05/09/09 Jabbeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Hipska
Mountainbiker
Berichten: 56
Lid geworden op: za 28 jan 2006 12:27
Rijdt met: Scott Scale

05/09/09 Jabbeke

Bericht door Hipska »

Op zaterdag 5 september organiseert WTC Jabbeke voor de 6e keer al hun "Bos & veldtocht". Ook dit jaar kan je over afstanden van 28, 38, 52 en (vernieuwt) 70 km, zoals de naam al suggereert, langs bossen en door velden rijden. (of hoort men liever ploeteren? :lol: )

De inschrijving gebeurt in de refter van de basisschool aan de sporthal. Ruime parking, douches in de sporthal, verzorgde afspuitplaats (by me 8) ) en een gezellige après! =D>

Noteer deze datum alvast in je agenda en voor wie nog twijfelt, bekijk het draadje van de vorige editie.

Ook is er voor de gewone wielerliefhebbers iets te doen, zie de website.
steval
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: wo 12 dec 2007 15:18
Rijdt met: Trek 8500 - 2009

Bericht door steval »

een idee over het parcour? deze vorig jaar gereden en was verrast. vooral die " molshoop ". hopelijk zit al dat leuks er weer in dit jaar
Gebruikersavatar
Hipska
Mountainbiker
Berichten: 56
Lid geworden op: za 28 jan 2006 12:27
Rijdt met: Scott Scale

Bericht door Hipska »

We zijn met z'n allen weer volop in de weer om nieuwe stukjes off-road voor jullie te voorzien.

Jullie zullen weer versteld staan.. =P~

Foto's van eerste opkuiswerken zullen op de site verschijnen..
Gebruikersavatar
sierens
Mountainbiker
Berichten: 262
Lid geworden op: ma 16 jul 2007 12:46
Rijdt met: ktm myroon sonic 12 (airbrush op je bike contact me)

Bericht door sierens »

Als mede lid van wtc jabbeke kan ik alleen maar aanraden om af te komen.

Er zijn idd veel nieuwe stukken die nog in geen enkele toertocht zijn opgenomen, en ze zijn voorzien van de nodige bergjes en technische stukken.
kierewiet
Mountainbiker
Berichten: 76
Lid geworden op: vr 31 aug 2007 19:53
Rijdt met: zannata z29evo

Bericht door kierewiet »

We kunnen nu al zeggen dat wtc Jabbeke er terug ingeslaagd is om 3 nieuwe stukken toe te voegen in de tochten.Onze 1e doelstelling hebben we niet gehaald,we zijn niet van plan om grof geld te moeten neerleggen voor een strook te gebruiken.We zijn met volop bezig om alles in orde te brengen en rekenen daarvoor ook een beetje op de weergoden.
Afkomen is de boodschap, fietsen , afzien ? en nadien genieten!!
Vanwege de werkgroep VTT .
MC rage
Mountainbiker
Berichten: 206
Lid geworden op: vr 12 jun 2009 22:06
Rijdt met: Ridley Tiger

Bericht door MC rage »

Ik kom zeker af!
Gebruikersavatar
sierens
Mountainbiker
Berichten: 262
Lid geworden op: ma 16 jul 2007 12:46
Rijdt met: ktm myroon sonic 12 (airbrush op je bike contact me)

Bericht door sierens »

Gisteren nog een stukje gaan opkuisen bij de brugse bouwonderneming :drunk: voor degene die dit kennen, dat is dat stukje met die talrijke bergjes en technische afdalingen.

Trouwens dit jaar worden de bergjes in andere richting gereden met nieuwe stukken erbij, dus afkomen is de boodschap. :wink:
MC rage
Mountainbiker
Berichten: 206
Lid geworden op: vr 12 jun 2009 22:06
Rijdt met: Ridley Tiger

Bericht door MC rage »

sierens schreef:Gisteren nog een stukje gaan opkuisen bij de brugse bouwonderneming :drunk: voor degene die dit kennen, dat is dat stukje met die talrijke bergjes en technische afdalingen.

Trouwens dit jaar worden de bergjes in andere richting gereden met nieuwe stukken erbij, dus afkomen is de boodschap. :wink:
Straks verklap je alles!
Gebruikersavatar
sierens
Mountainbiker
Berichten: 262
Lid geworden op: ma 16 jul 2007 12:46
Rijdt met: ktm myroon sonic 12 (airbrush op je bike contact me)

Bericht door sierens »

Alles verklappen :oops: dat denk ik niet, kzou anders meer nodig hebben dan een paar regeltjes tekst om alle nieuwigheden op te noemen. :lol:
Gebruikersavatar
Hipska
Mountainbiker
Berichten: 56
Lid geworden op: za 28 jan 2006 12:27
Rijdt met: Scott Scale

Bericht door Hipska »

Jup jup, gisteren planning gehad..

Ik kan jullie weer bedienen als pechdienst.. :bounce:
Mensjes rijd deftig zodat ik nie veel werk heb [-o< :lol:

Tot zaterdag..
Plaats reactie