Mountainbike.be Meeting Dilsen [ de epiloog ]

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
Dj
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: za 27 mar 2004 22:15
Rijdt met: bulls(hit) pro8.00 FS
Contacteer:

mtb :d

Bericht door Dj »

haha ik zit nu acher de pc vol spanning ik heb geen honger ik benbenieuwd om iedereen te leeren kennen enz ... maarja we zullen wel verder zien ik vertrek seves rond half 10 hier in eisden. en dan ben ik om kwartvoor dar :d ;-) he rudi ;-) :p het een leukde dag worden hopelijk gebeuren r nieteveel stunten (valpartijen) zoals ik de laatste keer over mij stuurgevlogen :oops: :oops: :oops: :oops: maarja ik wens dat niemand toen ale ik wens iedereen nog een leuke MTB dag !!!!!

gr kevin!!! (die aanwezig zal zijn :lol:
Gebruikersavatar
rolling thunder
Mountainbiker
Berichten: 76
Lid geworden op: di 13 aug 2002 02:00
Rijdt met: Fatbike (Y)
Contacteer:

Bericht door rolling thunder »

Mannen, het was een geweldige route (Y)

applausje aan de heren die het uitgezet hebben Afbeelding

en aan Maurice en zijn vrouw en kids voor de bevoorrading
(op sommige toertochten doen ze veul slechter)

(hoop dat jullie nog een goeie afterbike hebben gehad, (heb zelf niet kunnen
zeggen dak niet meeging omdak in de auto mijn voicemeel pas afluisterde
dat ik naar huis moest omdat er een vrachtwagen geladen moest worden)

Dus bij deze...

het was geweldig en see ya next time Afbeelding
Gebruikersavatar
Bmweke
Mountainbiker
Berichten: 411
Lid geworden op: vr 29 aug 2003 23:42
Rijdt met: Ghost RT Scandium, Look 486 custom

Bericht door Bmweke »

het was inderdaad schitterend, ik heb snel snel mijn site geupdate en de foto's erop gezet...

Moet nu direct door want ben al bijna te laat.

Misschien kan iemand anders een deftig verslag maken want daar had ik nu geen tijd voor...

tot morgen allemaal :D
Gebruikersavatar
beethoven
Mountainbiker
Berichten: 658
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:44
Rijdt met: Specia hard-rock

Dilsen

Bericht door beethoven »

Hoy allemaal,
Het was zeker in orde. Goed parcour 40 km bossen en leuke klims en speciale afdalingen. Zand en tech. trappen. Dit keer ook zonder accidenten. Ja valpartijen horen er wel bij. Jullie hebben er zeker alles uitgekregen wat de streek te bieden heeft. Mooie uitzichten met daarvoor en daarna trappen. Woh... echt wijs grandioos en het kon niet beter. Vooral proficiat voor de organisatie. Seg ,het zwakke geslacht wist zelfs niet van ophouden (zeker 5km meer). maar die rijd de meeste tt in Vlaanderen.
Ook een proficiat aan onze jongste deelnemer 16j, de geliefde kwam zelfs hem aanmoedigen. Maar welke taal spreek je als je de richting aangaf. Frans??? Ook een flinke proficiat waard trouwens. En dit keertje met een groeps foto en taltijke meer. We sloten af met een stuk paas taart voor mij de rest kreeg een stukje met lekere slagroom Manitou. Zelfs voor die dag was er goed weer besteld. Er zouden zeker meer van die meetings moeten komen. Rudy VdE.
Gebruikersavatar
Amateurke
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 04 aug 2003 12:54
Rijdt met: Gary fisher Tassajara

Bericht door Amateurke »

Ben nog aan het bekomen... :oops: het ging vandaag van gene sikkepit... ondanks alles ene leuke dag... ene Maurice ik hou je eraan... één van dees kom ik oefenen want altijd de laatste zijn begint me behoorlijk te ergeren. Allé mannen en vrouw bedankt om telkens op me te wachten...
Vandaar die vele fotootjes hé...is't niet??? :P :P :P
PS. De groetjes van m'n vent(je)...

Dikke proficiat voor de organisatie, bevoorrading en natuurlijk de lekkere taart ....hoef nu geen eten te maken... Maurice... ikke woon dicht bij de grens ik heb enkele gewoontekes overgenomen hééééé...

:-({|=
Gebruikersavatar
Ren&Stimpy
Mountainbiker
Berichten: 115
Lid geworden op: wo 17 dec 2003 21:10
Rijdt met: Cannondale Scalpel Carbon

Bericht door Ren&Stimpy »

Aan al de mensen die dit verwezelijkt hebben een dikke proficiat. Dit is voor mij de mooiste tocht die ik al gedaan had. Zulk een afdalingen pffffffffff ..........;ik raak er maar niet over.

Ook nogmaals dank voor de toffe sfeer die er algemeen was. Nog meer van die dagen.

Salukes aan iedereen; kga nu flink eten en wat uitrusten.
Gebruikersavatar
Kristof.
Mountainbiker
Berichten: 270
Lid geworden op: wo 19 mar 2003 13:19
Rijdt met: Radon zr race black,lx-xt-xtr, Ronin, HS 33
Contacteer:

Bericht door Kristof. »

Vandaag ook bij Maurice en co in Dilsen geweest.
Prachtige dag met goed weer , prachtig parcours, een drie gangen buffet bij de stop en een leuke après met taart van GF biker's vrouwtje :wink:
Proficiat aan al degene die de tocht hebben georganiseerd en aan de rest bedankt voor de leuke dag.

ps. 480 hoogtemeters
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

Amaai zeg wa was da ne leuke tocht!!! :P Zij die er niet waren ge hebt wa gemist, #-o De Maurice,Moab en de zijne hebben er iets geweldig van gemaakt \:D/ .Vele tourtochten organisators kunnen hier een voorbeeldje aan nemen, vooral wa betreft de bevoorrading. \:D/
Toch wel jammer da er verschillende waren die ondanks da ze gezegd hadden van te komen zonder verwittigen nie zijn komen opdagen,wat vervelend is voor de organisatoren, want moet er gewacht worden of nie. :-?
Voor de rest niks dan lof voor de organisators, en weer enkele nieuwe BMSers leren kennen. :wink:
Ook de aprés was gezellig, en leuk dat de taarten van mijn vrouwtje geaprecieerd werden. :drunk: :drunk:
Voor de mannen die er niet bij waren kijk en laat het water maar in het mondje lopen.
Afbeelding

De andere foto's vind je op http://home.tiscali.be/gfpictures
Gast

Bericht door Gast »

Dju, per ongeluk een foutje bij de waardering. :oops: . Maar ik vond het tof da iedereen gekomen is en we hebben ons goed vermaakt. De weergoden waren ons zeer gunstig gezind in ieder geval =D> .

Een dikke 10 voor de taarten van GF biker ( alleen de stukskes mogen wat kleiner :lol: ).

Een rustig tochske met voor iedereen wat wils. Allee tot de volgende ronde, ik zag dat Beethoven al een topic heeft gestart. Awel als ik geen optredens heb tegen die tijd ga ik zekers naar ginder afzakken.

Wat de kosten betreft is dit al i.o gebracht. 1.45 euro voor de douches is moeilijk delen door 23 man, de drank en de rest zijn bijna volledig gesponsord geweest.
Gebruikersavatar
lucky7
Freelance medewerker
Berichten: 769
Lid geworden op: wo 06 nov 2002 20:43
Rijdt met: Moozes
Contacteer:

Bericht door lucky7 »

Ik kan mij alleen maar aansluiten met hetgeen hierboven allemaal
al aangehaald is.Een parkoer zoals ge er weining kunt vinden,een
toffe groep om mee te rijden \:D/.
De organisatie was dik in orde :-({|= een dikke proficiat aan
Maurice en zijn team. \:D/
Ik heb vandaag ook weer enkele nieuwe forumgebruikers leren kennen,
het was een zeer aangename kennnismaking met hen. :wink:
De apres was heel goe zeker met de taart die GFbiker zijn vrouwke
had gebakken. :wink:
Tot op de volgende mini-bmsdag zou ik zeggen. :bounce:
Plaats reactie