Summer Bikefestival 2009

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

Hookipa schreef:Als ge hulp nodig hebt bij het uitzetten van parcours of dergelijke zal ons plaatselijk clubke graag helpen, tot hoors !!!!!!!!!!!
Kan nog van pas komen, wie weet, eerst nog wa overleg hier en daar, en vandaag al wa verkend, zelfs door ne keffer gebeten in de Schorre. En als ge dan afstapt om hem ne stevigen trap onder zijn bakhuis te planten kunt ge'r nie bij komen natuurlijk, den bange wezel :lol:
Gebruikersavatar
TimDC
Mountainbiker
Berichten: 913
Lid geworden op: do 16 dec 2004 16:56
Rijdt met: Specialized Rockhopper en een andere vuile velo

Bericht door TimDC »

Daar kijk ik al naar uit, de eerste keer het het een keer bij ons in de buurt is. Als je daar toelating krijgt om overal te rijden kan het nog zeer leuk worden. Een paar jaar geleden is er eens een TT geweest in Niel, vlak tegen Boom, is bij mijn weten maar 1 keer doorgegaan maar ws gewoon prachtig.
Gebruikersavatar
devil biker
Mountainbiker
Berichten: 2500
Lid geworden op: do 18 mei 2006 19:44
Rijdt met: cube ltd team , trek top fuel 8 2010
Contacteer:

Bericht door devil biker »

zeg farmer , zou ik mee kunnen rijden als ge gaat en plek hed ?
(of hedde t dan weer te druk met boeren lek vorig jaar en toen waar ik al mijn geld kwijt :( )
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

devil biker schreef:zeg farmer , zou ik mee kunnen rijden als ge gaat en plek hed ?
(of hedde t dan weer te druk met boeren lek vorig jaar en toen waar ik al mijn geld kwijt :( )
Komt dik voor mekaar dit jaar, 30 mei is den turbopiek achter de rug, nog wel druk maar ik ga zeker. En ik voer U zat, dan is da van vorig jaar vergeten! :lol: :lol:

ps. : als ge den toer eens prematuur wilt rijden, over een paar weekskes kun je wel eens meegaan naar de Schorre om den toer eens te doen. (als ie volledig in één mijner gpskes zit)
Gebruikersavatar
devil biker
Mountainbiker
Berichten: 2500
Lid geworden op: do 18 mei 2006 19:44
Rijdt met: cube ltd team , trek top fuel 8 2010
Contacteer:

Bericht door devil biker »

farmer/cowboy schreef:
devil biker schreef:zeg farmer , zou ik mee kunnen rijden als ge gaat en plek hed ?
(of hedde t dan weer te druk met boeren lek vorig jaar en toen waar ik al mijn geld kwijt :( )
Komt dik voor mekaar dit jaar, 30 mei is den turbopiek achter de rug, nog wel druk maar ik ga zeker. En ik voer U zat, dan is da van vorig jaar vergeten! :lol: :lol:

ps. : als ge den toer eens prematuur wilt rijden, over een paar weekskes kun je wel eens meegaan naar de Schorre om den toer eens te doen. (als ie volledig in één mijner gpskes zit)
daar onthou ik u aan (dat zat voeren van mij) :lol:
ik kan wel aardig wat verzetten
wil gerust mee voor de toer al eens te rijden.
Gebruikersavatar
Havik
Mountainbiker
Berichten: 297
Lid geworden op: ma 23 mar 2009 18:10
Rijdt met: Cannondale Rush 5 L

Bericht door Havik »

ga ik wel langskomen denk ik , shorre is bijna achter den hoek , en moest ge nog setup hulp nodig hebben laat mer iets weten.
Gebruikersavatar
Koendie
Mountainbiker
Berichten: 290
Lid geworden op: vr 30 jan 2009 00:21
Rijdt met: Stumpjumper

Bericht door Koendie »

Wat missen de mensen die er niet zullen bijzijn? Wat valt er allemaal te beleven op deze dag(en)? Gezellig samen-zijn met andere forum leden?
Gebruikersavatar
edse
Mountainbiker
Berichten: 281
Lid geworden op: do 20 nov 2003 14:55
Rijdt met: Flanders x-light:shimano LX - Trek Fuel EX8('08)

Bericht door edse »

het is hier toch stil hoor mannen... :(
we weten wel al iets maar zouden toch eens een beschrijving willen
over het weekend.
Zeg ne keer,wat zijn jullie allemaal van plan? :bounce:
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

Tip van de sluier: toertocht van +- 35 (kan nog meer worden) en +-15 km waarvan 80 - 85 % offroad. Subliem parcours voor de streek, hier gaan er velen van opkijken. Alle ingrediënten aanwezig, pittige afdalingen, kuitenbijters en inclusief montée impossible. :lol: We kunnen de afstand nog stevig uitbreiden maar dat gaat ten nadele van het offroadgehalte. Verder weer een aantal fietskes testen op een uitdagend testparcours en campeergelegenheid wordt momenteel bekeken. Deelnameprijs wordt een prikje tov vorige edities.
Tot zover deze lezing.
Gebruikersavatar
Hookipa
Mountainbiker
Berichten: 255
Lid geworden op: ma 11 okt 2004 11:31
Rijdt met: a mean green machine

Bericht door Hookipa »

farmer/cowboy schreef:Tip van de sluier: toertocht van +- 35 (kan nog meer worden) en +-15 km waarvan 80 - 85 % offroad. Subliem parcours voor de streek, hier gaan er velen van opkijken. Alle ingrediënten aanwezig, pittige afdalingen, kuitenbijters en inclusief montée impossible. :lol: We kunnen de afstand nog stevig uitbreiden maar dat gaat ten nadele van het offroadgehalte. Verder weer een aantal fietskes testen op een uitdagend testparcours en campeergelegenheid wordt momenteel bekeken. Deelnameprijs wordt een prikje tov vorige edities.
Tot zover deze lezing.
Als je me de route verklapt zal ik er persoonlijk op toezien dat deze niet kan dichtgroeien :lol:
Plaats reactie