Summer Bike 2008???

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
Angelo.
Mountainbiker
Berichten: 2949
Lid geworden op: vr 08 jul 2005 18:55
Rijdt met: SC Blur LT, SC Chameleon, SC Heckler

Bericht door Angelo. »

Dat die weldra maar niet te lang meer duurt. Ben wel eens curieus.
Gebruikersavatar
JurgenG
Mountainbiker
Berichten: 710
Lid geworden op: ma 19 mar 2007 18:18
Rijdt met: Trek Fuel EX9

Bericht door JurgenG »

Angelo. schreef:Dat die weldra maar niet te lang meer duurt. Ben wel eens curieus.
Ik ook, hopelijk op een zondag, moet werken op zaterdag...
Gebruikersavatar
Angelo.
Mountainbiker
Berichten: 2949
Lid geworden op: vr 08 jul 2005 18:55
Rijdt met: SC Blur LT, SC Chameleon, SC Heckler

Bericht door Angelo. »

Tja, ik weet niet in welke tijdszone jij leeft in België maar hier is 11 mei een zondag hoor :wink:
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

Ook nieuwsgierig... heb die dag al vrij, nu nog een mooi programma en locatie..
Gebruikersavatar
JurgenG
Mountainbiker
Berichten: 710
Lid geworden op: ma 19 mar 2007 18:18
Rijdt met: Trek Fuel EX9

Bericht door JurgenG »

Angelo. schreef:Tja, ik weet niet in welke tijdszone jij leeft in België maar hier is 11 mei een zondag hoor :wink:
Oops, ja inderdaad, was iets te snel naar beneden gescrolld, dacht dat de datum nog niet bekend was... :oops:

Edit: en 't is dan nog een lang weekend ook! Tof!
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door SusXT »

Angelo. schreef:Dat die weldra maar niet te lang meer duurt. Ben wel eens curieus.
Niet te lang meer wachten. HappyDays zijn een maandje ervoor en daarvoor kan je je al inschrijven.
Gebruikersavatar
crash biker
Mountainbiker
Berichten: 855
Lid geworden op: ma 16 okt 2006 19:13
Rijdt met: Merida TFS 500

Bericht door crash biker »

Toeval, een aantal leden van onze club (en hun gezinnen) zitten sowieso al in "Dardennen" dat weekend.
Nu nog hopen dat Summerbike in de buurt van onze gîte is .......
Gebruikersavatar
karin
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: zo 25 mar 2007 03:36
Rijdt met: hillset

jammer

Bericht door karin »

jammer dat het maar één dag is,

ondanks alle negatieve ervaringen vorig jaar (waarover ik me nooit negatief heb geuit uit respect voor de beste bedoelingen van de organisatoren), hoopte ik er dit jaar op een positieve manier drie dagen tussenuit te zijn.
twee uur naar de ardennen rijden, daar prettig maar wel uitputtend afzien, en nog eens ruim twee uur terugrijden ....op één dag, zie ik niet zitten.zeg me niet dat ik twee dagen hotel moet huren voor een ritje ardennen he ...

als tip aan de organisatie: als jullie slechts één dagje organiseren zal dit als een ritje ardenen beschouwd worden en minder volk trekken. beter weekendje organiseren waarin samenhorigheid en liefde voor de fiets gedeeld worden, en banden kunnen gesmeed worden. en wat voor de meesten nog steeds geldt: een weekendje er tussenuit zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door SusXT »

Vorig jaar waren er 30 van de ongeveer 200 bezoekers gebleven voor de activiteiten op zondag. Niet de moeite dus als je weet dat er een hoop werk in kruipt. Ik denk wel dat mensen kunnen blijven overnachten. We zullen binnenkort wel meer vernemen van de organisatie.
Gebruikersavatar
ridley
Mountainbiker
Berichten: 245
Lid geworden op: di 07 jun 2005 16:03
Rijdt met: Endorfin speed II
Contacteer:

Bericht door ridley »

Het eerste jaar in Chimay was het ook maar ene dag maar toen kon je de dag ervoor 's avonds al komen en in u tentje of caravan overnachten.
Plaats reactie