06/09/08 Jabbeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Barbeque
Kerstman
Berichten: 957
Lid geworden op: za 16 okt 2004 18:45
Rijdt met: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705
Contacteer:

Bericht door Barbeque »

Hey,

ik heb ondertussen gehoord dat er ook prive stukken van "
De Brugse Bikers" zullen tussen zitten. Allez, men ZOU dit
gevraagd hebben aan iemand die vroeger bij de bb zat............


Weet dus niet of dit waar is, misschien eens checken hier.
Gebruikersavatar
Martin
Mountainbiker
Berichten: 128
Lid geworden op: ma 18 dec 2006 14:12
Rijdt met: olympia

Bericht door Martin »

BBQ,

Ik bedoel wel degelijk deze tocht, maar natuurlijk kan er los van de weersvoorspellingen veel verschil zitten op de aard en de berijdbaarheid van het parcours Het enige wat ik mij nog herinneren van één van de laatste keren dat ik in de streek van Jabbeke gereden heb was dat ik op het einde van de rit stikkapot zat als gevolg van het feit dat er nog wat alcool in mijn bloed zat van de dag ervoor en van mijn nieuwe bike die ietsje veel te spotief afgesteld was...
vennum
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: wo 30 aug 2006 23:01
Rijdt met: cube + scatto+giant anthem

Bericht door vennum »

Als het weer meevalt zou het parcour goed bereidbaar moeten zijn. We proberen er wel zoveel mogelijk off-road in te steken maar t is een beetje zoals overal, het weer kan het parcours heel sterk beinvloeden.

Spectaculaire hoogtemeters moet je hier niet verwachten,
maar er zijn voldoende leuke bossen om niet aan bergen te denken.
Gebruikersavatar
tobi
Mountainbiker
Berichten: 285
Lid geworden op: wo 10 jan 2007 22:41
Rijdt met: granville

Bericht door tobi »

vennum schreef: maar er zijn voldoende leuke bossen om niet aan bergen te denken
Daarvoor doen we het :-D
Gebruikersavatar
Hipska
Mountainbiker
Berichten: 56
Lid geworden op: za 28 jan 2006 12:27
Rijdt met: Scott Scale

Laatste voorbereidingen..

Bericht door Hipska »

Ondertussen worden hier de laatste voorbereidingen gedaan voor de rit volgende week.

De pijlen zijn van onder het stof gehaald, en nieuwe pijlen worden in gereedheid gebracht.

Daarna rest ons alleen maar nog het ophangen ervan.

P.S. Gelieve de privéstukken te respecteren en deze niet op voorhand te betreden (ook al hangen de pijltjes er al), het is niet echt respectvol en zo hebben we garantie om de volgende organisaties diezelfde stukjes te kunnen gebruiken. Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
jodelaietie
Mountainbiker
Berichten: 1003
Lid geworden op: di 02 mei 2006 19:06
Rijdt met: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Bericht door jodelaietie »

Al veel positiefs gehoord over deze tocht , mochten dan nog eens de befaamde privéstroken van de BB erbij komen :drunk: .
Mijn lievelingsterrein is plat bos, zal hier dus wel aan mijn trekken komen.
Gebruikersavatar
grasshopper
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: za 23 aug 2008 08:58
Rijdt met: Trek 8500

Bericht door grasshopper »

Klinkt goed voor volgende week ! Naar verluid trainen de ex(?)-BB nog en zou je nu kunnen meerijden. Weet iemand hier meer over ?
Gebruikersavatar
hieno
Mountainbiker
Berichten: 103
Lid geworden op: vr 09 mei 2008 20:28
Rijdt met: Cube Reaction XT

Bericht door hieno »

de ex bb trainen elke week de woensdagavond en verzamelen om 18.30 h aan bakkerij dufoor (aan kruispunt van de expressweg en torhoutsesteenweg) - iedereen welkom ! :-D
kierewiet
Mountainbiker
Berichten: 76
Lid geworden op: vr 31 aug 2007 19:53
Rijdt met: zannata z29evo

Bericht door kierewiet »

Voor de nieuwsgierigen onder jullie , we hebben inderdaad de medewerking van Bouwerke Ed en dit zal ons een paar extra mooie privé-bosstroken opleveren. Tevens proberen we zelfs tot de laatste dag om iets extra's in te steken,soms moet men een beetje geduld hebben of de juiste persoon vinden. Een ding is zeker dat we terug met man(vrouw)en macht onze schouders onder de organisatie steken.
Het zal een drukke week worden van snoeien,uitpijlen enz., maar we doen dit met veel plezier zodat jullie zich kunnen uitleven in de streek van Jabbeke - Brugge .
Sportieve groeten van de werkgroep VTT - wtc Jabbeke
Gebruikersavatar
Barbeque
Kerstman
Berichten: 957
Lid geworden op: za 16 okt 2004 18:45
Rijdt met: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705
Contacteer:

Bericht door Barbeque »

Hoi Kierewiet,

das goed om te weten. Als jullie nog veel extra stukken kan vinden is dit
altijd leuk want hoe meer km's hoe beter voor ons. Van mij mag je
zeker kijken om een parcours van 100 km in elkaar te steken.

We twijfelen wel nog tussen de 110 van Wevelgem en deze.
Plaats reactie