mechelen zuid

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
bartoli
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: do 10 jul 2008 16:17
Rijdt met: Granville Evo M
Contacteer:

Bericht door bartoli »

Is er misschien iemand die dit toerke een beetje kent en nu zondagvoormiddag dit toevallig gaat rijden? Of zou dat zichzelf moeten uitwijzen adhv de aanwezige pijlen?
kawaracer
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: wo 03 jun 2009 21:19
Rijdt met: cube
Contacteer:

Bericht door kawaracer »

Veel pijlen ben ik er nog niet tegen gekomen, maar veel mis rijden kan dan ook weer niet. de tour die ik rij is van aan P&g de brug onderdoor naar Hombeek en dan de veldweg voor de dijk rechts af deze weg blijven volgen tot op een T-kruispunt waar je links direct op een privé komt daar ga je rechts enkele meters verder ga je links de straat op. In de bocht naar rechts is dan links een wegje dat terug naar de dijk gaat. Even verder op de dijk is een pad dat schuin de dijk terug afgaat, dit is niet goed te zien het gras is er gewoon korter gemaaid. beneden volg je de weg en kom je aan voetbalvelden (van Leest?) als je dan langs de parking gaat kom je aan de brug in Leest je gaat de brug over en keert terug op de grind weg naast de dijk op het einde van de grind weg ga je aan de rechterkant op een veldweg rechtdoor en voorbij de wij draait die naar rechts op het einde ga je naar links de weg draait iets verder naar rechts dan neem ik de eerste weg naar links die volg ik tot in het centrum van Hombeek langs het voetbalveld van Hombeek ga ik terug naar de dijk naar rechts en kom terug aan de Hombeekse steenweg Die steek ik over en volg de dijk en ga de spoorweg onderdoor. ik blijf op de dijk tot aan het einde van de vijver dan ga ik rechts de dijk af naar de vijver toe (soms doe ik dan eens de toer van de vijver) hier ga ik dan links langs de vijver en aan de eerste ga ik terug links dan is het de 2de links je volgt dan de weg tot je rechts af moet op asfalt dan kan je ergens links een veldweg op die lijkt dood te lopen maar er een klein paadje dat tot op de dijk gaat dan volg je de dijk tot je in Zemst op de Brusselsesteenweg komt. die neem je richting Mechelen en gaat links van de brug tot aan de E19 daar ga je naar links op een grindweg aan je linkerkant begint dan een stukje singel track dat aan een kapel uitkomt aan de kapel blijf je op de meest rechtse weg langs de E19 tot je terug op de dijk komt je blijft op de dijk tot je voorbij de op en afritten van Mechelen zuid nu neem je elk stukje singel track dat je kan op het einde kom je aan een grote berg gestorte aarde waar duidelijk regelmatig gecrost wordt voorbij deze berg liggen nog enkele 10tallen meter aan kleine wegjes 't een al wat leuker dan het ander (er ligt ook een dirtbike parcourtje of hoe noemt dat zo jumps). Ter hoogte van die grote berg kan je de E19 onderdoor als je dan links de brug over de Spoorweg neemt dan kom je terug aan P&G. Als ik dit weekend hier rij laat ik het nog weten.
kawaracer
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: wo 03 jun 2009 21:19
Rijdt met: cube
Contacteer:

Bericht door kawaracer »

ik zou normaal zondag (28/06) voormiddag een tour van +/-25 a 30km willen doen vertrekkend vaan ergens in de buurt hier. Als iemand voorstellen heeft, laat maar komen.
w84me
Mountainbiker
Berichten: 386
Lid geworden op: di 19 sep 2006 19:01
Rijdt met: Specialized FSR LEVO 29

Bericht door w84me »

wanneer zou je vertrekken ?
kawaracer
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: wo 03 jun 2009 21:19
Rijdt met: cube
Contacteer:

Bericht door kawaracer »

Rond 9u maar niets staat vast plaats en uur kunnen dus nog aangepast worden.
Gebruikersavatar
Wowtre
Mountainbiker
Berichten: 484
Lid geworden op: ma 06 sep 2004 12:48
Rijdt met: Hilset Ti Rohloff & Chamizo E-Lite LX-XT Crossmax-XL
Contacteer:

Bericht door Wowtre »

Mechelse Mountain Bikers

Hallo,
Dit is een poging om mechelse mountainbikers bijeen te brengen, de leden van de informele groep kunnen dan ritjes op de kalender plaatsen en iederen staat vrij om aan te pikken. Aansluiten kan via een google account.

eerste twee toerkes zijn ondertussen achter de rug en er zijn al wat members van de MMMBikers nog liefhebbers? hier kan je membership aanvragen, kan ook via een pb of e-mailtje naar mij

greetz,
wowtre
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1882
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Bericht door patje2 »

Iemand zin om nu zaterdag 11/6 een toer te biken 80km start 8U grote markt Mechelen (stad huis) ofroad na 500m enkel indien droog weer stuur pb om te bevestigen
Plaats reactie