glazen van Adidas Evil Eye verwisselen

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Gebruikersavatar
casper
Mountainbiker
Berichten: 800
Lid geworden op: do 16 okt 2003 18:55
Rijdt met: Cube Reaction race, Marzochi, HS33, Full xt
Contacteer:

Bericht door casper »

Komen da hamertjeuh, da beiteltjeuh en da zaagskeuh van bij de Gamma soms???? #-o

groeten
Stievie :lol:
Gebruikersavatar
Kurry
Mountainbiker
Berichten: 181
Lid geworden op: di 10 sep 2002 02:00
Rijdt met: SCOTT SPARK RC

Bericht door Kurry »

Masjar schreef:Ik heb het langs boven gedaan en het lukte vrij vlot. Op de 1ste manier geeft dat ineens zonder waarschuwing ne klik en tis eruit. Het gaat wel sneller maar tis ni zo gezond voor de glaasjes...

Welke soort glazen hebben jullie trouwens ? Ik zie dat Gunther er volledig doorzichtige heeft ? Weet er iemand van jullie ook de prijs van die bijkoopglazen ?
yip, langs de bovenkant is het gemakkelijkste enne er zijn nu glazen die aan de bovenkant een zonnewerende strook hebben en zo geleidelijk aan overgaan in neutraal glas onderaan, die worden nu standaard meegeleverd als je een nieuwe koopt (maar je vindt ze nog niet op de site van adidas), ik vind het de beste glazen tot nu toe!!!, verder heb ik nog de LST Trail (was ook standaard meegeleverd), die ik alleen nog gebruik voor op de weg bij zonnig weer (verduisteren meer, hebben zo'n beetje spiegeleffect 8) ) want heb met die vorig jaar een ferme buiteling gemaakt op trappen, daar ik ze gewoonweg niet gezien had door de afwisseling van fel zonlicht/donker bosje ...
Gebruikersavatar
Dzjowie
Mountainbiker
Berichten: 1002
Lid geworden op: vr 27 dec 2002 15:28
Rijdt met: Specialized - Radon

Bericht door Dzjowie »

Splenter schreef:Wat ik spijtig vind eh, dat is dat die grappige tussenkomsten eruitgehaald zijn.
Neenee, ze staan er nog, maar dan bij "Tips en Tricks". Onze Masjar had gecrosspost :^o :wink:

Voor de nieuwsgierigen (die te lui zijn om daar te gaan zien):
Dzjowie schreef:Hebt ge geen hamertjeuh en een beiteltjeuh? :lol:
Jack77 schreef:Een zaagskeeuh zal niet meer nodig zijn, zeker? :wink:
Kvond het persoonlijk ook wel grappig :D :oops:
Plaats reactie