26/10/08 Zonhoven

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

26/10/08 Zonhoven

Bericht door Gf biker »

Nog eentje die zekers de moeite waard is. Topic van vorig jaar Hopelijk kan ik dan nog eens uit mijn bed op een zondagmorgen, want de laatste weken is het hopeloos :oops: :oops:
Merida-da
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 11 feb 2008 18:30
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Bericht door Merida-da »

Heb al van verschillende mensen gehoord dat dit een mooi tochtje is.
Voor mij is het een thuismatch dus ik verschijn met een man of 4 aan de aftrap :-D
Gebruikersavatar
sTTevie
Mountainbiker
Berichten: 446
Lid geworden op: ma 12 nov 2007 10:37
Rijdt met: On One Inbred 650B & 29 / Lynskey M230 & Pro29

Bericht door sTTevie »

idd, mooie tocht, die hier & daar plekjes aandoet waar de andere TT's van de regio niet komen =D>
Gebruikersavatar
Timberwolve
Mountainbiker
Berichten: 54
Lid geworden op: di 18 sep 2007 20:37
Rijdt met: Merida Matts TFS 500 Magura
Contacteer:

Bericht door Timberwolve »

zal de mijnterril van Winterslag in 't parcours zitten?
Gebruikersavatar
sTTevie
Mountainbiker
Berichten: 446
Lid geworden op: ma 12 nov 2007 10:37
Rijdt met: On One Inbred 650B & 29 / Lynskey M230 & Pro29

Bericht door sTTevie »

Timberwolve schreef:zal de mijnterril van Winterslag in 't parcours zitten?
& nu in 't juiste topic :-D

nee, geen terril in deze toch
Gebruikersavatar
Knappe rappe rosse Raf
Mountainbiker
Berichten: 116
Lid geworden op: ma 20 okt 2008 15:53
Rijdt met: Crossfiets Diamant

Bericht door Knappe rappe rosse Raf »

Hopelijk is deze tocht even goed als vorig jaar.
Qua parcours is het dacht ik vergelijkbaar met Houthalen van afgelopen zondag (niet zelfde wegen, maar zelfde type - veel single-tracks, ...)

Weer lekker sjeezen en afzien als de beesten :-)
Gebruikersavatar
StrammerMax
Mountainbiker
Berichten: 2408
Lid geworden op: ma 31 dec 2007 00:28
Rijdt met: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Contacteer:

Re: 26/10/08 Zonhoven

Bericht door StrammerMax »

Gf biker schreef:Nog eentje die zekers de moeite waard is. Topic van vorig jaar Hopelijk kan ik dan nog eens uit mijn bed op een zondagmorgen, want de laatste weken is het hopeloos :oops: :oops:
En dat voor een modderhator van het forum :lol: !

De keuze is weer moeilijk dit weekend. Mijn maat (die zelf belet is dan nog) zal me niet meer bekijken als ik niet naar Zoersel kom biken. Zijn vader is namelijk lid van de inrichtende club. Maar de toertochten in de Limburg van deze zondag spreken mij ook aan. Waarom zijn er niet meer zondagen in een jaar?!?
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Re: 26/10/08 Zonhoven

Bericht door Gf biker »

StrammerMax schreef:
Gf biker schreef:Nog eentje die zekers de moeite waard is. Topic van vorig jaar Hopelijk kan ik dan nog eens uit mijn bed op een zondagmorgen, want de laatste weken is het hopeloos :oops: :oops:
En dat voor een modderhator van het forum :lol: !

De keuze is weer moeilijk dit weekend. Mijn maat (die zelf belet is dan nog) zal me niet meer bekijken als ik niet naar Zoersel kom biken. Zijn vader is namelijk lid van de inrichtende club. Maar de toertochten in de Limburg van deze zondag spreken mij ook aan. Waarom zijn er niet meer zondagen in een jaar?!?
Leopoldsburg op Zaterdag is een prima optie :wink:
Gebruikersavatar
biker84
Mountainbiker
Berichten: 242
Lid geworden op: wo 21 jan 2004 21:15
Rijdt met: cube ltd team 06

Bericht door biker84 »

ik ga ook afkomen zondag!
in houthalen was mij goed bevallen,mijn eerste tt sinds mijn verhuis naar zonhoven en heel goed bevallen!!

mvg
Gebruikersavatar
nero
Mountainbiker
Berichten: 416
Lid geworden op: do 13 jul 2006 22:03
Rijdt met: Een Niner Air 9 Rdo carbon

Bericht door nero »

:bounce: deze tocht ligt in mijne tuin. Ik ga hem ook rijde. Ik denk da het eerste gedeelte voor de soep super zal zijn. Singletracken over de Teut. da is PUUR genieten. Het 2 de gedeelte zullen vermoedelijk de lussen in de bossen aan de weerskanten van de toerischtische weg zijn. Da is wel iets eentoniger maar hier zijn ook wel mooie stukjes. Tot zondag
Plaats reactie