11/01/09 Beverlo-Korspel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
8tenstef
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: di 28 okt 2008 12:37
Rijdt met: Spezialized

Bericht door 8tenstef »

Ondanks twee lekke banden en de splitsing vlak na de bevoorrading te hebben gemist.
Prachtig werk geleverd door de organisatie =D> =D> . Goed idee om warme chocomelk te serveren aan de bevoorrading.

tot volgende keer.

www.heuvenskliekske.be
Gebruikersavatar
dehert73
Mountainbiker
Berichten: 105
Lid geworden op: zo 27 jan 2008 17:42
Rijdt met: bulls copperhead 3 d

Bericht door dehert73 »

Ik ga mij deze tt nog lang herinneren.da gaat nog wel e paar jaar duren eer we zo iets nog eens meemaken. was heel goed berijdbaar. da eerste technisch stukske heb ik wel 2 keer gedaan , k moet ergens ne pijl gemist hebben . nie erg t was e mooi stukske en zo kom ik , met de verbinding van en naar huis , toch boven de 40 km. proficiat voor de organisatie en bestel tegen volgend jaar al maar terug e pak sneeuw.
=D> =D> =D>
ps : laat iets weten als (en waar) de fotos op internet staan.
Gebruikersavatar
miebe
Mountainbiker
Berichten: 97
Lid geworden op: wo 26 dec 2007 14:07
Rijdt met: Trek 6700 (2010)

Bericht door miebe »

Prachtige TT! Een pluim voor de organisatie en iedereen die heeft meegeholpen om deze TT te laten doorgaan =D>
Schitterend landschap en nergens echt gevaarlijk!
Na de bevoorrading de 25 gekozen want het was toch echt wel koud.
Na een paar km stond er iemand te filmen? Weet iemand op welke site het filmke staat?
Corvers
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 24 feb 2008 21:24
Rijdt met: merida

Bericht door Corvers »

De Groep "Corvers" was aanwezig met 4 man en wij waren het allen eens.
Mooie tocht in een niet alledaags decor.
Bedankt van de nodige inspanningen om het parcour zo goed mogelijk berijdbaar te maken en de puike organisatie!

Tot een volgende keer!
Gebruikersavatar
Simoni
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 03 sep 2004 10:15
Rijdt met: Scott Scale 50

Bericht door Simoni »

Profciat voor de organisatie =D> =D> , het was zeker de moeite!
Spijtig dat ik mijn fietscomputerke heb verloren (volgens mij in het eerste deel)
Gebruikersavatar
daelman
Mountainbiker
Berichten: 3758
Lid geworden op: vr 14 okt 2005 21:32
Rijdt met: isaac impact
Contacteer:

Bericht door daelman »

dit was een supertochtje. leuk parcour en soms lekker slibberen. naast het spoor soms gevaarlijk maar daar moet je niet rijden hé. :lol: aangezien we pas tegen kwart na 10-half 11 vertrokken zijn geen last gehad van de koude. heel de tijd in een leuk zonnetje gereden wat de rit nog aangenamer maakte.
(wel cutpijltjes :oops: )
witte
Mountainbiker
Berichten: 134
Lid geworden op: di 03 apr 2007 22:26
Rijdt met: trek elite 9.8/ granville evo

Bericht door witte »

Ook hier aan de organisatie (net zoals gisteren in Helchteren) een hele dikke merci om dit te laten doorgaan. Wat opvalt is dat er met dit weer veel meer respect getoond wordt tov de iets minder snelle mannen en vrouwen en dat zal ook grotendeels te maken hebben met het misschien niet kunnen en durven voorbij steken op vele plaatsen.
Heel jammer dat de organisatoren dit weekend niet meer volk op de been hebben gekregen na al hun inspanningen om het zo aangenaam en veilig mogelijk te maken.
Bedankt en als ik kan tot volgende keer.
Gebruikersavatar
GeeCee
Mountainbiker
Berichten: 1361
Lid geworden op: ma 12 nov 2007 19:15
Rijdt met: Canyon Exceed SLX 8.9 (2017) Canyon Lux CF 9.9 Team (2015)
Contacteer:

Bericht door GeeCee »

Prachtige tocht! Koud? Heb het al veel kouder gehad (zonder zonneke en in de regen bv) Glad? In de modder is het veel meer slippen!
Diegenen die thuis gebleven zijn hadden vet ongelijk [-X
Bedankt aan de organisatie om hier zo veel voorbereiding in te steken =D> Mooie singletracks die allemaal volledig geruimd waren (toch zeker waar er bergskes waren en in de bochten)
Chapeau mannen en bedankt om mij -door dat filmpje en de commentaar van de voorbereiding hier op het forum- overgehaald te hebben hier te komen rijden.
Een paar sfeerfotootjes later in de week op onze blog.
Tot volgend jaar!
joery
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 07 nov 2008 21:39
Rijdt met: Granville pulse 3.0 met witte fox

Bericht door joery »

van mij en mijn maat ook een dikke proficiat aan de organisatie ,jullie hebben echt veel werk ingestoken en volgens mij zeeeeeer goed gedaan.
Wat mij betreft verkeerde bande keuze heeft mij de sneeuw op het parkoer een paar keer (6*)van heel dicht laten keuren en ik vond hem van goede kwaliteit :)
Tot volgend jaar
pieterp
Mountainbiker
Berichten: 1277
Lid geworden op: di 15 mar 2005 09:25
Rijdt met: Niner One9,Transition Smuggler,Transition Rapture,Magneet Cafe Racer ,Achielle Craighton Pick Up
Contacteer:

Bericht door pieterp »

Prachtige tocht! Zo koud was het ook weer niet (terug aan de auto nog maar -1.5gr C), het parcours was heel mooi, lekker te rijden en dikke pret. Het zonnetje maakte het gehaal af. De slecht zichtbare pijltjes waren voor mij het enigste minpunt.
Plaats reactie