Omgeving Antwerpen

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Gebruikersavatar
Xiribi
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 05 feb 2007 18:13
Rijdt met: DIGGER XC1 // Full Deore except - Alivio Brakes // Suntour XCM suspension

Bericht door Xiribi »

chileen schreef:cool lat me weet wanier will je om te fietsen gaan...
Was dat tegen mij?
Zo ja, dan wil ik best wel afspreken voor te gaan.
SoundLeSs
Mountainbiker
Berichten: 484
Lid geworden op: ma 19 nov 2007 15:59
Rijdt met: MTB: Bianchi Oetzi 9700 Carb, Trek Top Fuel 9.9 | Koersfiets: Trek 1.9 Ultegra

Bericht door SoundLeSs »

Is er eigenlijk , buiten de Dust Devils (Schoten), een MTB-club nabij Antwerpen stad? Ben al tijdje op zoek maar ik vind er geen.
Willy D
Mountainbiker
Berichten: 1586
Lid geworden op: di 07 okt 2003 15:41

Bericht door Willy D »

SoundLeSs schreef:Is er eigenlijk , buiten de Dust Devils (Schoten), een MTB-club nabij Antwerpen stad? Ben al tijdje op zoek maar ik vind er geen.
uit Reet http://www.megabikers.be
Gebruikersavatar
Bever
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: zo 30 dec 2007 00:15
Rijdt met: Cube stereo120 HPA SL
Contacteer:

Clubje

Bericht door Bever »

Wij zijn een clubje uit Stabroek, opgericht eind 2006!!
Rijden meestal TT'en en in de buurt van de grens.
Ben zelf van Kapellen
www.cracra.be
racerke
Mountainbiker
Berichten: 34
Lid geworden op: di 05 jun 2007 17:23
Rijdt met: CUBE Ac!d

Bericht door racerke »

Xiribi schreef:Ik woon in Antwerpen zuid en binnenkort in Wilrijk (bist) dus, zo'n training toeren zouden wel plezant zijn.
de Bist?? woon ook op de Bist :lol:
Kans is wel klein da ge me eens hebt zien passeren met de vélo, staat momenteel al een half jaartje in de garage ( :oops: ) door mijn ander speeltje (opel speedster) =P~

grtz
Gebruikersavatar
biker17
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: di 24 jan 2006 23:59
Rijdt met: cube reaction XT

Re: Clubje

Bericht door biker17 »

Bever schreef:Wij zijn een clubje uit Stabroek, opgericht eind 2006!!
Rijden meestal TT'en en in de buurt van de grens.
Ben zelf van Kapellen
www.cracra.be
Ik ben danny, een biker uit Ekeren en vertrek meestal in de week (s'avonds ) of in het weekend(als ik geen TT rijd) richting Moretusburg om een toer te doen in de wijde omgeving (putte, ossendrecht, huijbergen,kalmthout). Heb deze prachtige mountainbike-omgeving ondekt tijdens plaatselijke TT's( Hoogerheide, Putte).
Heb al prachtige trakcs ondekt, maar ben op zoek naar meer. Voorlopig ben ik Noordwaarts nog niet verder geweest dan Huijbergen. Ik heb een nieuwe fiets besteld bij "bikes4fun" in kapellen-putte. Daar wist de verkoper mij te zeggen dat er een hoopje elke zondag stipt om 9uur vertrekt aan "camping de watertoren"om in de omgeving een toer te doen(Hijzelf rijdt soms ook mee) . Misschien kennen jullie dit hoopje.
In ieder geval ben ik wel zeker geintereseerd om eens met jullie mee te rijden.
Ben een sportieve biker die rijdt voor de fun,de conditie en om van de natuur te genieten.
Groeten
Gebruikersavatar
biker17
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: di 24 jan 2006 23:59
Rijdt met: cube reaction XT

Re: Clubje

Bericht door biker17 »

biker17 schreef:
Bever schreef:Wij zijn een clubje uit Stabroek, opgericht eind 2006!!
Rijden meestal TT'en en in de buurt van de grens.
Ben zelf van Kapellen
www.cracra.be
Ik ben danny, een biker uit Ekeren en vertrek meestal in de week (s'avonds ) of in het weekend(als ik geen TT rijd) richting Moretusburg om een toer te doen in de wijde omgeving (putte, ossendrecht, huijbergen,kalmthout). Heb deze prachtige mountainbike-omgeving ondekt tijdens plaatselijke TT's( Hoogerheide, Putte).
Heb al prachtige trakcs ondekt, maar ben op zoek naar meer. Voorlopig ben ik Noordwaarts nog niet verder geweest dan Huijbergen. Ik heb een nieuwe fiets besteld bij "bikes4fun" in kapellen-putte. Daar wist de verkoper mij te zeggen dat er een hoopje elke zondag stipt om 9uur vertrekt aan "camping de watertoren"om in de omgeving een toer te doen(Hijzelf rijdt soms ook mee) . Misschien kennen jullie dit hoopje.
In ieder geval ben ik wel zeker geintereseerd om eens met jullie mee te rijden.
Ben een sportieve biker die rijdt voor de fun,de conditie en om van de natuur te genieten.
Groeten
: waar zitten die bikers hier????????????
Gebruikersavatar
Hookipa
Mountainbiker
Berichten: 255
Lid geworden op: ma 11 okt 2004 11:31
Rijdt met: a mean green machine

Re: Clubje

Bericht door Hookipa »

biker17 schreef:
: waar zitten die bikers hier????????????[/quote]

Ne windsurfer is dat ook goed, maar dan ene die tussen twee depressies in met den bike onderweg is 8) 8) 8)
Jonas1984
Mountainbiker
Berichten: 134
Lid geworden op: ma 13 apr 2009 18:51
Rijdt met: Kontich
Contacteer:

Bericht door Jonas1984 »

Hier nog een beginnende biker vanuit Mortsel. De conditie begint stilletjes aan wat terug te komen, maar is nog verre van behoorlijk. Zijn er bikers van uit de buurt die iet of wa goeie tracks kennen met een beetje off road en zin hebben om deze newbie mee op sleeptouw te nemen?
Gebruikersavatar
Bever
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: zo 30 dec 2007 00:15
Rijdt met: Cube stereo120 HPA SL
Contacteer:

RE: Danny

Bericht door Bever »

Hey Danny,

Ik heb net een mailtje van deze topic gekregen en dacht er even op te antwoorden.

Het is geen probleem om met ons eens mee te rijden! Ik denk wel dat het om een andere club gaat, ben de naam even kwijt! Wij vertrekken meestal ook aan de (ex-) watertoren in Berendrecht maar dit is niet echt op een vast tijdstip, vermits er een deel in shift staat en het nog steeds voor de fun moet zijn hé! onze club is de papegaai bike team , je hebt ze misschien al eens zien rijden op de vele TT in het noorden van Antwerpen of in Nederland. Een bescheiden clubje dat nog steeds groeiende is. De site www.cracra.be zal weldra terug actief worden. Ook op Youtube vindt je enkele filmpjes van de club terug onder mtbcracra.

Groeten,
Davies
Plaats reactie