22/01/2009 Grobbendonk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
SOD.Junker
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: di 15 jan 2008 22:18
Rijdt met: Cube ltd Comp 2008

Bericht door SOD.Junker »

misschien een stomme vraag maar WTF? nen donderdag ??
bij mijn weten moeten de meeste mensen dan werken of naar school ...

waarschijnlijk zal het wel een degelijke reden hebbe ma ik snap het nie zo goe :p
Gebruikersavatar
Beny
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: za 15 mar 2003 21:31
Rijdt met: 7x specialized/1x turner

Bericht door Beny »

SOD.Junker schreef:misschien een stomme vraag maar WTF? nen donderdag ??
bij mijn weten moeten de meeste mensen dan werken of naar school ...

waarschijnlijk zal het wel een degelijke reden hebbe ma ik snap het nie zo goe :p
sommige mensen "moeten" nu eenmaal aan sport doen op hun werk
een hard leven, ik weet het :cry: 8) :-D
Gebruikersavatar
iddi
Mountainbiker
Berichten: 546
Lid geworden op: di 01 jan 2008 15:32
Rijdt met: anti diefstal bike

Bericht door iddi »

Hemd schreef:En gaan de flikken de hertjes die in het kanaal willen springen van de schrik tegenhouden of een boete geven ?
Stond in de gazet van antwerpen onlangs dat er jaarlijks diertjes in het kanaal terechtkomen en verdrinken als er een tt wordt georganiseerd in het militair domein. Dus verleden week met de tt in herentals was dat dus ook het geval.
Ik zie dat het schitterende natuurpunt weer aan 't lobbyen is. Wat zouden de hertjes nu doen op het militair domein? De helft van hun bos is door de 'groenen' gekapt. En over die 2 meter hoge pinnekesdraad zullen ze niet springen hoor!
edjetoerist
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 11 dec 2006 11:58
Rijdt met: BULLS SQ 700 PRO

Bericht door edjetoerist »

Beny schreef:
SOD.Junker schreef:misschien een stomme vraag maar WTF? nen donderdag ??
bij mijn weten moeten de meeste mensen dan werken of naar school ...

waarschijnlijk zal het wel een degelijke reden hebbe ma ik snap het nie zo goe :p
sommige mensen "moeten" nu eenmaal aan sport doen op hun werk
een hard leven, ik weet het :cry: 8) :-D
Beste vrienden deze tochten gaan door op donderdag en ja dat is in de week en nee wij doen hier niet aan mee tijdens onze uren. Wanneer jullie 's nachts slapen en in het weekend op jullie bike zitten zijn wij aan het werk. Vandaar een dag in de week.

grtz en tot donderdag
mtbkris
Mountainbiker
Berichten: 121
Lid geworden op: wo 18 okt 2006 07:35
Rijdt met: cannondale

Bericht door mtbkris »

Hoe is de ondergrond daar?
Wordt dit een ploeterparty of valt dit mee met al die regen nu?
Spark27
Mountainbiker
Berichten: 237
Lid geworden op: do 25 mei 2006 23:59
Rijdt met: Canyon, Salsa

Bericht door Spark27 »

Ben gisteren namiddag nog rond bouwel gaan rijden en dat viel nog mee...
In het militair domein en aan de pidpa in Grobbendonk is het hoofdzakelijk zandgrond...dus dat zal ook nog wel meevallen.
Ik heb mijn recup van dit weekend te werken, ook op donderdag gezet dus... Ik zal er ook bijzijn :bounce:
BLACK CUBE
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: zo 02 nov 2008 19:43
Rijdt met: Zanatta Cross

Bericht door BLACK CUBE »

Hemd schreef:En gaan de flikken de hertjes die in het kanaal willen springen van de schrik tegenhouden of een boete geven ?
Stond in de gazet van antwerpen onlangs dat er jaarlijks diertjes in het kanaal terechtkomen en verdrinken als er een tt wordt georganiseerd in het militair domein. Dus verleden week met de tt in herentals was dat dus ook het geval.
Hoe geraken die beesten dan over dat hek dat 2M hoog is en vol ligt met prikkeldraad?
Gebruikersavatar
Vintage Biker
Mountainbiker
Berichten: 237
Lid geworden op: ma 14 okt 2002 22:23
Rijdt met: Van Nicholas Tuareg

Bericht door Vintage Biker »

Tof tochtje voor al wie houd van veel draaien en keren. Maar ge kunt daar maar 2 of 3 keer per jaar op,en dat maakt het wel speciaal, en zo tussen de schuttersputten rijden dat heeft niet elke tocht. Na de doortocht door het kamp gaan ze gewoonlijk de wijde omgeving in waarna je dan een bevoorrading tegenkomt met een legercamion en een jeep enzo.
Voor de iets ouderen onder ons: pure nostalgie.
Als het niet te hard giet: tot donderdag
Gebruikersavatar
Beny
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: za 15 mar 2003 21:31
Rijdt met: 7x specialized/1x turner

Bericht door Beny »

ik rij deze normaal gezien mee "tijdens" de diensturen 8)
helaas, deze week moet ik passen
onze big chief vordert me op :(
yajop
Mountainbiker
Berichten: 718
Lid geworden op: za 08 sep 2007 09:41
Rijdt met: Cube XMS

Bericht door yajop »

Mooie tocht, alleen spijtig van de wind, de grote tour was eigenlijk 2x de tour in het militaire domein.Na de pidpa bossen maar naar huis gereden, ligt er vlakbij.
Zonde van de wind en regen, de bevoorrading heb ik nog nooit gezien,warme choco, koffie, water, sportdrank,bananen,mandarinen, en denk wel 15 verschillende koeken.
Weinig volk tegengekomen, maar ja, tis een weekdag he
Plaats reactie