11/01/09 Beverlo-Korspel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
mtbrider
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: do 26 jul 2007 20:53
Rijdt met: Ne zwette

Bericht door mtbrider »

Chapeau voor de organisatie van deze prachtige tocht.Het getuigt van veel liefde voor de sport dat jullie dit prachtige toch wel zwaar besneeuwde en gladde parcours voor ons toch zeer berijdbaar hebben gemaakt dat moet veel werk gekost hebben en veel moeite in deze vriestemperaturen. Zoals al eerder door anderen gezegd de wegblijvers hadden ongelijk. Ik heb me in ieder geval super geamuseerd. Tot volgend jaar . =D> =D> =D>
Ief
Mountainbiker
Berichten: 362
Lid geworden op: zo 13 nov 2005 14:26
Rijdt met: CUBE reaction GTC SL

Bericht door Ief »

ik kan de komentaar hier bevestigen. het was echt geweldig om in deze omstandigheden te rijden. glad was het niet echt. in Diest vorig weekend was het pas glad!

van mij mocht het gerust nog wel een tiental kilometers duren. vond het veel plezanter rijden als in de modder. en uwe fiets ziet er niet vanaf :-)



Ief
junior72
Mountainbiker
Berichten: 1178
Lid geworden op: zo 18 jan 2004 14:44
Rijdt met: Scott Spark 710 2016 - Scott Scale 730 2014

Bericht door junior72 »

Wat kan ik nog meer toevoegen aan al die positieve commentaren .
Het was gewoon super .
Deze organisatie verdient zeker een vijfsterren tocht bij Fietspromo na al die inspanningen . =D> =D> =D> =D> =D>
Volgend jaar zien jullie mij zeker terug .
koppigaard
Mountainbiker
Berichten: 998
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 22:05
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Bericht door koppigaard »

Ik vond deze tocht ook dik de moeite en me wreed geamuseerd. Die pijltjes zijn inderdaad not done maar ze hingen op de juiste plaats. Het mochten inderdaad wat meer kilometers zijn alles lag er goed berijdbaaar bij en de kou, welke kou? In de singletrack na de bevoorrading onderuit gegelden en mijn fietscomputer verloren. Als iemand die gevonden heeft, de organisatoren hebben mijn nummer;
koppigaard
Mountainbiker
Berichten: 998
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 22:05
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Bericht door koppigaard »

Ik vond deze tocht ook dik de moeite en me wreed geamuseerd. Die pijltjes zijn inderdaad not done maar ze hingen op de juiste plaats. Het mochten inderdaad wat meer kilometers zijn alles lag er goed berijdbaaar bij en de kou, welke kou? In de singletrack na de bevoorrading onderuit gegelden en mijn fietscomputer verloren. Als iemand die gevonden heeft, de organisatoren hebben mijn nummer;
Den jjag
Mountainbiker
Berichten: 669
Lid geworden op: vr 12 jan 2007 10:25
Rijdt met: Canyon Exeed CF SLX, Sensa fiori TNT pro 29er

Bericht door Den jjag »

Wel, alles is al gezegd, inderdaad zeer goed werk geleverd door de organisatie =D> =D> =D> .
Misschien wel weinig volk geweest, maar dan toch ook wel enkele bekenden, dacht Tom Boonen en kornuiten opgemerkt te hebben.

Bedankt voor deze mooie tocht en tot de volgende.
Gebruikersavatar
koenvgn
Mountainbiker
Berichten: 217
Lid geworden op: di 17 okt 2006 22:16
Rijdt met: Rocky mountain element 999 RSL 2014 - Specialized marathon carbon 29' 2013
Contacteer:

Bericht door koenvgn »

Hier al bedankje van iemand van de Bevercrossers (waarschijnlijk binnen 5min ook weer van Truus zonder het te beseffen :wink: )

Het is dit weekend wel effe werkendag geweest ja (en voor velen al de hele week). Maar als je dit allemaal leest, was het zeker de moeite.

Bedankt aan alle 473 bikers om vandaag te komen rijden =D>

We zullen voor volgend jaar even veel sneeuw bestellen :bounce:

Wat de foto's betreft:
Ik heb geen weet van iemand die stond te filmen. Misschien gewoon verwart met onze gelegenheidsfotograaf die om en bij de 400 foto's gemaakt heeft van praktisch iedereen denk ik. In de loop van volgende week (normaal gezien ten laatste woensdag) zullen deze via onze website http://www.bevercrossers.tk te vinden zijn.

Inderdaad een aangename verrassing op het einde van de tocht: Tom Boonen en nog enkele Quick steppers hebben als bezemwagen gefungeerd. Bedankt mannen!
Gebruikersavatar
Simoni
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 03 sep 2004 10:15
Rijdt met: Scott Scale 50

Bericht door Simoni »

Ik vond deze tocht ook dik de moeite en me wreed geamuseerd. Die pijltjes zijn inderdaad not done maar ze hingen op de juiste plaats. Het mochten inderdaad wat meer kilometers zijn alles lag er goed berijdbaaar bij en de kou, welke kou? In de singletrack na de bevoorrading onderuit gegelden en mijn fietscomputer verloren. Als iemand die gevonden heeft, de organisatoren hebben mijn nummer;

Ben dan toch niet de enige die zijn fietscomputer heeft verloren!Voor de rest nog is een dikke pluim
Gebruikersavatar
paladin
Mountainbiker
Berichten: 105
Lid geworden op: vr 19 jan 2007 09:43
Rijdt met: Trek 8500

Bericht door paladin »

idd ik hoef eigenlijk al niets meer te zeggen want alles is al gezegd,chapeau voor de organisatie =D> ,en de thuisblijvers weer ongelijk hadden :cry: ,ma ja iedereen volgd het forum ook niet en die het hier niet volgen waren in de veronderstelling dat er niet te rijden viel .
Gebruikersavatar
alfa75
Mountainbiker
Berichten: 259
Lid geworden op: do 30 aug 2007 21:52
Rijdt met: F-S-H

Bericht door alfa75 »

Het was zeker de moeite om op deze koude zondagmorgen voor op te staan :-D :-D Mooie tocht mede door het besneeuwde landschap.
wat het parcour betreft vond ik vooral het stukje in't begin mooi en technisch, ook de vele single-tracks! Zonder sneeuw zou ik wel zeggen dat er veel over de weg werd gereden maar daar merke je vandaag helemaal niets van :lol: hier en daar wel wat glad door ijs.
Aanduiding gele bordjes naar vertrekpunt kon beter!
voor de rest =D> aan de organisatie!
Plaats reactie