26/10/08 BETEKOM

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
VIERI
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: ma 10 nov 2003 19:34

26/10/08 BETEKOM

Bericht door VIERI »

Zondag 26 oktober 2008 : "X-treme bikers MTB-tocht"

Startplaats: Sportcentrum "De Tumkens", Pastoor Pitetlaan 30, 3130 Betekom
Vertrek: 08:00 - 10:30
Afstanden: 25 - 45 km

* zeer ruime parking
* uitgebreide bevoorrading (Aquarius)
* afspuitstanden
* douches heren / dames

in samenwerking met VWBV & VISA Selectietochten 2008-2009

topic van 2007: http://www.mountainbike.be/forum/viewto ... sc&start=0
Gebruikersavatar
bert bibber
Mountainbiker
Berichten: 714
Lid geworden op: ma 04 dec 2006 20:29
Rijdt met: Giant Cadex, TREK 8500 ( mod 2007 )

Bericht door bert bibber »

Afbeelding
Jappe
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 23 jan 2004 15:42
Rijdt met: Minerva Hurricane

Bericht door Jappe »

Jaar na jaar....alles dik in orde daar in Betekom. Dus ook maar weer een berichtje al was het maar om nog maar is te zeggen dat dit een van de betere toertochten uit de regio is.
Zou de Molteni weer moeten werken dit jaar?
Gebruikersavatar
Ivanhoe el biker loco
Mountainbiker
Berichten: 411
Lid geworden op: za 17 mei 2008 19:13
Rijdt met: Trek Farley 6

Bericht door Ivanhoe el biker loco »

Ik kom zekers af!
Gebruikersavatar
zyves
Mountainbiker
Berichten: 302
Lid geworden op: di 02 aug 2005 14:26
Rijdt met: Cannondale F4 2008

Bericht door zyves »

Eerste TT, ik kom zeker af als de weergoden het toelaten...
Gebruikersavatar
ikkel
Mountainbiker
Berichten: 608
Lid geworden op: ma 26 jun 2006 21:55
Rijdt met: minerva hurricane, merida mission-2000d

Bericht door ikkel »

zal er dit jar ook terug bij zijn deze was verleden jaar dik in orde.
Molteni
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 24 okt 2005 21:13
Rijdt met: Granville

Bericht door Molteni »

Ondanks zware persoonlijke problemen met Fortis, Dexia en Ethias, wil ik deze tocht voor geen geld meer missen na de zeer positieve balans van voorgaande inrichtingen door de X-treme bikers. Ik zal er wel rekening mee moeten houden, zeer spaarzaam om te gaan met mijn krachten gezien de grafiek van van het parcours nogal dikwijls in stijgende lijn gaat wat ik niet meer gewoon ben. Mijn aandeel in deze prachtige organisatie zal zich deze keer dan ook beperken tot het proberen volgen van mijn neefjes op de 25 km (+ heen en terug met de fiets tgv mogelijke verkoop auto)
Zij willen wel voor de 45 gaan gezien daarin nog zeer mooie stukken maar ik ben bang dat ik dan zodanig in het rood moet gaan dat ik dan weer de hele namiddag op de bank zal moeten liggen uithijgen.
Gebruikersavatar
Hemd
Mountainbiker
Berichten: 2385
Lid geworden op: di 21 mar 2006 22:34
Rijdt met: Vanalles e bekke

Bericht door Hemd »

Ik kom zekers af!
Gij komt niet af, wedden ? :P

Deze tocht is dik in orde ! Goede organisatie.
Gebruikersavatar
Nazgul
Mountainbiker
Berichten: 799
Lid geworden op: za 30 sep 2006 13:52
Rijdt met: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""
Contacteer:

Bericht door Nazgul »

Molteni schreef:Ondanks zware persoonlijke problemen met Fortis, Dexia en Ethias, wil ik deze tocht voor geen geld meer missen na de zeer positieve balans van voorgaande inrichtingen door de X-treme bikers. Ik zal er wel rekening mee moeten houden, zeer spaarzaam om te gaan met mijn krachten gezien de grafiek van van het parcours nogal dikwijls in stijgende lijn gaat wat ik niet meer gewoon ben. Mijn aandeel in deze prachtige organisatie zal zich deze keer dan ook beperken tot het proberen volgen van mijn neefjes op de 25 km (+ heen en terug met de fiets tgv mogelijke verkoop auto)
Zij willen wel voor de 45 gaan gezien daarin nog zeer mooie stukken maar ik ben bang dat ik dan zodanig in het rood moet gaan dat ik dan weer de hele namiddag op de bank zal moeten liggen uithijgen.
heel diepzinnig :-D
Gebruikersavatar
VIERI
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: ma 10 nov 2003 19:34

Bericht door VIERI »

Molteni schreef:Ondanks zware persoonlijke problemen met Fortis, Dexia en Ethias, wil ik deze tocht voor geen geld meer missen na de zeer positieve balans van voorgaande inrichtingen door de X-treme bikers. Ik zal er wel rekening mee moeten houden, zeer spaarzaam om te gaan met mijn krachten gezien de grafiek van van het parcours nogal dikwijls in stijgende lijn gaat wat ik niet meer gewoon ben. Mijn aandeel in deze prachtige organisatie zal zich deze keer dan ook beperken tot het proberen volgen van mijn neefjes op de 25 km (+ heen en terug met de fiets tgv mogelijke verkoop auto)
Zij willen wel voor de 45 gaan gezien daarin nog zeer mooie stukken maar ik ben bang dat ik dan zodanig in het rood moet gaan dat ik dan weer de hele namiddag op de bank zal moeten liggen uithijgen.
Molteni, zet uw geld op Cera...
Dan kan je de 45km rijden én uw neefjes volgen !! :-D
Plaats reactie