel kwam de dag nadien een pakketje op mijn werk aan... zonder de schoenen evenwel!
Opnieuw 3 dagen onafgebroken gebeld en gemaild, kreeg ik een franstalige medewerker aan de lijn die me in gebroken Nederlands wist te vertellen dat die schoenen doodeenvoudig niet meer op voorraad waren, zonder dat ik dit wist of zonder dat ik hiervan ook maar ergens een melding gekregen had. Ik heb dan met handen en voeten proberen uit te leggen dat ik dit reeds betaald had, dus dat ik dan toch m'n geld (129€) terug wilde. Hij zou dit voorleggen aan z'n baas en ervoor zorgen dat dit zeker opgelost raakte.
Weer een week later had ik hier nog steeds niets van gehoord en ben ik opnieuw beginnen mailen en bellen, zonder antwoord echter allemaal.
Ik heb dan 2 weken geleden een aangetekende brief gestuurd waarin ik alles opgesomd heb en dat ik verwachtte dat ik dit geld teruggestort zou krijgen... Maar ook hier heb ik geen elke reactie op gekregen.
Dit is volgens mij gewoon een vorm van afzetterij, niet? Dus nu, 2 maanden na mijn bestelling heb ik nog GEEN schoenen waar ik toch 129€ voor betaald heb!!!
Wat kan ik hiertegen nog doen? NOOIT zal ik daar nog iets bestellen, een echte schande is dit!!!


Heb zonet nog eens onderstaande mail naar hen gedaan:
"ANTWOORDEN AUB!
Ik heb jullie 2 weken geleden een aangetekende brief verstuurd waarin ik uitdrukkelijk vraag om mijn bestelde (en niet-geleverde) schoenen terug te betalen! Tot op heden is dit nog steeds niet gebeurd!
Jullie beantwoorden geen mails, nemen geen telefoons op, reageren niet op een aangetekende brief... Wat moet ik dan doen? Een advocaat onder de arm nemen?
Dit is toch een vorm van pure afzetterij!"

Het zal nie veel helpen vrees ik maar wat kan ik nog doen...
Beetje absurd niet om langs te gaan vanuit Hasselt tot in Brussel denk ik zo...
jaro
Mountainbiker
Berichten: 2026
Lid geworden op: zo 06 nov 2005 23:37
Rijdt met: 3 x Viper worldcup FS /Cannondale Super V

Bericht door jaro »

koenvgn schreef: Het zal nie veel helpen vrees ik maar wat kan ik nog doen...
Beetje absurd niet om langs te gaan vanuit Hasselt tot in Brussel denk ik zo...
Voor 129 € zou ik toch is tot daar gaan, mijn geld eisen en anders voor 129 € meenemen.
Laat ze dan de politie er maar bijhalen.
Plaats reactie