15/02/04 1ste Winter Mountainbike.be dag Rotselaar

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
topgun
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 09 nov 2003 14:20
Rijdt met: merida

Bericht door topgun »

Ook mijn dank aan de mannen die deze dag mogelijk gemaakt hebben =D> . Heb mij heel goe geamuseerd , het was een heel koele rit.
Enkel spijtig da ik direct weg moest ik hoop dat ik volgende keer meer tijd heb om te blijven hangen #-o
Gebruikersavatar
bieste
Mountainbiker
Berichten: 613
Lid geworden op: za 07 dec 2002 10:56
Rijdt met: BULLS Coperhead 3 27.5"

Bericht door bieste »

Voor ons gentenaars, mannen van de biljartvlakke omlopen, was het wel even slikken. De technische afdalingen vond ek zalig, de daar bijhorende klimmetjes veel minder. Toch hele toffe dag gehad.
Mss ook eens dank aan den tom (komt nie zo veel op 't forum zei em zelf) voor de begeleiding van de 'mindere' goden. We hebben toch nog een paar mooie stukjes gedaan zonder bij aankomst volledig er door te zitten. Proficiat manitou, rallymaster, bmwke, tom en mss nog een paar andere vrijwilligers.
Gebruikersavatar
stivo
Mountainbiker
Berichten: 196
Lid geworden op: ma 03 nov 2003 21:10
Rijdt met: 2007 Rocky mountain element 70 + Tomac Taos 2005
Contacteer:

Bericht door stivo »

Beestig geamuseerd natuurlijk...zoals iedereen wel denk ik :bounce: :bounce: :bounce:
Manitou,Bmwke en Rallymaster duizendmaal dank voor jullie opoffering :wink:
Mooi uitgestippeld parcours en dankzij de Yakke :wink: ook nog een hoog spektakelgehalte......
De spillie heeft me wel verteld dat hij op een parcours met meer plassen had gehoopt :lol:
@KADEE (webmaster) bedankt voor de douches en bevoorrading.

@manitou...knappe aktie aan dat beekje :wink: daar is op getraind geweest (ik was niet op de messenger wegens goed gezelschap,sorry)
o,ja....Gert....Links is de tegenovergestelde richting van rechts :roll:

In combinatie met het schitterende weer een maximum waardering voor mij...............
Gebruikersavatar
ivan
Mountainbiker
Berichten: 235
Lid geworden op: ma 05 jan 2004 14:08
Rijdt met: TREKoclv

Mountainbike.be

Bericht door ivan »

Mijn beste dank aan de mensen die deze dag hebben mogelijk gemaakt.

Ik ben (W-Vlaamse mudbiker) enorm kontent kennis gemaakt te hebben met jullie MTB paradijs.

Hopelijk heben jullie niet te veel op mij moeten wachten, maar ik wilde er geen meter van missen(op de bike of te voet).

BMWKE,MANITOU,RALLYMASTER Bedankt

Alleen spijtig dat ik niet kon kon blijven voor de apres-bike.Tocht was een beetje uitgelopen plus familiale verpl.)

Met Genegen Groet

Ivan

PS nog nooit zoveel uren in een dag
op mijn bike gezeten(of ernaast gelopen #-o )
Gebruikersavatar
beethoven
Mountainbiker
Berichten: 658
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:44
Rijdt met: Specia hard-rock

Winter Mountainbike.be dag

Bericht door beethoven »

Beste organisatoren, Subliem werken hebben jullie geleverd voor deze best geslaagde dag. Prachtig parcour, goe voorbereid, veel lof en dank. Rudy VdE.
Gebruikersavatar
viper
Mountainbiker
Berichten: 713
Lid geworden op: ma 13 okt 2003 12:40
Rijdt met: Vipermobiel
Contacteer:

Bericht door viper »

Het was allemaal perfect, maar toch een aantal suggesties:

-liever iets meer bergop, maar dan zonder bergaf, waar ik te veel mijn remmen slijt of op mijn b...s ga.
-GPS asssitentie samen met een Mountainbike.be-sateliet
-de volgende keer misschien 2 groepen als we weer met even veel zijn? Het zou iets vlotter bollen en mijn hartslag zou ietske minder op de Jambers pieken gelijken. Dat stoppen boven op een heftige klim is niet zo gezond voor mij. Dan kan ook mij viervoeter thuis blijven en 't vrouwke meerijden, zodat ik ook kan blijven plakken :cry:

Ik heb een 15-tal foto's, maar nog gene site. Als iemand ze wil, zeg op hoeveel ik ze moet comprimeren en ik stuur ze door per mail.
Gebruikersavatar
Xploded
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: vr 12 dec 2003 13:57
Rijdt met: Dual Shockx Royal ;-)

Bericht door Xploded »

Het is al overal al gezegd maar het kan niet genoeg benadrukt worden: Nen overweldigende bedanktheid van mij aan alle origanizatoren/helpers van deze fantastische Mountainbike.be dag!!!! En ook aan alle Mountainbike.be-ers die aanwezig waren. Ik heb nog nooit zo een toffe tocht meegereden en ik schrijf mij nu al in voor de volgende Mountainbike.be dag :lol:
Niemand ne foto gemaakt van sierduiker Toon toen die overkop ging? :wink: Even toch kiekenvel gehad toen ik Jakke vlak voor mij tegen de grond zag smakken, gelukkig zonder te veel erg. =D>
Alhoewel de meesten het gene zware tocht vonden, ben ik toch goed stijf hoor, maar ik ben dan ook nog een beginnerke. :oops:
Ook veel mensen van het forum leren kennen, moeten we beslist nog eens overdoen die bijeenkomsten!!!!
(hoe rapper, hoe liever)
XVMx
Mountainbiker
Berichten: 202
Lid geworden op: di 20 aug 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark 30 / Thompson Zeus-SL

Bericht door XVMx »

Xploded schreef:Alhoewel de meesten het gene zware tocht vonden, ben ik toch goed stijf hoor, maar ik ben dan ook nog een beginnerke. :oops:
Dat stijf zijn heeft niets te maken met al dan niet beginnerke zijn, denk ik. Het zal eerder liggen aan het veelvuldig stoppen en starten om de groep weer samen te laten komen. Ik vond het gisteren niet speciaal zwaar, maar ik ben vreselijk stijf vandaag, nog nooit meegemaakt :-? .

Nog enkele persoonlijke randopmerkingen:
- bij de eerste klim van de dag als eerste op uw bakkes gaan, dan nog quasi aan de kop van de groep, is niet goed voor uw zelfbeeld :oops:
- diegenen die het zwaar vonden mogen mij bedanken voor het inlassen van de extra rustpauze door mijn platte band, aan alle anderen mijn excuses voor het oponthoud :roll: . Trouwens, met 3 een band wisselen gaat heel snel, bij deze mijn dank aan BMWeke en Manitou! voor de assistentie
- de workshop "ketting repareren voor dummies" :wink: tijdens de bevoorrading was heel leerrijk. Belangrijke tip: als je je kettingpons lang niet gebruikt, dan krijg je die zonder olie niet meer open. Lang geleden dat ik iemand zo enthousiast heb gezien bij het zien van mijn flesje Syn Lube :)

En dan nog enkele roddels:
- JFK gaat weer vlammen op de chrono's later dit jaar. Ah ja, hij was weer tegen iedereen aan het zeggen hoe slecht hij wel rijdt... ja ja, JFK, die kennen we al :wink:
- naar het schijnt is er een probleem met Speci zijn kilometertellerke, de gemiddeldes die er uit komen zijn te laag (of lag het daar niet aan, ik weet het niet goed meer :wink: )
- Die Annelies zou naar het schijnt ferme t....n hebben, maar dat heb ik enkel van horen zeggen :oops: . Hoe het ook zit, er waren er velen opeens serieus gemotiveerd om haar te volgen :lol:

Nog een merci aan de organisatoren, en tot de volgende Mountainbike.be dag.

XVM
Gebruikersavatar
etienne
Mountainbiker
Berichten: 184
Lid geworden op: zo 03 nov 2002 19:01
Rijdt met: kost minder dan mijn vrouw

Bericht door etienne »

zoals jfk op sommige bergjes naar boven vloog ......... knap, heel knap voor iemand die nog ni in form is :wink:
djambo
Mountainbiker
Berichten: 193
Lid geworden op: vr 08 mar 2002 02:00
Rijdt met: c'd

Bericht door djambo »

Jammer dat ik dat gemist heb, volgende keer beter ! Groeten !
Plaats reactie