mechelen zuid

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
kawaracer
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: wo 03 jun 2009 21:19
Rijdt met: cube
Contacteer:

mechelen zuid

Bericht door kawaracer »

Ik ben sinds deze week na +/-12 jaar niet meer gebiked te hebben herbegonnen. Nu woon ik ondertussen in Mechelen en kan ik mijn gekende Kortenbergse wegjes niet elke keer gaan op zoeken. Dus zoek ik iemand die mij enkele lussen tussen de 5 en de 10 km kan tonen liefst met zoveel mogelijk onverhard die eventueel aan elkaar kunnen gelinkt worden. Voor mij is Richting Hombeek het kortste bij om de verharde weg te verlaten. Mijn bedoeling is om regelmatig een uurtje te gaan rijden om zo conditie op te bouwen om binnen een 6tal weken mee te kunnen op tourtochten tussen de 20 en 30 km. Vandaar dat ik nu nog niet op zoek ben naar langere tochten.
Gebruikersavatar
funkstar
Mountainbiker
Berichten: 723
Lid geworden op: vr 27 apr 2007 13:58
Contacteer:

Bericht door funkstar »

Achter proctor aan de zenne ligt een leuk of road stukje.
Je kan ook steeds delen van de wodan tocht oppikken.
Ik geloof dat er op hun site een kaartje staat van de tocht.
http://www.wodanbikers.be/img/tourtocht_.jpg
w84me
Mountainbiker
Berichten: 386
Lid geworden op: di 19 sep 2006 19:01
Rijdt met: Specialized FSR LEVO 29

Bericht door w84me »

Ben zelf van Willebroek, als ge goesting hebt spreken we es af, ken wel wat wegels en stukjes in broek en hazewinkel (kan ong 20 km offroad rijden). Als je de brug aan P&G onderdooraagt en direct naar rechts heb je al wat speeltjes, volg dan het water en ga bij iedere gelegenheid van de dijk af, daar ga je ook nog mooie stukjes vinden
Pjeir
Mountainbiker
Berichten: 33
Lid geworden op: do 25 dec 2008 23:15
Rijdt met: Granville in opbouw

Bericht door Pjeir »

Ben van Kapelle-op-den-Bos ,doe nogal eens de Bloso van Willebroek of domein 3 fonteinen in Vilvoorde.Ik hab dat stukske achter de viaduct aan P&G laatst gedaan met den toertocht van Zemst Laar en dat was wel een ferm stukske,Als ge in de buurt gaat rijden op ne zondag moogt ge mij dat altijd laten weten (als ge ni graag alleen gaat rijden) Zondag ga ik in de vm naar de 3 fonteinen als er iemand zin heeft .......
kawaracer
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: wo 03 jun 2009 21:19
Rijdt met: cube
Contacteer:

Bericht door kawaracer »

morgen rond 9u eerst de spd pedalen monteren en dan ga ik met mijn broer de de stukken achter P&G richting Leest verkennen. De tocht van de Wodan bikers is blijkbaar niet meer vast aangeduid, de gemeente Zemst zou daar moeilijk over gedaan hebben.
kawaracer
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: wo 03 jun 2009 21:19
Rijdt met: cube
Contacteer:

Bericht door kawaracer »

vandaag dus een 20km gedaan op de onverharde wegen langs de Zenne tussen Zemst en Leest elke keer terug naar de dijk om de weg niet kwijt te raken. Nu heb ik ook en idee van wat tempo voor mij haalbaar is op dit moment en da ligt ni echt hoog, 't is te zeggen een 18km/u gemiddeld op vlakke weg. Er zal dus nog goed getraind moeten worden om da gemiddelde omhoog te krijgen
w84me
Mountainbiker
Berichten: 386
Lid geworden op: di 19 sep 2006 19:01
Rijdt met: Specialized FSR LEVO 29

Bericht door w84me »

Nie blindstaren op da gemiddelde, niet teveel hooi op de vork en rustig opbouwen. Zien da ge er PLEZIER aan beleeft is het allerbelangrijkste.
De ene dag is de andere niet, heb al dagen gehad ga ik moet krasselen om aan 20 avg te geraken op de weg en der zijn dagen da 27avg geen probleem is
Moeten es afspreken he.
kawaracer
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: wo 03 jun 2009 21:19
Rijdt met: cube
Contacteer:

Bericht door kawaracer »

ja ik wil wel eens afspreken, hoewel het moeilijk is voor de moment aangezien we met een pasgeboren zoontje heb en dan regelmatig tot 20.00 uur werken en dan blijft er enkel het weekend over en dat is zoals voor zo velen erg kort.
Pjeir
Mountainbiker
Berichten: 33
Lid geworden op: do 25 dec 2008 23:15
Rijdt met: Granville in opbouw

Bericht door Pjeir »

Ben vandaag achter P&G gaan rijden en der ligt daar nen dikken boom over de weg,heeft er hier iemand een kettingzaagske :-D

Als ik nog een naar daar ga laat ik het hier weten
kawaracer
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: wo 03 jun 2009 21:19
Rijdt met: cube
Contacteer:

Bericht door kawaracer »

Die ligt er sinds diene stormnacht enkele weken geleden. ik ben zaterdag ook aan diene boom gepasseerd, effe afstappen en er over kreffelen en voort, trouwens dan heb ik de zelfde 20 km gedaan als de zaterdag er voor nu in 58 min.(dus gemiddeld 20km/u) En ik had minder afgezien maar een contstanter tempo kunnen rijden.
Plaats reactie