31/08/08 6 uren van Kortenberg

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
zwiebertje
Mountainbiker
Berichten: 898
Lid geworden op: za 21 jan 2006 18:05
Rijdt met: Ne rappen no name,'t is de man die telt

Bericht door zwiebertje »

Heb een aanbod gehad om mee te rijden met"snelle" Luc zijn team!
Ondanks het mooie parcours heb ik toch vriendelijk afgewezen want 60 euro voor 4 man voor 6 uur is
voor ieder deelnemer 15 euro voor 1u30' gem.te fietsen!! #-o
Heb dan liever 5 euro te geven voor 3 uur TT-fietsplezier zonder al die stress-konijnen,die zitten zagen om plaats te maken!
Aan allen veel plezier op dit mooie parcours,dat ik ooit al eens gereden heb op een XC,het mag er idd. best wezen!
gardap
Mountainbiker
Berichten: 105
Lid geworden op: ma 16 apr 2007 19:34
Rijdt met: Cannondale 120

Bericht door gardap »

van klagen en zagen hebben wij vorig jaar geen last gehad.

ivm met 15euro de man is wel een spaghetti mee in de prijs gerekend.
bij andere gelijkaardige events betaal je evenveel

dus de prijs klopt toch
je betaalt 5euro voor een TT das 3hr fietsen x2 = 10euro voor 6hr + 5euro voor ne spaghetti , waar vind je dat nog ? dat maakt 15euro :bounce:

FYI de tijdsopname gebeurd met een chip
cureghempiet
Mountainbiker
Berichten: 249
Lid geworden op: vr 25 apr 2008 09:48
Rijdt met: niner emd9 met afterburner ;)

Bericht door cureghempiet »

is dit zo een chip in een drinkbus?

want dan moet ik nog een drinkbushouder zetten,rijd normaal zonder he

ik vind de prijs trouwens dik ok...sportdrank en spaghetti en nen dag plezier...er zijn mensen die zelfs zouden zagen als ze de lotto winnen denk ik...wat moet ik nu weer met al dat geld doen :P
gardap
Mountainbiker
Berichten: 105
Lid geworden op: ma 16 apr 2007 19:34
Rijdt met: Cannondale 120

Bericht door gardap »

chip in nummer wordt aan stuur bevestigd

je kan dus zonder(drinkbushouder) rijden ... drink erna dan maar wat meer :-D
Gebruikersavatar
Redbullbiker
Mountainbiker
Berichten: 271
Lid geworden op: do 03 nov 2005 19:26
Rijdt met: Merida WCS Matts Lite S-ram x.9 group.

Bericht door Redbullbiker »

Zondag zijn we er van de party,kan me iemand zeggen hoeveel solo rijders eral ingeschreven zijn????
Enne de prijs ja dat is nu zelfde of andere organisaties.Lees dat er in de tent ambiance is met dj ofzo klop dit moeten we daar doorrijden ook of is er muziek aan de finish?
En gaat heel mooi weerke zijn 28 graden amaai ik ga afzien als solso :-).
Daarna glaasje drinken op mijn vriendin haar verjaardag die dag ,mag ook op getoast worden he. :drunk:
Gebruikersavatar
Stanislas
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: di 15 mei 2007 10:58
Rijdt met: Granville Quadra

Bericht door Stanislas »

Idd chip aan het stuur te bevestigen, systeem dat in Halle-Zoersel ook werd gebruikt voor wie daar ook meegereden heeft. Musketons worden voorzien, wie liever met straps werkt neem zeker ook een tangske mee...

Momenteel zijn er 25 teams en 8 solorijders die deelnemen, maar daar kunnen er misschien nog wat bij???

Ons origineel plan was jullie door de zaal te laten rijden om de toeschouwers ook iets extra's te kunnen bieden, maar dit is op de laatste moment geweigerd door het gemeentebestuur. Hoewel we matten en dergelijke hadden voorzien vrezen ze voor beschadigingen... #-o

Muziek zal zeker van de partij zijn (ook tijdens de 6 uren), en als toetje zal Hushed (een plaatselijke rockformatie) na de uitreiking een setje komen spelen. http://www.hushed.be/wordpress/
Gebruikersavatar
Redbullbiker
Mountainbiker
Berichten: 271
Lid geworden op: do 03 nov 2005 19:26
Rijdt met: Merida WCS Matts Lite S-ram x.9 group.

Bericht door Redbullbiker »

8 solo rijders tof, na houffamarathon zit ik in vorm.In Kessel als solo 3de plaats behaald op de houffa was ik 142ste op 750 en 101 sen.Krampen op einde heeft me veel plaatsen gekost,daar heb ik toch regelmatig last van en de rug he....
Rockbandje ga in orde zijn daar en mooi weerke ....en nu een toffe sfeer nog en is terug geslaagde dag.
Sportieve groeten.
gardap
Mountainbiker
Berichten: 105
Lid geworden op: ma 16 apr 2007 19:34
Rijdt met: Cannondale 120

Bericht door gardap »

voila na een weeken d van 4hr slaap zit het er weer op!!

nu wachten op JULLIE feedback!!!!! =D>
cureghempiet
Mountainbiker
Berichten: 249
Lid geworden op: vr 25 apr 2008 09:48
Rijdt met: niner emd9 met afterburner ;)

Bericht door cureghempiet »

mooi parcours...toch lastig na 6uur...'e plaats na lang in gevecht geweest te zijn v de derde plaats en eerder de tweede.ploegmaat tweemaal gevallen en wat tijd verloren...niks an te doen.vond wel raar hoe een ploeg ineen keer minuut vooorr ons stond nadat die altij gelijk of minuut achter ons stond...enfin...&minpuntje vond ik dat je teveel tij verloor met wisselen...door de extra lus die je moest maken.was trouwens eerste ronde dat de uiteindelijk winnende ploeg niet wist dat ze deze lus moesten maken...toch mùooi direkt 20seconden gepikt.vanaf toen hebben we dat te vlug willen dichten en beetje opgeblazen...

volgende keer beter en ik beschuldig niemand he,vond gewoon sommige tijdverschillen raar...percies dat er sommigen rapper rijden na(uur dan int begin

grtz pieter
rollemol
Mountainbiker
Berichten: 297
Lid geworden op: zo 24 feb 2008 18:50

Bericht door rollemol »

cureghempiet schreef:mooi parcours...toch lastig na 6uur...'e plaats na lang in gevecht geweest te zijn v de derde plaats en eerder de tweede.ploegmaat tweemaal gevallen en wat tijd verloren...niks an te doen.vond wel raar hoe een ploeg ineen keer minuut vooorr ons stond nadat die altij gelijk of minuut achter ons stond...enfin...&minpuntje vond ik dat je teveel tij verloor met wisselen...door de extra lus die je moest maken.was trouwens eerste ronde dat de uiteindelijk winnende ploeg niet wist dat ze deze lus moesten maken...toch mùooi direkt 20seconden gepikt.vanaf toen hebben we dat te vlug willen dichten en beetje opgeblazen...

volgende keer beter en ik beschuldig niemand he,vond gewoon sommige tijdverschillen raar...percies dat er sommigen rapper rijden na(uur dan int begin

grtz pieter
Die lus was perfect ! Het is toch logisch dat ge wat tijd verliest met te wisselen .
En als er ploegen zijn die de lus niet nemen en wel wisselen moet dit toch door meer volk zijn gezien .
Geef ze dan één minuut straftijd !
Prima organisatie , leuke dag .
Plaats reactie