24/12/08 Hechtel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
K2-er
Test team
Berichten: 3630
Lid geworden op: vr 04 jul 2003 11:35
Rijdt met: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake
Contacteer:

Bericht door K2-er »

Inderdiedo, erg mooie tocht. Enkel het middelste stuk was saaier dan de rest. Goede bevoorrading met lekker wortelsoepke. Zelfs gefilmd door Fons tijdens het uitvoeren van een werk van barmhartigheid :drunk: .
Fijne afsluiter van het jaar!
Gebruikersavatar
GeeCee
Mountainbiker
Berichten: 1361
Lid geworden op: ma 12 nov 2007 19:15
Rijdt met: Canyon Exceed SLX 8.9 (2017) Canyon Lux CF 9.9 Team (2015)
Contacteer:

Bericht door GeeCee »

K2-er schreef:Inderdiedo, erg mooie tocht. Enkel het middelste stuk was saaier dan de rest. Goede bevoorrading met lekker wortelsoepke. Zelfs gefilmd door Fons tijdens het uitvoeren van een werk van barmhartigheid :drunk: .
Fijne afsluiter van het jaar!
Weten we dat ook weer... daar was ik nooit zelf op gekomen :oops:
hoekske
Mountainbiker
Berichten: 165
Lid geworden op: wo 21 dec 2005 13:48
Rijdt met: scott

Bericht door hoekske »

Mijn vrouwke had op deze tocht haar ketting overgereden. Mijn vrouwke wil de vriendelijke man bedanken die haar verder geholpen heeft. We hebben achteraf nog naar hem gezocht maar niet meer gevonden. Mijn vrouwke droeg een tenueke van MC-Donalds.

De tocht zelf was volledig af. Dikke proficiat aan de organisatie.
nebur
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: di 27 nov 2007 12:17
Rijdt met: Trek 6700 ('08)

Bericht door nebur »

Ghost-biker schreef:er zijn onderweg foto's getrokken, zijn deze online te bewonderen?
hoi, deze foto's komen zo snel mogelijk op onze website: http://www.doorzetters.tk
Gebruikersavatar
Headshot
Mountainbiker
Berichten: 3660
Lid geworden op: wo 24 mei 2006 11:27
Rijdt met: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Bericht door Headshot »

heb er ook 70 mooie kilometers opzitten en om 13u40 nog effe langs de apres gepaseerd

heb de 44km gedaan en dan de 25 er achteraan, totaal goed voor een 70km met 300hm (2e toerke was er wel geen bevoorrading meer, maar had ik wel verwacht en mezelf erop voorzien)

zand was wel grappig ja, nog gelukkig dat al die mannen daar lekker zacht vallen :lol:

volgend jaar weer
Gebruikersavatar
StrammerMax
Mountainbiker
Berichten: 2408
Lid geworden op: ma 31 dec 2007 00:28
Rijdt met: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Contacteer:

Bericht door StrammerMax »

Ik heb er 2 x 100 km auto voor moeten rijden om bij jullie 44 km te komen biken, maar ik heb er net zo min als vorig jaar spijt van dat ik gekomen ben! Ik ben nu thuis en m'n spullen zitten in de wasmachine. Jammer van het sombere en grijze weer, want anders was het allemaal nog veel knapper geweest. Het begon al vrij snel na de start met op en af en draaien en keren door de bossen. Daarna een stukje asfalt, dan paadjes door bossen en door velden, gevolgd door een aaneenschakeling van singletracks om voor de laatste 5 km te eindigen met een apotheose om u tegen te zeggen. Want die twee mega-putten die daarin zaten waren wel de moeite. Ik heb wel meer afgezien dan vorig jaar, waarschijnlijk lag de ondergrond er zwaarder bij, alhoewel in vergelijking met hier de ondergrond vrij droog was! Ik heb hier en daar toch moeten afstappen: aan die eerste grote klim (en ik heb daar niemand naar boven zien rijden), aan zanderige stroken en aan het einde omdat ik moe was. Maar ik heb me reuze geamuseerd. Het blijft nog altijd één van de mooisten! Ook de accomodatie was perfect: veel slangen om de bikes proper te spuiten, dus geen mopperende bikers (dus er zal geen topic over dienen opgestart :lol: ) en mega-warme douches! Bedankt mannen en vrouwen van De Doorzetters voor het werk en de moeite om al dat moois te organiseren en aan u allen, en ook aan het kleine meisje dat mee achter de toog hielp, een gezellige kerstavond toegewenst vanuit Ekeren-Antwerpen. En zeker tot volgend jaar!
gtbiker
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: za 25 okt 2008 18:08
Rijdt met: gt avallance sram xo en noname scandium frame sram xo carbon vork

Bericht door gtbiker »

man man man, ik kan maar een ding zeggen nen dikke proficiat aan de organisatie =D> =D> =D> =D>
en warme douches e witte!
kortom nen super tt mijn ster gaat naar julie :wink:
Gebruikersavatar
lange77
Mountainbiker
Berichten: 41
Lid geworden op: zo 13 nov 2005 00:16
Rijdt met: Trek

Bericht door lange77 »

schitterende tocht =D> =D> zo mag het van mij alle weken zijn . :wink:
mijne maat is zijn computerke kwijt gespeeld ergens onder wegen , moest dit iemand gevonden hebben mag je altijd contact opnemen met mij lange77@telenet.be
Gebruikersavatar
Springer
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: do 23 aug 2007 18:05
Rijdt met: RADON TEAM

Bericht door Springer »

super- supertof om alle complimenten te horen (lezen) :oops: ...dit is zeker een extra motivatie om volgend jaar EXTRA, extra ons best te doen.

Aan alle bikers..BEDANKT om deel te nemen aan onze MTB tocht. =D> =D>

Voor de nieuwsgierige onder ons, we hadden 1329 deelnemers.

Grtzzzzz,
Springer, tot volgende jaar.
Gebruikersavatar
Simoni
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 03 sep 2004 10:15
Rijdt met: Scott Scale 50

Bericht door Simoni »

Perfecte organisatie & schitterend parcours! Kom zeker terug volgend jaar.
Plaats reactie