11-12/07/2009 Ingelmunster

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
spiermassa
Mountainbiker
Berichten: 1967
Lid geworden op: do 13 dec 2007 16:32
Rijdt met: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

11-12/07/2009 Ingelmunster

Bericht door spiermassa »

4de zomertocht der brigands.

waar: start sportstadion Ingelmunster
bollewerpstraat

afstanden:26-56-85-110 km

zaterdag start 07u tot 14u
zondag start 07u tot 11u

prijs :26km 2,5/3,5
56-85km 3,5/4,5
110km 6/7

bike wash-pechdienst-douches-bewaakte fietsparking
Gebruikersavatar
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Berichten: 2120
Lid geworden op: do 03 aug 2006 13:06
Rijdt met: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Contacteer:

Bericht door den wakkere bakker gits »

grysperre's komen af vraag is enkel met hoevele.
Hopelijk hebben jullie altenatief gevonden voor cross parcours in ooiegem wat ze plat aan het smijten zijn.
:-?
Gebruikersavatar
tloperke
Mountainbiker
Berichten: 494
Lid geworden op: vr 20 okt 2006 12:40
Rijdt met: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Bericht door tloperke »

'k heb eens geïnformeerd bij de parcoursbouwer en 't crossparcours zit er degelijk weer in. Ik heb wel al gemerkt dat de aanloop aan de waterzuivering plat gegooid werd. Er komt daar een vispaaiplaats (dus vrees ik dat dit stukje MTB-verleden zal zijn.

er is ook een nieuw stukje 'ARDENNEN' gemaakt (met dank aan cowboy Peter) voor de techneuten onder ons. Ik heb het al twee keer afgereden en 't is likkebaarden! We verklappen nog niet waar... [-X
Gebruikersavatar
spiermassa
Mountainbiker
Berichten: 1967
Lid geworden op: do 13 dec 2007 16:32
Rijdt met: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Bericht door spiermassa »

cross parour zit er zeker bij en is goedgekeurd van de bewuste instanties.Het ligt er ook nog goed bij en bij mijn weten nog niks plat.De toer gaat iets de andere kant op of anders en er zullen nieuwe stukken inzitten .
Gebruikersavatar
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Berichten: 2120
Lid geworden op: do 03 aug 2006 13:06
Rijdt met: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Contacteer:

Bericht door den wakkere bakker gits »

tloperke schreef:'k heb eens geïnformeerd bij de parcoursbouwer en 't crossparcours zit er degelijk weer in. Ik heb wel al gemerkt dat de aanloop aan de waterzuivering plat gegooid werd. Er komt daar een vispaaiplaats (dus vrees ik dat dit stukje MTB-verleden zal zijn.

er is ook een nieuw stukje 'ARDENNEN' gemaakt (met dank aan cowboy Peter) voor de techneuten onder ons. Ik heb het al twee keer afgereden en 't is likkebaarden! We verklappen nog niet waar... [-X
Kweet et zijn zulle =P~ =P~ =P~
Gebruikersavatar
veeteeteetje
Kerstman
Berichten: 2352
Lid geworden op: do 14 jul 2005 07:12

Bericht door veeteeteetje »

Ik heb ook al twee maal de nieuwe cowboy-track helemaal gedaan zonder voetje te zetten.
Hij pakt zeker aan de "asem",maar hij is zeker te doen voor de techneuten.
Terug een mooi stukje off-road erbij op een boogscheut van mijn deure. :bounce: :bounce:

Wat de tt van de brigands betreft : Ze mogen mij alleszins weer verwachten.
Meer nog,nu alle last van mijn vtt-schouders is gevallen kom ik zowel de zaterdag als de zondag af.Dit worden mijn laatste MTB kilometers voor het verlof.
Zaterdagnamiddag ga ik voor 85.Zondag voor de volle 110 met de bende forumbikers.
Op een thuisritje kunnen we altijd ietske meer.... :wink:
Gebruikersavatar
Nonkel T
Mountainbiker
Berichten: 92
Lid geworden op: di 29 nov 2005 09:39
Rijdt met: trek4300

Bericht door Nonkel T »

rdorie, ideaal om de draad weer eens op te pikken, kan ik toch wel niet komen zeker #-o
Zit op U2 in Parijs, meteen weekendje van maken.
niettemin succes aan alle brigands en tot de volgende.
grtn,
nonkel T
Gebruikersavatar
pearl jam
Mountainbiker
Berichten: 522
Lid geworden op: ma 11 jun 2007 12:41
Rijdt met: Specialized - GT zaskar - TREK TOP FUEL

Bericht door pearl jam »

K'ben ook van plan deze te rijden.
Kben tevens benieuwd naar de nieuwe cowboy track?
Gebruikersavatar
davy
Mountainbiker
Berichten: 595
Lid geworden op: ma 12 aug 2002 02:00
Rijdt met: Scott spark RC

Bericht door davy »

den wakkere bakker gits schreef:grysperre's komen af vraag is enkel met hoevele.
Hopelijk hebben jullie altenatief gevonden voor cross parcours in ooiegem wat ze plat aan het smijten zijn.
:-?
Crossparcours aan het platsmijten?

waar haal je die info?

Ben net terug van daar.
We hebben er wat snoeiwerk gedaan voor een vlot verloop.

geen probleem hoor we hebben goedkeuring du genieten maar van het crossparcours.

zit in de 55km en in de 110km.
Gebruikersavatar
cowboy peter
Mountainbiker
Berichten: 1473
Lid geworden op: zo 17 sep 2006 19:04
Rijdt met: flash29, epic , synapse

Bericht door cowboy peter »

Een ander equipe heeft ook zijn werk gedaan: een nieuw stuk bos van +-500m lang, voor de fijnproevers =P~ .
Plaats reactie