Mountainbike.be Meeting Dilsen [ de epiloog ]

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Toon
Mountainbiker
Berichten: 126
Lid geworden op: di 01 apr 2003 08:17
Rijdt met: Grand Canyon AL 9.9

Bericht door Toon »

Doeme, weer heel wat gemist.
Ik had er ook graag bijgeweest vandaag, maar ik ben gisteren zo slim geweest mijnen eigen omgevallen fiets te overrijden met de auto ](*,)
Ben dan maar een toerke gaan doen met mijne koersvlo. Bijlange niet zo tof :roll:
't Zal voor volgende keer zijn.
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

maurice schreef:Een dikke 10 voor de taarten van GF biker ( alleen de stukskes mogen wat kleiner :lol: ).

Ge hebt anders toch niks laten staan :lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Kristof.
Mountainbiker
Berichten: 270
Lid geworden op: wo 19 mar 2003 13:19
Rijdt met: Radon zr race black,lx-xt-xtr, Ronin, HS 33
Contacteer:

Bericht door Kristof. »

Van mij hadden ze wat groter gemogen :P


*niet vergeten te waarderen ;) *
Gebruikersavatar
HorryBorry
Mountainbiker
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 22 feb 2004 15:26
Rijdt met: Be One Mason
Contacteer:

Bericht door HorryBorry »

Het was de eerste maal dat ik in Limburg ben gaan mountainbiken en er schiet mij slechts één woord te binnen dat deze tocht in het kort samen kan vatten : FORMIDASTISCH !!!

Een schitterend parcour : voor ieder wat wils.

Voeg daarbij een flinke portie goed weer en een toffe bende en je hebt meteen het recept voor een geslaagde dag.

Ik ga er zeker voor zorgen dat ik er de volgende Mountainbike.be-dag terug bij zal zijn.
Gebruikersavatar
madness
Mountainbiker
Berichten: 145
Lid geworden op: di 29 jul 2003 22:26
Rijdt met: Trek Superfly 9.8 XT 2016

Bericht door madness »

Aan iedereen.Mijn oprechte excuses!!!!
Ik ben vandaag moeten gaan werken. "weeral" en dat is pas sinds gisteren geweten. Ik geef toe dat ik het gisteren had kunnen laten weten aan de organisatie maar ik ben dat rats vergeten. Ik hoop dat jullie me nu niet gaan weigeren de volgende keer. Ik ben al hard gestraft als ik lees en zie wat er allemaal is geweest. Ik blijf het een tof en goed initiatief vinden.

Nogmaals sorry aan Maurice en andere.
Gebruikersavatar
fieldbiker
Mountainbiker
Berichten: 604
Lid geworden op: do 21 nov 2002 22:15
Rijdt met: Canyon CF SLX 9.9

Bericht door fieldbiker »

Heb precies wat gemist in Dilsen =D> maar na de raid OSO zaten de beentjes echt geblokkeerd en heb dan maar tot 11h00 in m'n tram liggen bekomen :oops: . Sorry voor m'n afwezigheid, de volgende keer zal ik proberen er zeker te zijn.

fieldbiker
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

Den toer was af, af, en noggis af. :-({|= \:D/ =D> Spijtig da'k huiswaarts moest na den tocht... en zitte gullie me nog wa te verlekkeren met die taarten... #-o :wink: . Maar met zo'n boerenweer moet ik vooruit!! Als er nog meetings komen (en veel hoop ik) buiten mijne werkpiek ga'k toch proberen daar ook bij te zijn!!!!!!!!!! :bounce:
Gast

Bericht door Gast »

madness schreef:Aan iedereen.Mijn oprechte excuses!!!!
Ik ben vandaag moeten gaan werken. "weeral" en dat is pas sinds gisteren geweten. Ik geef toe dat ik het gisteren had kunnen laten weten aan de organisatie maar ik ben dat rats vergeten. Ik hoop dat jullie me nu niet gaan weigeren de volgende keer. Ik ben al hard gestraft als ik lees en zie wat er allemaal is geweest. Ik blijf het een tof en goed initiatief vinden.

Nogmaals sorry aan Maurice en andere.
Da's nikske kerel, volgende keer geeft ge der gewoon ene extra :lol: .

Ik wil Moab nog bedanken voor het regelen van de Kalei, Taverne De berg en de bordjes vanaf de snelweg. Moab, Dj, Zaskie en ik hebben er de laatste weken een hoop fun aan gehad om de route te plannen en regelmatig te rijden. DJ heeft der ene stijve nek aan overgehouden en moab een verbogen tandwiel en een gebroken schop. :lol: Ik heb alleen wat bloed gelaten toen ik samen met Moab de braamstruiken ben gaan snoeien. :wink: \:D/
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

PS, waren er geen fotokes genomen op die ruige helling waar Lucky zijn ketting het begeven had????? :-k :) Of zijn die nog onderweg?
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

farmer/cowboy schreef:PS, waren er geen fotokes genomen op die ruige helling waar Lucky zijn ketting het begeven had????? :-k :) Of zijn die nog onderweg?

Die vind je hier http://www.bmweke.be/fotos_Mountainbike.be_dag_dilsenstokkem.htm
:wink:
Plaats reactie