Meeting Kasterlee 3th edition - Zondag 20 Juli

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
martin b.
Mountainbiker
Berichten: 294
Lid geworden op: za 17 feb 2007 19:41
Rijdt met: GT

Bericht door martin b. »

Hey

Bedankt aan de inrichters . Het was een mooie toer, buiten het weer maar daar kan niemand iets aan doen.

Groetjes martin
Gebruikersavatar
Ben Lee
Mountainbiker
Berichten: 796
Lid geworden op: ma 06 feb 2006 20:35
Rijdt met: Cube LTD CC 2006
Contacteer:

Bericht door Ben Lee »

Hey...

Het was inderdaad weer ne schonen toer ... nen plesanten dag en nen toffe groep!

's morgens (8.40) afgesproken aan de sporthal van Turnhout (stadspark), waar we met 6 man vertrokken in de richting van Kasterlee (3 voor mij onbekenden erbij).

Enkele kilometers verder geraakt de gast voor mij van het fietspad met zijn voorste wiel en valt bijna dwars op het fietspad ... gezien ik niet kon vliegen, moest ik erover en overkop ... Het eerste da'k zei toen ik terug rechtkwam is: " da valt mee!" een beetje last van mijn knie, mijn drinkbussen van mijne vlo, m'n ketting eraf en mijn banaan in spijs.

Tijdens de rit een beetje last gehad van m'n knie, maar niet dat het me gehinderd heeft ... de volgende dag stond ik op en m'n knie was niet het probleem ... rechter schouder stijf, rug volledig vast (beiden ondertussen een beetje beter) en gezien de aanhoudende hoofdpijn (anders heb ik da nooit) denk ik een lichte hersenschudding ... (maar ik zal 't wel overleven)

De drie (voor mij onbekenden) hebben even verder afgehaakt.

Verder naar de dag zelf ... de modder had de dag er voor mij niet minder plesant op gemaakt ... ik zou zeggen in tegendeel ...

De eerste paar plassen probeert ge te vermijden, maar op den duur kunt ge toch niet meer natter worden en werd het door de plassen rijden een sport (en sneller, wegens korter). Ne enkele km's begonnen m'n remmen duchtig te piepen en tegen het einde had ik geen voorste rem meer ... ik was hier niet de enige, ik denk dat iedereen nieuwe blokskes zal moeten steken na da parcours ...

Onderweg een luchtige zeer ontspannen sfeer, best goed doorgereden, niet te veel moeten stoppen voor dépannages (heb ik het goed, enkel een platte band?) Onderweg is er goed gelachen en door de modder was het parcours zeer technisch (als ge wou rechtblijven toch).

Bij aankomst eerst ne groepsfoto van de finishers (daar ben ik echt benieuwd naar, voor mij moogt ge een grote kopie opsturen naar mijn mail-adres ... alsjeblief, pretty please) en dan de bike's en ons eigen afspuiten ... nog een duchtige stortbui tijdens deze bezigheden en dan naar het centrum voor den after ...

In "De Valk" op het terras, want binnen was niet te doen met onze modderreeten (allez de mijne toch) begon het zonneke te schijnen, waardoor (en door de schone serveus, met sexy stem) ik het al wat warmer begon te krijgen in mijne natte outfit.

Na enkele Paterkes (die van Corsendonk) en wat "kees mè socis" , hebben we onze gezellige (en plesante) after afgesloten en ben ik met Devil en Sjoerie terug richting Turnhout gereden. Geen kou meer gehad ,ik bleek zo goed als opgedroogd van 't zonneke (of was't van die serveus), en omstreeks 16.15 uur thuis ... nog wa onderhoud aan m'ne vlo en dan ne heeeeeeeeeerlijke douche!

Met andere woorden ... 't was echt plesant!

Voor hervatting haalbaar!

Ben.

PS: Nen dikke merci aan de organisatie, schoon parcours trouwens!
maltje
Mountainbiker
Berichten: 1637
Lid geworden op: do 08 mei 2003 14:21

Bericht door maltje »

Waar zijn de mooie fotokes?
Gebruikersavatar
lucvdb
Mountainbiker
Berichten: 132
Lid geworden op: za 01 mar 2008 23:41
Rijdt met: Specialized Levo - Specialized Epic M5

Bericht door lucvdb »

Nog een late reactie....

Het was mijn eerste kennismaking met andere forumleden (met uitzondering van Martin) en het is goed meegevallen. De tocht zelf was schitterend al had ik soms de indruk dat we steeds weer dezelfde heuveltjes en plassen tegenkwamen. :-?

Bij de bevoorrading zaten mijn voorste remblokken er helemaal door en aangezien ik als beginneling ze niet kan missen heb maar samen met enkele andere pechvogels de kortste weg terug genomen.

Bedankt aan de organisators en hopelijk komt er een iets droger vervolg :-D

Luc
Gebruikersavatar
aresius
Mountainbiker
Berichten: 2921
Lid geworden op: ma 05 dec 2005 20:39
Rijdt met: Cannondale Habit & Ragley BigWig

Bericht door aresius »

ben ook wel eens benieuwd naar de groepsfoto :-)

het was zeker weer een plezant dagje, spijtig van het weer, maar we hebben goed gelachen en dat was het belangrijkste

tot volgende keer !!!
Gebruikersavatar
Sjoerie
Mountainbiker
Berichten: 3527
Lid geworden op: wo 11 mei 2005 22:25
Rijdt met: Giant XTC Customized
Contacteer:

Bericht door Sjoerie »

Een groepsfoto (ook al missen er een paar die al proper waren...)

Afbeelding
lucvdb schreef:De tocht zelf was schitterend al had ik soms de indruk dat we steeds weer dezelfde heuveltjes en plassen tegenkwamen. :-?
Wil je dit aub eens verduidelijken? We proberen rekening te houden met jullie opmerkingen natuurlijk!
Gebruikersavatar
lucvdb
Mountainbiker
Berichten: 132
Lid geworden op: za 01 mar 2008 23:41
Rijdt met: Specialized Levo - Specialized Epic M5

Bericht door lucvdb »

Sjoerie schreef:
lucvdb schreef:De tocht zelf was schitterend al had ik soms de indruk dat we steeds weer dezelfde heuveltjes en plassen tegenkwamen. :-?
Wil je dit aub eens verduidelijken? We proberen rekening te houden met jullie opmerkingen natuurlijk!
Hallo Sjoerie,

Mijn opmerking was zeker niet negatief bedoeld. Om alle misverstanden uit de weg te ruimen : ik rij heel graag door de bossen. Dat is iets wat ik bij ons niet kan. In heel onze gemeente is zo goed als geen bos en de kleine stukjes die er wel zijn blijven afgesloten voor het publiek.

Tijdens jullie tocht maakte ik de bedenking dat het ongelooflijk was dat we maar bleven door de bossen rijden en automatisch volgde dan de gedachte : die mannen rijden hier gewoon in cirkeltjes rond... en geef toe : die bomen en plassen trekken toch echt op elkaar :-D :-D :-D

Bij het terugkeren via de weg (na de bevoorrading) heb ik me gerealiseerd dat we toch een serieuze afstand hadden afgelegd (geen cirkeltjes dus :oops: ).

Voor mij lag de moeilijkheidsgraad van het parcours net op het randje van mijn mogelijkheden. De fysiek is er wel (ik ga 2 à 3 keer per week spinnen) maar de techniek van het rijden met de MTB laat nog veel te wensen over, vooral in het afdalen. Wat beteft heb ik door jullie tochtje duidelijk mijn grenzen verlegd.
Kan het nog positiever ??? :-D :-D

Groetjes
Luc
Gebruikersavatar
Hemd
Mountainbiker
Berichten: 2385
Lid geworden op: di 21 mar 2006 22:34
Rijdt met: Vanalles e bekke

Bericht door Hemd »

Nu nog de nicknames van links naar recht erbij :wink:
maltje
Mountainbiker
Berichten: 1637
Lid geworden op: do 08 mei 2003 14:21

Bericht door maltje »

Hemd schreef:Nu nog de nicknames van links naar recht erbij :wink:
en diene andere me zen geel frakske is Punky.


Afbeelding

Uiterst rechts is Devil biker(dacht ik)
Sjoerie,6de kopke van rechts.
Gebruikersavatar
SteveHillen
Mountainbiker
Berichten: 273
Lid geworden op: wo 19 mei 2004 12:48
Rijdt met: Kona Hei Hei

Bericht door SteveHillen »

Diegene die achteraan staat met de rode regenvest is 'stes' en de vrolijke mens (3e van links) met zijn witte regenvest is Aresius.

Ikke (stevehillen) was al met de noorderzon of zoiets verdwenen.

tnx en tot de volgende


mvg,

Steve
Plaats reactie