Houffamarathon 2008

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Trotsebelg
Mountainbiker
Berichten: 287
Lid geworden op: ma 24 mar 2008 20:59
Rijdt met: Merida...

Bericht door Trotsebelg »

Wordt er ook gestreden voor de laatste plaats? Indien ja dan doenk mee me 5 fotokes. Dus moet echt wel snel zijn a ze mij ni eens kunnen fotograferen!!

http://www.sportograf.de/de/shop/search/372/5352

Nr. 5352
Gebruikersavatar
hemapolytocriet
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: ma 03 jan 2005 19:54
Rijdt met: Specialized / Granville

Bericht door hemapolytocriet »

rocki schreef:
jerwain schreef:
Het spijt mij allemaal, nieuwe 1e plaats: 15 pics 8) :-D
Nr. 7112
impressive, maareuh...
hoe trager ge rijdt, hoe meer foto's dat ze kunnen pakken hé :wink: :wink:
Inderdaad, want de snelste op de 125km: 0 foto's
(Bas Peters, teammaat van R. Bekkenk)

Je zou bijna denken dat hij het parcours NIET heeft gereden...

Ik was nl één van de eerste die na het massaal verkeerd rijden van de kopgroep (olv de motards), de goede weg terugvond; Daardoor bevond ik me heel toevallig geheel efkes op kop, enkel een man met truitje Tinkoff zat bij mij.
Op de top van de helling stond er iemand met pech, raar maar zijn fiets stond in tegengestelde richting, en hij leek ook verrast dat er al iemand was; Hij had een rode outfit van Nissan aan, en ik wist ik dat het één van de Nederlandse favorieten was. Zijn kettingbreuk was heel snel hersteld: bij het oversteken van een veenstuk en het voorzichtig overschuifelen van het brugje (ontbrekende dwarslatten), haalde hij me met reuzepassen in; Efkes mee gepraat maar hij was meteen weer weg. Zijn naam weet ik niet, maar vermoedelijk dus de genoemde B. Peters.

Na het doorworstelen van een XC-stukje op de gladde blootworteltjes van een dennebosje-op-schuine-helling, kwam ook Dhr W. Cleppe -de gluiperd- me op kousevoeten ingehaald. Ook die wat proberen ophouden door een klapke mee te doen.
Het leek echt een privé-tochtje op dat moment; de rest van het peleton in geen velden of wegen te bekennen.
Spijtig genoeg even verder misreden en moeten terugkeren; ik zat weer op mijn plaats temidden van het peleton.
Gebruikersavatar
jerwain
Mountainbiker
Berichten: 148
Lid geworden op: di 09 aug 2005 11:23
Rijdt met: Granville Pulse 2012 Custom

Bericht door jerwain »

rocki schreef:
jerwain schreef:
Het spijt mij allemaal, nieuwe 1e plaats: 15 pics 8) :-D
Nr. 7112
impressive, maareuh...
hoe trager ge rijdt, hoe meer foto's dat ze kunnen pakken hé :wink: :wink:
Daarvoor doen we het eh :-) alhoewel zo enorm traag was het nu ook weer niet, 216e op de 75km.
Ik zal gewoon goed op foto pakken :wink:
Ghostkebel
Mountainbiker
Berichten: 41
Lid geworden op: di 12 aug 2008 11:43
Rijdt met: C'Dale F-SI Carbon 1 WWW.MTBFORZA.BE
Contacteer:

Bericht door Ghostkebel »

Weet iemand of er gefilmd is?
Ik denk niet dan Fons er was, dus misschien iemand anders?

Was fijn verrast om 11de master te zijn op de 100 km, ondanks een minder goede voorbereiding. Dat maakte de houffa nog plezanter, heb me direct zelf op ne Chouf getrakteerd
Stijnie
Mountainbiker
Berichten: 848
Lid geworden op: do 18 nov 2004 22:15
Rijdt met: Granville U6-T6,SRAM x.0,notubesdt240s,hope mini

Bericht door Stijnie »

hemapolytocriet schreef:
rocki schreef:
jerwain schreef:
Het spijt mij allemaal, nieuwe 1e plaats: 15 pics 8) :-D
Nr. 7112
impressive, maareuh...
hoe trager ge rijdt, hoe meer foto's dat ze kunnen pakken hé :wink: :wink:
Inderdaad, want de snelste op de 125km: 0 foto's
(Bas Peters, teammaat van R. Bekkenk)

Je zou bijna denken dat hij het parcours NIET heeft gereden...

Ik was nl één van de eerste die na het massaal verkeerd rijden van de kopgroep (olv de motards), de goede weg terugvond; Daardoor bevond ik me heel toevallig geheel efkes op kop, enkel een man met truitje Tinkoff zat bij mij.
Op de top van de helling stond er iemand met pech, raar maar zijn fiets stond in tegengestelde richting, en hij leek ook verrast dat er al iemand was; Hij had een rode outfit van Nissan aan, en ik wist ik dat het één van de Nederlandse favorieten was. Zijn kettingbreuk was heel snel hersteld: bij het oversteken van een veenstuk en het voorzichtig overschuifelen van het brugje (ontbrekende dwarslatten), haalde hij me met reuzepassen in; Efkes mee gepraat maar hij was meteen weer weg. Zijn naam weet ik niet, maar vermoedelijk dus de genoemde B. Peters.

Na het doorworstelen van een XC-stukje op de gladde blootworteltjes van een dennebosje-op-schuine-helling, kwam ook Dhr W. Cleppe -de gluiperd- me op kousevoeten ingehaald. Ook die wat proberen ophouden door een klapke mee te doen.
Het leek echt een privé-tochtje op dat moment; de rest van het peleton in geen velden of wegen te bekennen.
Spijtig genoeg even verder misreden en moeten terugkeren; ik zat weer op mijn plaats temidden van het peleton.
Bas Peeters rijd voor binnenvaart merida team zenne...
De ploegmaat van Bekkenk is Verwegen Wilco 12074 en was 8ste op 6u12 en daarvan zijn toch wel foto's
Gebruikersavatar
hemapolytocriet
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: ma 03 jan 2005 19:54
Rijdt met: Specialized / Granville

Bericht door hemapolytocriet »

Stijnie schreef:Bas Peeters rijd voor binnenvaart merida team zenne...
De ploegmaat van Bekkenk is Verwegen Wilco 12074 en was 8ste op 6u12 en daarvan zijn toch wel foto's
Ge hebt gelijk
Foto+artikel van het podium op de 125(133)km
http://nieuws.mountainbike.nl/detail.php?id=4197
Stijnie
Mountainbiker
Berichten: 848
Lid geworden op: do 18 nov 2004 22:15
Rijdt met: Granville U6-T6,SRAM x.0,notubesdt240s,hope mini

Bericht door Stijnie »

hemapolytocriet schreef:
Stijnie schreef:Bas Peeters rijd voor binnenvaart merida team zenne...
De ploegmaat van Bekkenk is Verwegen Wilco 12074 en was 8ste op 6u12 en daarvan zijn toch wel foto's
Ge hebt gelijk
Foto+artikel van het podium op de 125(133)km
http://nieuws.mountainbike.nl/detail.php?id=4197
was zo nog wa fotookes aan het bezien van renners die voor mij waren hé en kheb nog een foutje gevonden bij de mannen van chronorace!!!
Ruud Rentmeester zijn foto's kloppen ook niet...diene rijd ook voor merida en ploegmaat van Peeters en als je op het icoontje van sportograf klikt krijg de foto's van de nummer 18 Van Dijk Michel...
Ruud Rentmeester had 12056 en Van Dijk Michel had 12055 en met al die modder op da stuurbordnummer zullen ze zich vergist hebben...
Gebruikersavatar
de lange
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 27 aug 2008 23:42
Rijdt met: trek 8900

Bericht door de lange »

ondanks dat er vele zijn die klagen ik heb een toffe dag gehad
nergens geen pijltje gemist
super bevoorradingen gehad
onderweg nog iemand met krampen verlost van zen pijn
zelf ook veel afgezien
men fiets gepoetst in de ourthe
mezelf gewassen in een baddeke me water
dus m.a.w. men plan getrokken zoals en mountainbiker da hoort te doen :-D
verder zien ze me zeker volgend jaar terug
maar dan voor de 100 km waarschijnlijk 8)
Gebruikersavatar
Guy S.
Mountainbiker
Berichten: 1441
Lid geworden op: do 03 mei 2007 21:39
Rijdt met: Eene met overal vering en nen harde
Contacteer:

Bericht door Guy S. »

onderweg nog iemand met krampen verlost van zen pijn
Oei! Hebt ge hem moeten afmaken of zo? 8-[
jervanheg
Mountainbiker
Berichten: 472
Lid geworden op: di 20 sep 2005 16:57
Rijdt met: KTM Kapoho e-bike

Bericht door jervanheg »

Ghostkebel schreef:Weet iemand of er gefilmd is?
Ik denk niet dan Fons er was, dus misschien iemand anders?

Was fijn verrast om 11de master te zijn op de 100 km, ondanks een minder goede voorbereiding. Dat maakte de houffa nog plezanter, heb me direct zelf op ne Chouf getrakteerd

Ik had een helmcam - moet nog downloaden en wat knippen/plakken.
Plaats reactie