Bikers bannen uit de bos ?

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

En als ge mij "quote" moete 't wel just doen è manne... :D :D :wink:
Gebruikersavatar
renaat
Mountainbiker
Berichten: 78
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 03:54
Rijdt met: specialized s works m5 ( crossmax sl , fox rlc 100 )FSA crank en de rest full SRAM X9

Bericht door renaat »

tis allemaal de schuld van the matrix :roll:
Gebruikersavatar
beethoven
Mountainbiker
Berichten: 658
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:44
Rijdt met: Specia hard-rock

Bikers banen uit de bos

Bericht door beethoven »

Beste Bikers,
Geen zorgen maken om zulke zij het provocerende teksten.
Wets voorstellen moeten nog eerst goedgekeurd worden door het parlement daarna gaan deze naar de raad van Staten. Uiteidelijk komen ze in het Belgische Staatsblad. Vanaf dan spreken we dat iedereen de WET kent. Maar er vloeit nog veel water door de zee voor dit gebeurt.
Nu heb de Franse Tekst eens goed bekeken en besluit dat deze uitsluitend voor de Frans talige zijde beslaat. Brussel een gewest apart en vlaanderen horen hier toe gelukkig nog niet bij. Nu spreekt men ook om van Vlaanderen en Antwerpen Gewesten te maken. Als het zo blijft duren heeft dus ieder een aparte wetsregeling. Het kan niet anders dan het BWB wordt te klein en te onoverzichtelijk.
Alvast wat gaat men doen aan de
1)Vaste routes, 2)route des Randoner enz. Wie verbied je deze te gebruiken als biker, lopen deze soms al dan niet door het bos. Kortom daar zal men wel een stokje voor steken. Kom zeg nog niet aan de alarmbel klepelen voor dat je de kleepel vind. Komop Phille plaats eens andere teksten ipv deze onzin en je besluiten omtrent. En mocht dit toch gebeuren Phille zal wel een petitie opstellen en plaatsen. Dan weten we wat we moeten doen? of niet soms.
Rudy VdE.
Gebruikersavatar
Falco
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: zo 05 jan 2003 14:14
Rijdt met: cube reaction race, skareb super,Xmax
Contacteer:

Bericht door Falco »

Tja je vraagt er wel om:
1. Ik eet geen wild (wild in België [-X ).
2. Ik smijt met geen stenen naar mensen of ze nu groen zien of paars.
3. Ik heb alleen maar last van de Groene regelneven voor de rest ieder zijn gedacht.
4. Ik heb wel last van wouldbe jagers die op een WE eens uit hun kantoor gekropen komen om wat tamgefokt gevogelte door de plaatselijke misdeelde jeugd voor zich te laten uitjagen en dan er wat op losknallen zodat de loodkorrels mij letterlijk en figuurlijk rond de oren vliegen als ik wat wil gaan biken. Niet alleen ongezond voor biebie maar ook voor mijn fietske om van de loodvergifitiging nog maar te zwijgen.[/quote]

typisch; :roll: die weet er "alles" van.
Gast

Bericht door Gast »

Verklaar U nader?
Gebruikersavatar
WT6
Mountainbiker
Berichten: 1452
Lid geworden op: do 30 jan 2003 15:28
Rijdt met: 2 wielen, een stuur, ge kent dat..

Bericht door WT6 »

Ongelooflijk hoe iedere vorm van tijdverdrijf tegenwoordig aan banden gelegd wordt.
In de lijn van het jagen van Falconer, doe ik regelmatig aan scherpschieten en de vergunningen en wetten die je daarvoor moet naleven, da's nog heel andere koek.
Een uitbater van zo'n stand zijn vingers zien regelmatig blauw van het schrijven en neen, niet alleen van de inkt..

Hoe meer regels er opgesteld wordt om iets aan banden te leggen, hoe meer overtreders er komen....
Tenzij er dus een heel pak boswachters bijkomen, zullen ze alleen extra kopzorgen krijgen over de overtreders.
Niet dat ik het breken van deze regels wil promoten, maar het moet doenbaar blijven.
Gast

Bericht door Gast »

Ja, vind je het eerlijk gezegd niet normaal dat ze voor zo'n 'tijdverdrijf' een beetje streng zijn.
En zeg nuzelf: als hobby scherpschutter en als nick Kamikaze :D :wink:
Gebruikersavatar
Falco
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: zo 05 jan 2003 14:14
Rijdt met: cube reaction race, skareb super,Xmax
Contacteer:

Bericht door Falco »

tbfkai schreef:Verklaar U nader?
ik ga daar nu echt geen moeite voor doen want ik meen al uit uw opm. " [-X wild in België" te kunnen afleiden dat uw kennis van de fauna in België niet ver reikt. 8)
En als ik je deftig wil te woord staan dan zien mijn vingers straks ook blauw. :wink:
Gebruikersavatar
phille
Mountainbiker
Berichten: 2003
Lid geworden op: do 01 jan 1970 02:00
Rijdt met: Bravo met het nieuwe forum !
Contacteer:

Re: Bikers banen uit de bos

Bericht door phille »

Don't shoot the messenger zou ik zetten, daarom dak die kerel zijn email adres erbij gezet :roll:

En zoals hier ook staat, tspeelt zich allemaal af in de walen, op politiek vlak (niet alleen voor mij) een ver van mijn bed show :(

Toch bedankt voor alle input, maar een voorstel kan snel een wet worden, in deze tijd van verkiezingen zie ik het nog ni zo snel gebeuren :wink:
beethoven schreef:Alvast wat gaat men doen aan de
1)Vaste routes, 2)route des Randoner enz. Wie verbied je deze te gebruiken als biker, lopen deze soms al dan niet door het bos. Kortom daar zal men wel een stokje voor steken. Kom zeg nog niet aan de alarmbel klepelen voor dat je de kleepel vind. Komop Phille plaats eens andere teksten ipv deze onzin en je besluiten omtrent. En mocht dit toch gebeuren Phille zal wel een petitie opstellen en plaatsen. Dan weten we wat we moeten doen? of niet soms.
Rudy VdE.
Plaats reactie