mtb langdorp flander cup

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
Ruben S.
Mountainbiker
Berichten: 1824
Lid geworden op: wo 08 aug 2007 09:19
Rijdt met: Canyon Grandcanyon
Contacteer:

Bericht door Ruben S. »

Grote plateau in ne klim? rijden jullie daar tegen 30km/u naar boven of zo?
Hoe zit het dan met jullie kettinglijn?
Gebruikersavatar
bosse
Mountainbiker
Berichten: 1704
Lid geworden op: do 19 okt 2006 19:43
Rijdt met: vliegt naar beneden
Contacteer:

Bericht door bosse »

daar rijd je niet in grote palteu omhoog , mischien op de pinststijlste klim en een ketting lijn die elk moment kan breken
Gebruikersavatar
alainvwbike
Mountainbiker
Berichten: 162
Lid geworden op: za 11 feb 2006 15:02
Rijdt met: Scott Spark + Scott 29er

Bericht door alainvwbike »

bosse schreef:daar rijd je niet in grote palteu omhoog , mischien op de pinststijlste klim en een ketting lijn die elk moment kan breken
Elke klim in de toer is op grote te doen,maar dat het ideaal is hoort ge mij niet zeggen!!Ik verkies ook middenplaat meestal.
Maar ge zult er zeker op de grote zien naar boven vlammen!!
Ook niet vergeten dat er vooraan ook 42 kan gestoken worden ipv 44 wat het meer doenbaar maakt.
Gebruikersavatar
Guy S.
Mountainbiker
Berichten: 1441
Lid geworden op: do 03 mei 2007 21:39
Rijdt met: Eene met overal vering en nen harde
Contacteer:

Bericht door Guy S. »

Ik heb op wedstrijden ook al gezien dat men vooraan op het groot blad blijft rijden en net voor de klim, achteraan naar het grootste tandwiel van de cassette schakeld om (in geval van nood) niet stil te vallen.

Dan nog iets, is het op deze lokatie dat Sven Nijs z'n Bejing imitatie parcour gemaakt heeft?
Gebruikersavatar
Conrad
Mountainbiker
Berichten: 1086
Lid geworden op: vr 15 sep 2006 10:10
Rijdt met: Specialized S-Works Epic 2021
Contacteer:

Bericht door Conrad »

Guy S. schreef:Ik heb op wedstrijden ook al gezien dat men vooraan op het groot blad blijft rijden en net voor de klim, achteraan naar het grootste tandwiel van de cassette schakeld om (in geval van nood) niet stil te vallen.

Dan nog iets, is het op deze lokatie dat Sven Nijs z'n Bejing imitatie parcour gemaakt heeft?
Nope,

blijkbaar hebben veel mensen nog niet door dat het parcours niet in langdorp was maar in Wezemaal...
Maar hier heeft nys ooit wel eens een wedstrijd gewonnen, dat wel.
Gebruikersavatar
Guy S.
Mountainbiker
Berichten: 1441
Lid geworden op: do 03 mei 2007 21:39
Rijdt met: Eene met overal vering en nen harde
Contacteer:

Bericht door Guy S. »

Ah zo, merci.
Gebruikersavatar
bert bibber
Mountainbiker
Berichten: 714
Lid geworden op: ma 04 dec 2006 20:29
Rijdt met: Giant Cadex, TREK 8500 ( mod 2007 )

Bericht door bert bibber »

De start klim is van groot belang hier !!! je komt best bij de eerste vijf boven de meesten zullen hier wel met groot blad oprijden. En hier moet je ook oppassen dat je u niet op blaast dus warmrijden is zeer belangrijk !!! een maal boven zal alles op een lint hangen en dan is inhalen bijna niet meer mogenlijk !!

Spijtig had graag komen zien maar ik vertrek naar de mont-ventoux.

boem boem ga er voor =D> =D>
Gebruikersavatar
jerre1
Mountainbiker
Berichten: 609
Lid geworden op: zo 13 mei 2007 12:40
Rijdt met: scott scale 20

Bericht door jerre1 »

Conrad schreef:
Guy S. schreef:Ik heb op wedstrijden ook al gezien dat men vooraan op het groot blad blijft rijden en net voor de klim, achteraan naar het grootste tandwiel van de cassette schakeld om (in geval van nood) niet stil te vallen.

Dan nog iets, is het op deze lokatie dat Sven Nijs z'n Bejing imitatie parcour gemaakt heeft?
Nope,

blijkbaar hebben veel mensen nog niet door dat het parcours niet in langdorp was maar in Wezemaal...
Maar hier heeft nys ooit wel eens een wedstrijd gewonnen, dat wel.
Yep idd da parcourtje was in wezemaal en niet in langdorp.Op de tv uitzending van de olympische wedstrijd zei renaat schotte ook verschillende keren langdorp,heb toen nog gedacht da as toch op en rond de wijngaardberg.Maar nys heeft idd over 2 jaar de flanderscup daar gewonnen.Gaat er sebiet nog iemand naar de bosberg?Ik ben rond 6 uur daar.
BF-Davy
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: vr 06 jul 2007 10:33
Rijdt met: Specialized Stumpjumper Comp

Bericht door BF-Davy »

1 ronde is volgens mijn polar 5,3 km en 134 hm
Gebruikersavatar
G_Heylen
Mountainbiker
Berichten: 694
Lid geworden op: za 12 jan 2008 15:58
Rijdt met: Rocky Mountain

Bericht door G_Heylen »

kkom kijken moet ik inkom betalen en hoeveel?

grtjs
Plaats reactie