15/02/04 1ste Winter Mountainbike.be dag Rotselaar

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
trailstar
Mountainbiker
Berichten: 348
Lid geworden op: wo 12 mar 2003 20:53
Rijdt met: Rocky Mountain ETSX70, Ludo Postfiets

Bericht door trailstar »

Van mijnentwege ook nen overgeweldigende proficiat aan de organisatoren maar ook aan iedereen die aanwezig was voor de goede sfeer eron te houden.
ik heb mij zelden zo goe geamuzeerd op mene vélo en dat heb ik allemaal aan jullie te danken :D =D> =D> .

Ik heb zelfs enkele weggeskes leren kennen op 3km van mijn deur die ik nog nooit gereden had.
Het parcours vond ik ook geweldig. de beste stukken van aarschot.

dat de volgende Mountainbike.be dag rap mag komen.
en dat ik tussendoor nog veel BMSers mag tegenkomen. ik zie er al naar uit :bounce: :bounce:
Gebruikersavatar
Kristof.
Mountainbiker
Berichten: 270
Lid geworden op: wo 19 mar 2003 13:19
Rijdt met: Radon zr race black,lx-xt-xtr, Ronin, HS 33
Contacteer:

Bericht door Kristof. »

XVM schreef:
Xploded schreef:Alhoewel de meesten het gene zware tocht vonden, ben ik toch goed stijf hoor, maar ik ben dan ook nog een beginnerke. :oops:
- Die Annelies zou naar het schijnt ferme t....n hebben, maar dat heb ik enkel van horen zeggen :oops: . Hoe het ook zit, er waren er velen opeens serieus gemotiveerd om haar te volgen :lol:

Nog een merci aan de organisatoren, en tot de volgende Mountainbike.be dag.

XVM
Huh, heb ik iets gemist ? #-o
Gebruikersavatar
Yakke
Mountainbiker
Berichten: 1540
Lid geworden op: za 09 mar 2002 02:00
Rijdt met: ne goeie!
Contacteer:

Bericht door Yakke »

viper schreef:Ik heb een 15-tal foto's, maar nog gene site. Als iemand ze wil, zeg op hoeveel ik ze moet comprimeren en ik stuur ze door per mail.
Stuur maar door, en ik zet ze online.
Grootte: liefst onder de 100 kilo.
Wak
Mountainbiker
Berichten: 27
Lid geworden op: di 20 jan 2004 23:24
Rijdt met: Trek 8.7 - Cannondale 600SL

Bericht door Wak »

ik weet nog altijd niet wat een Mountainbike.be is maar zoiets organiseren als er 5 km verder een toertocht is, dat begrijp ik toch niet goed. en als dat de mensen waren die we op de wezemaalse bergen tegenkwamen, maar dan in tegenrichting, vind ik jullie redelijk onverantwoordelijk.
Gebruikersavatar
Yakke
Mountainbiker
Berichten: 1540
Lid geworden op: za 09 mar 2002 02:00
Rijdt met: ne goeie!
Contacteer:

Bericht door Yakke »

Voor mij was het ook een mooie dag, maar op de een of andere manier toch niet zo positief....

Nee, het parcours was heel goed uitgestippeld. Ook op de 30 km hebben we heel mooie stukken gereden.

Dank aan Bmweke, Manitou en Rallymaster; en dan nog eens in het bijzonder voor de eerste 2 die ervoor zorgden dat ik na mijn crash toch nog kon verderrijden.

Dat ik de 50 km niet kon doen, was wel balen, maar zoals reeds gezegd, ook de 30 km was zeker de moeite.

Voor diegenen die er niet bijwaren, dit was het gevolg van mijn val:
Afbeelding

Ik ben van plan om morgen naar Decathlon te gaan, ik houd jullie op de hoogte.
Gebruikersavatar
Amateurke
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 04 aug 2003 12:54
Rijdt met: Gary fisher Tassajara

Bericht door Amateurke »

Een beetje later dan voorzien... m'n armen lieten het niet eerder toe... :roll: ene dikke dank je wel ... ik en mijne André (vent klinkt zo...) hebben ons goed geamuseerd. Volgende keer zijn we er bij.
Amateurke
Aragon
Mountainbiker
Berichten: 26
Lid geworden op: za 08 nov 2003 00:48
Rijdt met: Cube LTD3

Bericht door Aragon »

Weeral een andere stukje van ons oh zo kleine belgenlandje leren kennen, met dank aan alle organisatoren.

Het was me een gezellige dag, welke zeker voor herhaling vatvaar is.

Bmwke, nogmaals dank voor uwe performance boost, zodat ik mijne hongeraanval wat kon stillen.
Had er niet echt op gerekend om zo lang op de fiets te zitten, dus had enkel 's morgens maar twee sandwishes gegeten en niks meegenomen. #-o

Zo'n boostjes ga ik me ook aanschaffen. Menne honger was snel over =D>
JeF GT
Mountainbiker
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door JeF GT »

We zijn verdorie vergeten een groepsfoto te maken... #-o
Dat maakt het herkennen achteraf altijd veel makkelijker.

Dankzij de borduurkunsten van mama op mijn kont heeft iedereen 'mij' wel herkend denk ik. ;) Ik had echter een houten kop van de terugreis uit Turkije en was dus niet echt in een goede mentale staat om met al het 'nieuwe' volk kennis te maken. Ik herkende verdorie Viper zelfs niet meer, in mijn gedachten was die 2m20 en nu stond er zo'n kleine smalle zwabber naast mij. ;)

Zoals hierboven gezegd moest er veel gestopt worden, maar door het 'goede' weer viel dat in feite wel mee (zo kon ik Speci een beejte ambeteren). Maar het is wel iets dat moet opgelost worden voor een volgende Winter-Mountainbike.be dag want we zullen niet altijd 10+°C hebben. 5u onderweg is niet echt iets dat elke biker gewoon is en ook ik ben 's avonds vroeg in mijn bed gekropen.
Voor de rest chapeau aan de mannen die organiseerden, er kruipt veel meer werk in dan je kunt vermoeden en met zo'n grote groep is het heel moeilijk om alles goed te laten verlopen.

P.S.: Op elke bergop zat ik te puffen en fluisterden mijn benen: 'Stop nu effe met duwen, asjeuuublieft...' Dus kom niet af dat ik naar boven vloog. :roll:
Gebruikersavatar
Brainjumper
Mountainbiker
Berichten: 258
Lid geworden op: vr 07 feb 2003 22:11
Rijdt met: SPEC. FSR XC

Bericht door Brainjumper »

Oef, eindelijk nog eens op de PC geraakt. Idd. pracht initiatief en organisatie. =D> =D> =D>
Zeker voor herhaling vatbaar. 't Is altijd tof een gezicht te kunnen plakken op ne nick; ik hoop ze allen te kunnen onthouden. #-o
't Is mij nu wel wat duidelijker geworden waarom men zo weinig blauwe lintjes tegekomt op de diverse TT's; amper 1/3de had er eentje aan zijne helm bengelen. [-X
Alleszins werden er toffe commentaren en foto's geleverd, van welke laatste ik gretig een aantal heb gedownload.
De afwezigen hadden weer eens ongelijk. De aanwezigen wens ik nog heel veel bikefun en hopelijk eens tot ziens op een of andere TT.
Gebruikersavatar
DDM
Mountainbiker
Berichten: 183
Lid geworden op: do 22 mei 2003 12:23
Rijdt met: Mountain Cycle Zen

Bericht door DDM »

Misschien een negatieve (voor mij toch) noot. Wij hebben vastgesteld dat er een paar mensen meereden zonder helm. Persoonlijk vind ik dat wel jammer. Veiligheid kan ook als een kollektieve verantwoordelijkheid beschouwd worden. Mountainbike.be betekend toch ook onze sport en zijn veiligheid promoten. Dus misschien de volgende keer ... "Helmpje op, laten we rijden"..
Plaats reactie