18-07-2009 Herzele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
MC Johan
Mountainbiker
Berichten: 572
Lid geworden op: vr 20 apr 2007 13:15
Rijdt met: Specialized Epic Comp 29" (2014)

Bericht door MC Johan »

Ik ga rond 08:30 in Ninove centrum vertrekken en via Outer en Aspelare naar de voet van de Beverberg rijden. Daar inpikken op de lus van 55 km en bij de passage aan de inschrijving natuurlijk efkes stoppen om in te schrijven.
Moest iemand zin hebben om mij te vergezellen, laat het hier maar horen, ik rij voorlopig alleen.
Gebruikersavatar
Bomp@
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: wo 15 jul 2009 14:59
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door Bomp@ »

Deze tocht is in mijnen achtertuin,als het weer zo blijft ben ik ook van de partij :-D
Gebruikersavatar
Bomp@
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: wo 15 jul 2009 14:59
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door Bomp@ »

laagvlieger schreef:Wat meer info omtrent parcours a.u.b. Hoeveel hm zijn er ong? Kan zijn da er paar mannen met de fiets vanuit Dendermonde komen voor een goede training
:bounce:

Hier op deze link http://www.wijngaardvrienden.be/badisco.htm een beetje meer info
Gebruikersavatar
Christ D.
Mountainbiker
Berichten: 1617
Lid geworden op: zo 15 mei 2005 11:18
Rijdt met: Stalen rossen.
Contacteer:

Bericht door Christ D. »

Zaterdag onweer en veel regen,dus " get your mudbike ready!" :evil:
MC rage
Mountainbiker
Berichten: 206
Lid geworden op: vr 12 jun 2009 22:06
Rijdt met: Ridley Tiger

Bericht door MC rage »

Ziet er een tof toerke uit!
Gebruikersavatar
RingRing
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 21 aug 2006 13:37
Rijdt met: Granville - Kraftstoff E1

Bericht door RingRing »

Tot welk uur kan er ingeschreven worden?
Gebruikersavatar
FlyingP
Mountainbiker
Berichten: 50
Lid geworden op: za 16 jun 2007 19:13
Rijdt met: RogerDeVlaeminck

Bericht door FlyingP »

Inschrijvingsuren staan de kalender van mountainbike.be tot 14u kan je inschrijven !

Hoewel aalter-brug dichterbij is kom ik toch afgezakt naar Herzele prachtige streek om te rijden en de hm zijn ook soms fantastisch met de nadruk op soms :oops: !! maar de afdalingen mogen er ook zijn hé =P~

Ik zal er zijn hoelaat zal van de omstandigheden afhangen dus hou het een beetje deftig hé het parcour !!!
Joe Dalton
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: ma 06 jul 2009 15:57
Rijdt met: Canyon Grandcanyon AL 8.0

Bericht door Joe Dalton »

Net de 40Km van Herzele gedaan. Wat uiteindelijk 44,8Km bleek te zijn.

Op een enkele bui na is het de gehele voormiddag droog gebleven, doch de wind was nadrukkelijk aanwezig.

Voor mij was het net iets te veel harde/vlakke veldweg & asfalt. Weinig technische stukken noch kuitenbijters...

De bepijling was goed, net zoals de bevoorrading.
Gebruikersavatar
jootje
Mountainbiker
Berichten: 377
Lid geworden op: za 23 dec 2006 19:33
Rijdt met: Canyon CF SL 29

Bericht door jootje »

christmtb schreef:Zaterdag onweer en veel regen,dus " get your mudbike ready!" :evil:
Nen mens kan zich vergissen hé....
Had de ondergrond ook slechter verwacht.
Was schoon vlamritje.
Nooit gedacht om op 2.30 uur rond te zijn, en dit met een propere fiets =D>
Voor de rest: niet technisch, maar wel veel offroadstukken die goed bolden.
't moet niet altijd Klein Zwitserland in de modder zijn zoals vorige zondag #-o
zwiebertje
Mountainbiker
Berichten: 898
Lid geworden op: za 21 jan 2006 18:05
Rijdt met: Ne rappen no name,'t is de man die telt

Bericht door zwiebertje »

Den ondergrond lag er idd.perfect bij,geen stof,geen grote plassen en op sommige stukken zelfs nog zanderig door regengebrek!
Alleen leek het wel herfst bij het vertrek:bijna geen zon,veel wolken en wind,maar gelukkig slechts een klein beetje gemiezer onderweg!
Had gedacht die groene mannekes nog in te halen na de tweede bev.,maar ze moeten nog redelijk gevlamd hebben!?? =D>
Beetje teveel"i'am on the road egain"vooral in't begin,later werd het beter.
In't begin een overvloed aan pijlen(soms te vroeg geplaatst)en op't laatst slechts 1 pijlke op de afslag zelf(ze zullen op geweest zijn,denk ik)? [-X
t'Ging in ieder geval een stuk vlotter dan vorige week in Steenhuize,voor mij met bijna 25 avs en 60.5 km,al zaten er wel weinig moeilijk stukken in vandaag.
Gelukkig werd het weer zomer tegen de middag en kon men nog het aprésterras op in't zonneke!! :bounce:
Plaats reactie