24/12/08 Hechtel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
StrammerMax
Mountainbiker
Berichten: 2408
Lid geworden op: ma 31 dec 2007 00:28
Rijdt met: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Contacteer:

24/12/08 Hechtel

Bericht door StrammerMax »

De beste voorbereiding op een Zalig Kerstmis!
Gf biker schreef: Deze tocht beoordelen zal snel gebeurd zijn. Dit is in deze streek Mountaibike met een grote M. Aan de organisatie niks dan lof Een parkoerke om u tegen te zeggen. Constant draaien en keren, op en af, chapeau. De asfalt stukken die erin zaten zijn niet te vermijden en waren eigenlijk prima om eens te bekomen. Het was wel constant oppassen geblazen wegens superglad op sommige stukken. De bepijling was dik in orde, de bevoorrading ruim voldoende, al had deze wel een kilometer of 6 verder mogen liggen, na 16km is ruim vroeg op een tocht van 43km. Deze tocht staat met stip genoteerd tussen mijn favorieten.
Dit blijft nog altijd de mooiste toertocht die ik ooit gereden heb en dat zo vlak voor kerstavond! En ik ben niet de enige die er zo over denkt, gezien de commentaren van vorig jaar, waarvan ik er hierboven één geciteerd heb! Is de start in het Don Boscocollege zoals vorig jaar? Want deze wil ik voor geen geld missen! Ik hoop dat het mooi weer is zoals vorig jaar!
peterke1974
Mountainbiker
Berichten: 253
Lid geworden op: zo 20 nov 2005 21:13
Rijdt met: Specialized stumpjumper comp

Bericht door peterke1974 »

Alleen jammer dat ik dees jaar geen verlof heb :(
LMTB
Mountainbiker
Berichten: 633
Lid geworden op: vr 08 nov 2002 19:12
Rijdt met: een nieuwe met groene strepen

Bericht door LMTB »

:drunk: :drunk: En ik ga hier van de leffe proberen af te blijven, deze waren vorig jaar na een goed ingerichte tocht verdomd lekker, maar :drunk: :drunk: veel te veel :drunk: :drunk:
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

Deze tocht is een absolute must :wink: ik zal zekers van de partij zijn, na een inactiviteit van een dikke maand volgende week de training eens terug aanvatten se :P zodat we toch wa kilometerkes in de benen hebben om optimaal van deze tocht te kunnnen genieten.
Gebruikersavatar
nero
Mountainbiker
Berichten: 416
Lid geworden op: do 13 jul 2006 22:03
Rijdt met: Een Niner Air 9 Rdo carbon

Bericht door nero »

:bounce: ik zie op het topic van vorig jaar da ik m ook gereden heb, T was goe dus dit jaar opnieuw...
Gebruikersavatar
Tompie08
Mountainbiker
Berichten: 390
Lid geworden op: ma 13 jun 2005 15:24
Rijdt met: Scott Scale 50

Bericht door Tompie08 »

Ik ga hiervoor ook een dagske verlof trachten te nemen... [-o< :bounce:
Gebruikersavatar
ikkel
Mountainbiker
Berichten: 608
Lid geworden op: ma 26 jun 2006 21:55
Rijdt met: minerva hurricane, merida mission-2000d

Bericht door ikkel »

ik zal der zijn
de goede commentaren maken me nieuwsgierig.
benieuwd of hij echt zo goed is.
Gebruikersavatar
StAkKe
Mountainbiker
Berichten: 80
Lid geworden op: zo 16 sep 2007 18:30

Bericht door StAkKe »

Hechtel is de max :bounce: vrijgenomen en dus aanwezig!
Spartacus
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: do 11 dec 2008 20:28
Rijdt met: Cube

Namiddag???

Bericht door Spartacus »

Bericht aan de organisatie:

Is er een mogelijkheid om deze tocht nog in de namiddag te rijden?
Aangezien ik, en nog anderen veronderstel ik, die voormiddag nog moet gaan werken.
Wij zijn vorig jaar met een aantal mensen deze tocht komen rijden en dit was echt TOP.
De feestmaaltijd op kerstavond smaakt eens zo goed na zo een ritje door de Hechtelse bossen en duinen.

Dank voor de reactie.
Jentek
Mountainbiker
Berichten: 127
Lid geworden op: zo 21 dec 2003 01:15

Bericht door Jentek »

Spartacus in de namiddag de tocht rijden zal moeilijk zijn, de meeste die meehelpen in de organisatie hebben 's avonds ook familieverplichtingen en er moet nog heel wat opgeruimd worden.
Je kan altijd proberen maar de kans bestaat dat je enkel kan helpen opruimen :-D

PS Er is gezorgd voor extra kilometers voor de bevoorrading.
Plaats reactie