29/06/2008 - Rillaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
fredje_76
Mountainbiker
Berichten: 86
Lid geworden op: di 18 mar 2008 16:20
Rijdt met: Scott Scale 35
Contacteer:

29/06/2008 - Rillaar

Bericht door fredje_76 »

Iemand informatie hierover ? Website, ervaring vorig jaar, parcours, HM,...
Gebruikersavatar
ikkel
Mountainbiker
Berichten: 608
Lid geworden op: ma 26 jun 2006 21:55
Rijdt met: minerva hurricane, merida mission-2000d

Bericht door ikkel »

is de TT van de rillaarse trappers een tt van een wtc.
gaat richting houwaart.
heb hem verleden jaar gereden

mijn opvatting: teveel asfalt, veel klimmen (op asfalt ), niet al te technisch, saaie tocht, bevoorrading met één suikerwafel en aangelengde icetea.

ik vondt hem helemaal niet goed en mij zullen ze hier dan ook niet meer terugzien.
Gebruikersavatar
Bulls69
Mountainbiker
Berichten: 675
Lid geworden op: za 25 nov 2006 14:20
Rijdt met: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
Contacteer:

Re: 29/06/2008 - Rillaar

Bericht door Bulls69 »

fredje_76 schreef:Iemand informatie hierover ? Website, ervaring vorig jaar, parcours, HM,...
Topic van verleden jaar
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... l&start=12]

Ik vond hem niet zo slecht, trouwens het kunnen allemaal geen toppers van TT zijn hé :wink:
Gebruikersavatar
berten
Mountainbiker
Berichten: 114
Lid geworden op: do 20 dec 2007 18:54
Rijdt met: Cube reaction hybrit slt + cube reaction race+cube reaction sl

Bericht door berten »

(
ikkel schreef:is de TT van de rillaarse trappers een tt van een wtc.
gaat richting houwaart.
heb hem verleden jaar gereden

mijn opvatting: teveel asfalt, veel klimmen (op asfalt ), niet al te technisch, saaie tocht, bevoorrading met één suikerwafel en aangelengde icetea.

ik vondt hem helemaal niet goed en mij zullen ze hier dan ook niet meer terugzien.
Wij(de bosprotters) hebben met deze organisator niets te maken maar waren verleden jaar hier ook van de partij en we vonden dit best een goede toertocht,de bevoorrading was pover maar voor ons ok,wij eten thuis voor we vertrekken en zijn met een versnapering onderweg al heel tevreden.Tenslotte zijn we mountenbikers en zijn we daar niet om te eten.
Dat het hier om een wtc gaat doet niets ter zake,die kunnen evengoed een goede toertocht inrichten(vb damiaan Tremelo)
Afbreken is gemakkelijk en ik raad iedereen aan om de topic van verleden jaar eens te bekijken,(zie hierboven bij Buls69)zo slecht was die toch ook niet
In ieder geval zullen wij dit jaar weer aanwezig zijn en ikkel zullen ze daar niet missen denk ik
Gebruikersavatar
ikkel
Mountainbiker
Berichten: 608
Lid geworden op: ma 26 jun 2006 21:55
Rijdt met: minerva hurricane, merida mission-2000d

Bericht door ikkel »

berten schreef:(
ikkel schreef:is de TT van de rillaarse trappers een tt van een wtc.
gaat richting houwaart.
heb hem verleden jaar gereden

mijn opvatting: teveel asfalt, veel klimmen (op asfalt ), niet al te technisch, saaie tocht, bevoorrading met één suikerwafel en aangelengde icetea.

ik vondt hem helemaal niet goed en mij zullen ze hier dan ook niet meer terugzien.
Wij(de bosprotters) hebben met deze organisator niets te maken maar waren verleden jaar hier ook van de partij en we vonden dit best een goede toertocht,de bevoorrading was pover maar voor ons ok,wij eten thuis voor we vertrekken en zijn met een versnapering onderweg al heel tevreden.Tenslotte zijn we mountenbikers en zijn we daar niet om te eten.
Dat het hier om een wtc gaat doet niets ter zake,die kunnen evengoed een goede toertocht inrichten(vb damiaan Tremelo)
Afbreken is gemakkelijk en ik raad iedereen aan om de topic van verleden jaar eens te bekijken,(zie hierboven bij Buls69)zo slecht was die toch ook niet
In ieder geval zullen wij dit jaar weer aanwezig zijn en ikkel zullen ze daar niet missen denk ik
dag bosprotters "berten",

ik zal ze ook niet missen hoor en als je wat beter je doppen opentrekt in dat andere topic dan zul je zien dat mijn mening toen hetzelfde was en dat er nog negatieve commentaar staat (of ga je die mensen ook aanvallen als ze toch nog moetsen reageren). De topicstarter vroeg trouwens achter meningen en dat is de mijne punt, jij mag ook je mening uiten dat hij goed is maar voor jou zal ik de mijne niet veranderen. Er zullen steeds tegenstanders en voorstanders zijn van een TT dat is nu éénmaal persoonlijke smaak deal with it. Als je wil steken steek ik terug.

En voor de verduidelijking het is niet omdat het door een wtc wordt georganiseerd dat ik ertegen ben, knoop dat maar in je oren.
VB genoeg van wtc's die wel kunnen organiseren zoals wtc diamant dit weekend in grobbendonk. =D> =D> =D>

ik ken er trouwens genoeg die hier niet reageren en die ook niet meer aanwezig zullen zijn op een tocht waar je 45% asfalt onder de kiezen krijt en waar het offroad gedeelte meer voor cyclocrossers was dan voor mtb-ers. #-o Het enige goeie aan de tocht waren de immens vele hgm's die je kreeg( die ik evengoed met een cyclocross kon doen )

eten doe ik ook genoeg voor ik vertrek maar 1 wafeltje en aangelengde drank is van het goeie teveel, want jij doet pecies alsof ik een buffet wens [-X (lees het vorig topic maar eens goed en dan zal je merken dat ik niet de enigi was die dat vond, maar ik ga geen namen noemen je zal het topic beter moeten leren lezen)
respect voor diegene die het wel goed vonden awel ik niet.
Gebruikersavatar
funkstar
Mountainbiker
Berichten: 723
Lid geworden op: vr 27 apr 2007 13:58
Contacteer:

Bericht door funkstar »

eventjes off topic
VB genoeg van wtc's die wel kunnen organiseren zoals wtc diamant dit weekend in grobbendonk.
WTC diamand was naar het schijnt zelfs een schuilnaam voor de plaatselijke harmonie.
Gebruikersavatar
ikkel
Mountainbiker
Berichten: 608
Lid geworden op: ma 26 jun 2006 21:55
Rijdt met: minerva hurricane, merida mission-2000d

Bericht door ikkel »

funkstar schreef:eventjes off topic
VB genoeg van wtc's die wel kunnen organiseren zoals wtc diamant dit weekend in grobbendonk.
WTC diamand was naar het schijnt zelfs een schuilnaam voor de plaatselijke harmonie.
voor mij was hem in elk geval =D> =D> =D> mss dat de pijltjes beter konden maar voor de rest chapeau :-D :-D :-D
kogelvis
Mountainbiker
Berichten: 103
Lid geworden op: di 04 jan 2005 09:34

Bericht door kogelvis »

wat zijn we weer vriendelijk voor elkaar
Gebruikersavatar
ikkel
Mountainbiker
Berichten: 608
Lid geworden op: ma 26 jun 2006 21:55
Rijdt met: minerva hurricane, merida mission-2000d

Bericht door ikkel »

kogelvis schreef:wat zijn we weer vriendelijk voor elkaar
als hij gewoon zijn "persoonlijke" mening had gegeven over de tocht zoals de topicstarter had gevraagd. zonder rechtstreekse aanval naar mensen die de tocht niet vonden dan had er helemaal geen tegenantwoord geweest.

men zaait wat men oogst. en mss denkt hij nu 2x na als hij ergens in een ander topic antwoord dat dit ook mogelijk is om geen persoonlijke aanval te lanceren.

grtz patrick
Gebruikersavatar
Tompie08
Mountainbiker
Berichten: 390
Lid geworden op: ma 13 jun 2005 15:24
Rijdt met: Scott Scale 50

Bericht door Tompie08 »

Vorig jaar heb ik deze niet gereden, maar twee jaar terug vond ik het toch ook vrij degelijk.
Het blijft Rillaar en omstreken dus daar kan je bijna geen slecht parcours maken.
De bevoorrading was toen idd wat povertjes maar dat maakt mij ook niet veel uit eigenlijk.
Ik zal, als ik genezen geraak, van de partij zijn zondag!
Plaats reactie