30/12/08 Lommel - Stevensvennen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
rendier
Mountainbiker
Berichten: 98
Lid geworden op: za 15 nov 2008 18:23
Rijdt met: orbea

Bericht door rendier »

prachtig jongens goede bevoorading bepijling en bevoorading en nog een mooi parcoer maar hoeveel km was de grootste toer nu precies want volgens mij meer dan 4O denk ik :P
koga62
Mountainbiker
Berichten: 44
Lid geworden op: zo 28 dec 2008 21:20
Rijdt met: ene met pedalle,

Bericht door koga62 »

Leuke rit met op sommige plaatsen gladde singeltracks,ondanks de koude was het genieten,prima organisatie met ne lekkere boterham met spek (met liefde gebakken volgens hen :P ) achteraf en meer moet da echt niet zijn =D> =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
Dirty Daddy
Mountainbiker
Berichten: 796
Lid geworden op: di 27 mei 2008 18:58
Rijdt met: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Contacteer:

Bericht door Dirty Daddy »

Ook terug uit Lommel.... De vrieskou getrotseerd en het ons zeker niet beklaagd....Toffe single tracks met diepe geulen op sommige plaatsen zo dat de technische baggage nog eens boven gehaald kon worden, bevooraading met heel lekkere soep,sportdrank,koeken en fruit..ook een vuurtje waar desgewenst kon aan verwarmd worden.....De boterham met spek aan het einde smaakte enorm en de warme(hete) douche was zeer wel gekomen....wij zakken volgend jaar zeker terug af.....

=D> =D> =D> =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
CyclingDream
Mountainbiker
Berichten: 328
Lid geworden op: za 08 okt 2005 11:16
Rijdt met: Scott Scale LTD (1x duwen = 100m Bolle)
Contacteer:

Bericht door CyclingDream »

Vandaag de Mountainbike toertocht 41 Km gaan fietsen in Lommel-Stevensvennen.

Je kan de gehele omloop (41 Km) bekijken en downloaden als,

- Gps Track
- Google Earth
- Goolge Maps
- Tacx Trainer software toepassing

Ga naar -> www.gpscyclingtour.be en kies dan MTB -> MTB in Lommel & Overpelt !

De route van vandaag noemt Sahararoute (41Km) :wink:
DriesH
Mountainbiker
Berichten: 124
Lid geworden op: zo 02 jan 2005 20:20
Rijdt met: Cannondale, Granville

Bericht door DriesH »

Twas een leuke, maar behoorlijk saaie tocht wat uiteraard een persoonlijke kwestie is.
De uitpijling vond ik ook eerder zwak, in de eerste 10km zijn we maar liefst 4 maal verkeerd gereden!
Waarschijnlijk ook wel omdat we hard reden, maar de bochten werden steeds laat aangegeven!

Het boke met spek smaakte wel, was genieten.

Tot volgend jaar!
Gebruikersavatar
GeeCee
Mountainbiker
Berichten: 1361
Lid geworden op: ma 12 nov 2007 19:15
Rijdt met: Canyon Exceed SLX 8.9 (2017) Canyon Lux CF 9.9 Team (2015)
Contacteer:

Bericht door GeeCee »

Amai wat was me dat daar vandaag!
Dit had ik helemaal niet verwacht, prachtig whiiii :bounce:
Het parkour was vlak te noemen (150HM voor 41Km) maar wat een FUN gehalte =D> =D> =D> De langste en sjiekste singletrack ooit gereden!
Zo veranderd mijn TT top 5 toch nog in de laatste dagen van het jaar!
Man, man, man, de omstandigheden waren toch ideaal denk ik, knalbevroren ondergrond en een mooi winterzonnetje. Volgens mij is deze tocht in de zomer een heel ander verhaal, vooral door veel mul zand denk ik.

PS vandaag was ik goed herkenbaar, was die gek ZONDER handschoenen.
Had er maar ene vergeten, maar omdat ik niet nog meer wilde opvallen (met 1 handschoen, stel u voor) heb ik die andere ook maar uitgelaten.
Voor diegenen die het willen geloven: Het was nog redelijk te doen zonder :oops:

Mannen, op mijn deelname kunt ge rekenen volgend jaar, proficiat!
Gebruikersavatar
Thor Mx
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: za 20 dec 2008 18:01
Rijdt met: Trek 6500

Bericht door Thor Mx »

Vandaag genoten van de TT. Heb zelf nog niet heel veel ervaring, doe nu een maand of 2 de tochten. Mij zien ze zeker terug! Kijk al uit naar zondag: lommel-kattenbos. Zal vooral pijnven zijn hoop ik.
Gebruikersavatar
Simoni
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 03 sep 2004 10:15
Rijdt met: Scott Scale 50

Bericht door Simoni »

De kleine tour was volgens mij ook geen 25km maar rond de 30 km! Voor de rest was het prachtig georganiseerd + schitterend parcours.
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

Met de zoon de 41km afgehaspeld op het bekende parkoer in Lommel. Door de harde ondergrond lag het er redelijk snel, maar zeker ook technisch bij. Goed geamuseerd, ook 2 keer misgereden #-o door iets minder goed geplaatste pijlen. :wink:
Gebruikersavatar
gilbo
Mountainbiker
Berichten: 666
Lid geworden op: ma 07 feb 2005 18:40

Bericht door gilbo »

Simoni schreef:De kleine tour was volgens mij ook geen 25km maar rond de 30 km!
Hoeveel km de kleine toer was weet ik niet, de twee tesamen weet ik wel, 62.4km en 203 hoogtemeters volgens m'n edge 705 om precies te zijn.
Heel leuke tocht in z'n geheel. Wat me wel opviel is dat er precies mountainbikes met heeel dikke banden door de Lommelse bossen rijden :-D

Morgen nog een plaatselijke TT afhaspelen en dan zit het jaar er weeral op.
en daarna, Nunc est bibendum :lol:
Plaats reactie